Avis Centre de science Nemo

Centre de science Nemo
Avis Centre de science Nemo
Oosterdok 2, 1011 VX, Amsterdam

Centre de science Nemo a obtenu une note de 7,6 de 10, basé sur 39 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Centre de science Nemo pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Amsterdam ! Vous pouvez visionner 80 Photos concernant Centre de science Nemo. 1 Vidéo ont été faites sur Centre de science Nemo. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Hollande septentrionale. Voir tous les hébergements dans Centre de science Nemo, Amsterdam.

1 2 3 4 suivant

39 avis sur Centre de science Nemo

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2014
"Combinatie van leerzaam en leuk"traduire
S

02/10/2014 Leuk museum voor kinderen vanaf groep 3. Naar ons idee is het voor jongere kinderen minder geschikt omdat er veel gelezen moet worden om bepaalde dingen te snappen. Ervoor gekozen om op een studiedag te gaan en onze kinderen van 7 en 11 jaar hebben alles kunnen doen wat ze wilden doen. Geen wachtrijen, alles rustig verlopen. Koffie was prima. Verder onze eigen versnaperingen op het mooie dakterras genuttigd. Toiletten overal prima schoon. Kluisjes zijn erg makkelijk. Aardig personeel wat uit zichzelf kinderen zaken gaan uitleggen. Wij hebben ons er kunnen vermaken van 10.00-15.30 uur.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Leerzaam en leuk, maar ga op een rustige dag..."traduire
nachtjealkmaar

09/08/2014 Wij hebben hier een hele poos door kunnen brengen (11:30 tot 17:30). Met in ons achterhoofd onze eigen jeugdervaringen in het Evoluon, leek het ons leuk om onze zoon (11 jaar) mee te nemen. Geen spijt van gekregen. Hij vond het erg leuk om vanalles zelf uit te proberen en te ontdekken. Ook voor ons was het weer leerzaam. Het enige jammere was dat er (naar onze mening) erg veel te jonge kinderen rondliepen te stuiteren, met ouders die hun kind overal naar voren duwden. Alleen maar op knopjes drukken en aan hendels draaien zonder te (willen) begrijpen wat er gebeurt. Zonde van het entreegeld, dat kun je dan beter uitgeven aan Plopsaland/Drievliet ofzo. Daardoor waren de wachtrijen onnodig lang. We komen zeker nog eens terug, maar dan op een doordeweekse (studie)dag. Ook de huidige tentoonstelling was erg interessant. Leuk uitje dus voor leergierige kinderen, niet geschikt voor "stuiterballen". Horeca niet gebruikt, € 3,50 voor een stukje appeltaart is zelfs op een verjaardag te gortig!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Aanrader met kinderen!"traduire
sandravandenbrink

05/08/2014 We zijn er inmiddels 3 keer geweest met onze 4 kinderen onder de 13 jaar
en het blijft zo leuk!!
Het is druk en veel te zien en te doen maar vooral heeel erg leuk!!!
omdat het allemaal binnen is ook super in de winter of bij regen.
Het dakterras is ook helemaal super, daar sluiten wij de dag altijd af met lekkere koffie en ijs :-)

En voyage organisé en groupe, 2014
"Chaotische kermis"traduire
Booij

25/02/2014 Vooral op drukke dagen een absolute afrader. Nemo biedt een bombardement van prikkels, flitsen en flarden zonder veel lijn. Omdat alles zich feitelijk afspeelt in dezelfde ruimte, verzuipt ieder thema reddeloos in de hyperactieve totaalervaring. Jammer, omdat veel materiaal van hoge kwaliteit is. Slachtoffer van de opvatting dat musea moeten laten 'ervaren' i.p.v. laten zien.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Tegenvaller!"traduire
fam.Hofman

27/12/2013 Wat een drukte was het vandaag! Onze kinderen van drie vier en zeven viel het enorm tegen. Het was drukken en trekken om ook op een knopje te drukken of aan een hendel te draaien, maar wat je dan eigenlijk aan het doen bent, geeeeen idee. Het was ook een herrie van jewelste door alle mensen en joelende kinderen. Toen we al verkennende wat er allemaal te doen was op de verdieping kwamen waar achteraf gezien pubers hun lol op konden schrok ik toen mijn zoontje van zeven een "experiment" deed hoe een erectie tot stand komt. Toch maar "snel" doorgelopen naar de volgende verdieping. Waren wij even blij dat we een tas met eten en drinken hadden meegenomen want de rij van het restaurant stond tot aan de ballenfabriek....slik....laat staan dat je zittend aan een tafeltje je broodje kon opeten. Gelukkig hebben we een museumkaart want anders had ik het wel erg zonde van mijn geld gevonden.
Wel weer fijn dat we korting op ons parkeerkaartje kregen.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Heel leuk 'doe-museum'"traduire
Aniane

27/12/2013 Leuk museum, heel leerzaam voor kinderen. Er zijn alleen maar proefjes te doen, wat het voor de kinderen heel leuk maakt. Ook worden er leuke, aanvullende (knutsel)activiteiten georganiseerd.
Het was redelijk druk, maar dit gaf geen problemen.
Onze zoon van 5 was na 3 uur wel klaar met alle experimenten. Onze dochter van 7 had nog wel meer willen onderzoeken.

En voyage organisé en groupe, Sep 2013
"Best leuk, bij ons op zondagmiddag erg druk"traduire
Hugo

22/09/2013 Het is voor kinderen een leuk uitje. Voor ouderen is het wat minder. Voor de kinderen zijn er veel wetenschappelijke weetjes. Wat jammer is dat veel computers en spelletjes alweer kapot zijn.

Op zondagmiddag was het bij ons erg druk. Op de website staat dat je alles in drie uur kunt bezichtigen. Wij waren na 1,5 uur wel klaar.

Dessalniettemin: Aanrader voor kinderen. Leuk voor schoolreisje ofzo

En couple, Sep 2013
"Super leuk en leerzaam"traduire
imme

05/10/2013 Het nemo muzeum is heel leuk en leerzaam vooral voor kinderen!! Het is ook niet alleen maar kijken maar ook doen! Naar mijn mening is het nemo muzeum heel leuk en vooral voor kinderen 😃

En couple, Aou 2013
"Interessant"traduire
brenda

03/09/2013 Ik ben er een paar jaar geleden geweest en vond het erg interessant.

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2013
"Nemo amsterdam , leuk,leerzaam , doe activiteit"traduire
pierensjees

23/06/2013 op een zaterdag in juni naar nemo in amsterdam geweest.Ben je een beetje geintereseert in de werking achter dagelijkse dingen,bv . bellen ,zien,leven erfelijkheid en veel techniek,dan vermaak je je eigen hier wel.leuk voor groot en klein.Je mag heel veel dingen zelf doen en aanraken,
Wij waren met een groepje van zes personen in de leeftijd van 17 tot 45 jaar.
Wij waren er om 10.00 uur en tot 14.00 uur was het gezellig druk,daarna werd het erg druk.

1 2 3 4 suivant