Avis Madame Tussauds

Madame Tussauds
Avis Madame Tussauds
Dam 20, 1012 NP, Amsterdam

Madame Tussauds a obtenu une note de 7,3 de 10, basé sur 70 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Madame Tussauds pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Amsterdam ! Vous pouvez visionner 266 Photos concernant Madame Tussauds. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Hollande septentrionale. Voir tous les hébergements dans Madame Tussauds, Amsterdam.

1 2 3 4 5 6 7 suivant

70 avis sur Madame Tussauds

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Wel erg duur voor het aanbod"traduire
Vera

27/09/2014 best wel aardig om te zien maar ik vind 22,00 te veel geld voor het klein uurtje wat je er bezig bent.

En couple, Sep 2014
"Klein en duur"traduire
Jaco

05/09/2014 We dachten in een groot gebouw binnen te gaan dit klopte wel maar we moesten naar de zolder.
Daar aan gekomen was het leuk maar we waren er doorheen voor we het wisten.
Geen waar voor je geld.

En couple, 2014
"Tegenvaller"traduire
vandepol

21/08/2014 Veeel te duur voor wat je krijgt en ziet.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Te duur"traduire
Anja

17/08/2014 One direction poppen waren er korte staat op de folder.
Leuk dacht onze dochter. Kan ik ermee op de foto. Blijkt in het museum dat de poppen met een lint zijn afgezet. Wil je goed op de foto dan moet je ervoor betalen. Museum maakt foto. 10,- euro. Je mocht vanaf een bepaalde plaats wel zelf foto nemen maar dat was vanaf de zijkant. Foto niet echt mooi. Dochter teleurgesteld. Raar dat dit kan terwijl je toegangsprijs hebt betaald. Zelfde geld voor Obama pop.
Belachelijke toegangsprijs, zelfs met korting, voor wat er te zien is. Veel oudere poppen en nederlandse poppen. Buitenlanders wisten niet altijd wie de poppen waren.

Juin 2014
"Duur! maar leuk intereactief."traduire
annavanlaar_1

25/06/2014 Lange rij buiten, dus echt even moeten wachten. Eenmaal binnen ben je er met max 1.5 uur doorheen. De drukte was binnen goed te doen, je kon redelijk goed foto's maken bij alle beelden.
Beelden zijn erg leuk en mooi! Veel die goed lijken. Overal gelegenheid tot interactie met en tussen de beelden voor hilarische foto's, erg leuk!
Een leuk museum maar echt te duur voor de tijd dat je er in doorbrengt.

En voyage organisé en groupe, Fev 2014
"Tof museum"traduire
an_hoydonckx

20/08/2014 Madame Tussaud bezocht en leuke foto's getrokken o.a. van Gordon.
Komen we buiten bij Madame Tusaud en staat Gordon daar opeens zijn nieuwe videoclip op de te nemen. zeer leuke herinnering

Avec des ami(e)s, Fev 2014
"50/50%"traduire
nijntje x

19/02/2014 madame tussauds was wel leuk maar ik vond het erg tegen vallen maar als je ook naar amsterdam dungeon wilt kan je daar een kaartje kopen met veel korting op kaartjes voor madame tussauds

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Aanrader!"traduire
kitten007

31/12/2013 Het is heel leuk om die beelden te zien van de beroemdheden. Wel redelijk prijzig.

2013
"Wie is dat?"traduire
Henk & Jetty

23/12/2013 Ik zal kort zijn?
Heel wat jaren daar met familie uit buitenland geweest,
ze vonden het heel interessant, en mooi.
Onlangs wilden ze er graag weer aar toe.
Maar ik kreeg nu regelmatig veel vragen, wie is dit??
Helaas moest ik zelfs het antwoord schuldig blijven.
Ja, van gezicht herkende ik sommige wel, maar van naam? en wat ze doen?
Helaas ben je in Nederland al snel een bekende Nederlander.
Nee, totaal niet interessant meer , zeker niet voor Buitenlanders!!

"Leuk om te zien"traduire
kim

13/08/2013 Als je in Amsterdam bent is het leuk om naar Madame Tussauds te gaan. Je bent er geen uren, dus om alleen hiervoor naar Amsterdam te gaan is geen aanrader. De beelden zijn fantastische mooi gemaakt. Het feit dat je foto's mag maken, de beelden kunt aanraken maken het ook voor de kinderen erg leuk.

1 2 3 4 5 6 7 suivant