Avis Amsterdamse grachten

Amsterdamse grachten
Avis Amsterdamse grachten
Amsterdam

Amsterdamse grachten a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 191 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amsterdamse grachten pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Amsterdam ! Vous pouvez visionner 317 Photos concernant Amsterdamse grachten. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Hollande septentrionale. Voir tous les hébergements dans Amsterdamse grachten, Amsterdam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

191 avis sur Amsterdamse grachten

"Grachten"traduire
Marion

26/11/2014 Leuk om door deze straatjes te lopen en de architectuur te bekijken en de sfeer van de stad te proeven.

En couple, Nov 2014
"'s Avonds ziet het er mooi uit"traduire
bjarnu

24/11/2014 Door de verschillende verlichting en kerstverlichting worden de Amsterdamse grachten een plaatje om naar te kijken.

"Rondvaart"traduire
Ilse--b

15/11/2014 veel aanbod voor rondvaarten

En couple, Sep 2014
"Rondvaart bij avond."traduire
Jaco

05/09/2014 Was een mooie tocht door de grachten van Amsterdam.
We zijn om 20:00 vertrokken en 90 minuten gevaren heerlijk.

"Leuk"traduire
de-vikingen

26/09/2014 Blijven mooi om via de grachten te wandelen door amsterdam

En couple, 2014
"Heerlijk door de grachten Amsterdam verkennen!"traduire
C & A

20/08/2014 De negen straatjes zijn een aanrader in Amsterdam, wat een sfeer! Je kunt heerlijk Amsterdam verkennen door de grachten. Je maakt een rondvaart of je maakt zelf een stadswandeling. Met gezellige lunchtentjes in de buurt is het een heerlijk dagje uit!

En voyage organisé en groupe, 2014
"Altijd even gezellig"traduire
Susanne

17/08/2014 Gewoon overheen lopen en alle mooie gevels bekijken

"Boottocht van 1 uur"traduire
Antoine Deroo

24/08/2014 Bijzonder leuke ervaring, veel mooie anecdotes dank zij de bootbestuurder

"Altijd leuk"traduire
mail

18/08/2014 hebben deze keer een waterfiets gehuurd en zelf een uur rondgetrapt over de grachten. Leuk om een keer te doen, maar na een uur ben je er ook wel klaar mee :)

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Sightseeing"traduire
Mike

25/11/2014 Je zit zo in Amsterdam vanaf dit Hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?