Avis Madame Tussauds

Madame Tussauds
Avis Madame Tussauds
Dam 20, 1012 NP, Amsterdam

Madame Tussauds a obtenu une note de 7,4 de 10, basé sur 63 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Madame Tussauds pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Amsterdam ! Vous pouvez visionner 138 Photos concernant Madame Tussauds. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Hollande septentrionale. Voir tous les hébergements dans Madame Tussauds, Amsterdam.

1 2 3 4 5 6 7 suivant

63 avis sur Madame Tussauds

Avec des ami(e)s, Fev 2014
"50/50%"traduire
nijntje x

19/02/2014 madame tussauds was wel leuk maar ik vond het erg tegen vallen maar als je ook naar amsterdam dungeon wilt kan je daar een kaartje kopen met veel korting op kaartjes voor madame tussauds

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Aanrader!"traduire
kitten007

31/12/2013 Het is heel leuk om die beelden te zien van de beroemdheden. Wel redelijk prijzig.

2013
"Wie is dat?"traduire
Henk & Jetty

23/12/2013 Ik zal kort zijn?
Heel wat jaren daar met familie uit buitenland geweest,
ze vonden het heel interessant, en mooi.
Onlangs wilden ze er graag weer aar toe.
Maar ik kreeg nu regelmatig veel vragen, wie is dit??
Helaas moest ik zelfs het antwoord schuldig blijven.
Ja, van gezicht herkende ik sommige wel, maar van naam? en wat ze doen?
Helaas ben je in Nederland al snel een bekende Nederlander.
Nee, totaal niet interessant meer , zeker niet voor Buitenlanders!!

"Leuk om te zien"traduire
kim

13/08/2013 Als je in Amsterdam bent is het leuk om naar Madame Tussauds te gaan. Je bent er geen uren, dus om alleen hiervoor naar Amsterdam te gaan is geen aanrader. De beelden zijn fantastische mooi gemaakt. Het feit dat je foto's mag maken, de beelden kunt aanraken maken het ook voor de kinderen erg leuk.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Ontzettend leuk"traduire
Kees

03/08/2013 Ontzettend verassend! Mooie beelden, leuke collectie. De ene lijkt wel wat meer dan de ander.

Avec des ami(e)s, 2013
"Erg duur"traduire
Inge_83

27/07/2013 Leuk, maar duur. Ik had verwacht dat er meer beelden zouden staan.

En couple, Juil 2013
"Altijd leuk"traduire
Happy family

11/08/2013 Leuk om te zien wie er weer staat. Sommigen zijn levensecht (Herman Brood, Bono o.a.) en sommigen lijken niet zo erg (Sylvie Meis bijv.). Probeer een kortingskaart te krijgen, anders vrij prijzig voor anderhalf uur rondkijken.

En couple, Juin 2013
"Net echt!"traduire
Astrid

04/06/2013 Prachtig om te zien hoe de figuren levend gemaakt worden! Een genot om naar te kijken en te beleven!

Famille avec enfants/adolescents, Mai 2013
"Veel te druk, ze laten teveel mensen tegelijk toe!"traduire
Gwendolyn

11/05/2013 Madame Tussaud; wassen beelden zijn mooi gemaakt. Je mag alle beelden aanraken en fotograferen echter door de enorme drukte is dit niet altijd gemakkelijk. Ze laten gewoon teveel mensen tegelijkertijd naar binnen. Je staat af en toe echt in een menselijke file en schuifelt vooruit. Dit geeft een naar en beklemmend gevoel en je kunt de beelden dan ook lastig in zijn geheel bekijken/fotograferen. Het is echt veel te druk!!! Wij hadden van te voren via internet kaarten gekocht en dan kun je via de fasttrack naar binnen (wachttijd ongeveer 10 minuten). Persoonlijk zou ik liever buiten wat langer willen wachten en dan binnen met wat minder mensen zijn, zodat je het museum ook echt kunt ontdekken en goed bekijken. Nu is het eigenlijk zonde van het geld. Echt niet leuk.
Daarnaast is de toegangsprijs ook fors, zelfs met een kortingsactie.
Geen aanrader dus.

Avec des ami(e)s, Avr 2013
"Absolute aanrader"traduire
Karolien

18/06/2013 Madame tussauds is een prima bezienswaardigheid, het is goed voor jong en oud. Je kan je er prima vermaken. Ook zijn er leuke dingen wat je zelf kan doen, je wordt er goed bij betrokken.

1 2 3 4 5 6 7 suivant