Mövenpick Amsterdam City Centre****
Avis Hôtel Mövenpick Amsterdam City Centre****
Piet Heinkade 11, 1019 BR, Amsterdam
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Mövenpick Amsterdam City Centre a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 62 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Mövenpick Amsterdam City Centre**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Amsterdam ! Vous pouvez également trouver 57 Photos concernant Hôtel Mövenpick Amsterdam City Centre**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelMövenpick Amsterdam City Centre****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hollande septentrionale. Comparer Hôtel Mövenpick Amsterdam City Centre**** avec les autres logements, dans Amsterdam.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Mövenpick Amsterdam City Centre**** Amsterdam N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

62 avis sur Mövenpick Amsterdam City Centre****

En couple, Jan 2014
"Goed hotel met een gunstige ligging"traduire
monique van den Bro...

28/01/2014 Mooie, schone kamers met een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Heel jammer dat ons verblijf toch wel verpest is doordat het ontzettend koud was in de kamer. Het regende buiten en het was koud en dan is het heel naar om in het hotel in de kou te zitten. Jammer dat ze bij de receptie niet even meeliepen naar de kamer of iemand stuurde om het op te lossen. Ik ben tijdens mijn verblijf ziek geworden, had het ontzettend koud en begon te hoesten. Daardoor hebben we niet veel van Amsterdam kunnen zien en daar kwamen we eigenlijk voor.

Marketing Coördinator Daniel Kaan, Hotel Manager, 03/02/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Esmana, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen het verloop van uw verblijf in ons hotel kenbaar te maken. Goed om te lezen, dat u ons hotel waardeert maar wat jammer, dat de temperatuur in uw kamer te wensen over liet. Uw feedback hebben wij doorgestuurd naar het management van de betreffende afdeling. We zijn blij met uw reactie, want dit soort feedback helpt ons bij het evalueren en verbeteren van onze interne procedures. Mede dankzij u kunnen we verbetering doorvoeren in onze servicekwaliteit en bedrijfsvoering. Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij bij uw volgende bezoek vooraf persoonlijk op de hoogte stelt van uw komst. Op die manier kan ik mijn uiterste best doen ervoor te zorgen dat u in ons hotel die service krijgt die u van ons verwacht, waardoor u wel van uw bezoek aan Amsterdam kunt genieten. Met vriendelijke groet,

En couple, Jan 2014
"Zakelijk"traduire
Imelda

04/01/2014 Pluspunten: Mooi en schoon hotel. Luxe en uitgebreid ontbijbuffet. Oprecht vriendelijk personeel. Fijn matras. Mooi uitzicht. Perfecte locatie voor reizigers van een cruiseschip die ervoor of erna nog in Amsterdam willen verblijven. Vlakbij het Centraal Station.
Minpunten: Zakelijke sfeer, waardeloze douchekop en hoofdkussens. Het hotel ligt op een ongezellige locatie, net iets te ver van de binnenstad.

Marketing Coördinator Daniel Kaan, Hotel Manager, 20/01/2014
Le propriétaire a dit ::  Hartelijk dank voor uw overwegend positieve commentaar, Jan. We zijn blij, dat jullie van het hotel, de kamer en het uitzicht hebben genoten. Inderdaad, ons hotel ligt net buiten het drukke centrum in een nieuw en opkomend gebied. Mocht u wederom naar Amsterdam reizen, dan zou het ons plezier doen als u nogmaals bij ons overnacht. Met vriendelijke groet,

En couple, Oct 2013
"Mooi hotel maar organisatorisch een chaos"traduire
bobrodenburg

11/10/2013 Mooi hotel, mooi uitzicht maar een manager die moeilijk Nederlands spreekt, een reservering die niet goed werd doorgegeven aan het restaurant met als gevolg een dubbele rekening. Een deur niet meer reageert op de keycard terwijl we duidelijk de kamer verlengd hadden naar 14:00...Onduidelijkheid over welk uitzicht je hebt vanuit de Junior suite en online wordt duidelijk gemaakt dat de creditkaart direct belast wordt terwijl je toch nog moet betalen in het hotel....Alles werd ter plekke opgelost maar zorgt wel voor de nodige ergernis.
Maar wel mooie kamers en een adembenemend uitzicht op een uitstekende locatie (vooral als je nog mee moet met een cruise).
Ook heerlijk gegeten in het restaurant met vriendelijk personeel (uit alle delen van de wereld).

Marketing Coördinator Daniel Kaan - Hotel Manager, 14/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste bobrodenburg, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er een aantal zaken niet naar behoren verliepen tijdens het verblijf in ons hotel. Langs deze weg willen we je onze welgemeende excuses aanbieden. Fijn, dat alles ter plekke is opgelost. En ook fijn dat de kamer (met uitzicht!) naar de zin was en het diner in het restaurant wel gesmaakt heeft. Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen; dit helpt ons bij het evalueren en verbeteren van onze interne procedures, waardoor wij aanpassingen doorvoeren in onze servicekwaliteit en bedrijfsvoering. Wij hopen je ondanks alle 'tegenslag' toch een volgende keer weer in ons hotel te mogen begroeten; van harte welkom!

En couple, Avr 2013
"Mooiste hotel ooit"traduire
rihannes

12/04/2013 Prachtig hotel! (standaard) Kamers zijn zeer ruim, met een bank en bureau erbij, het tweepersoons bed is ook supergroot. Badkamer is heerlijk met een supergrote inloopdouche en allerlei badspulletjes. Prachtig uitzicht over het water. Fijn dat pas om 12:00 hoeft te worden uitgecheckt. Ontbijt was heel lekker. Het hotel is te voet goed te lopen vanaf het station, of anders maar 1 tramhalte. Bagage kon in een bagagekluis worden gedaan, voor wie te vroeg gearriveerd was om al te kunnen inchecken.

Marketing Coördinator Daniel Kaan - Hotel Manager, 02/05/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste Rihannes, Fijn om te lezen dat jullie van het verblijf in ons hotel hebben genoten en de kamer en badkamer jullie goed bevallen is. Bij een volgend bezoek aan Amsterdam heten wij jullie graag weer van harte welkom. Met vriendelijke groeten,

En couple, Jan 2013
"Mooi hotel"traduire
Kyona

28/02/2013 Mooi hotel met uitzicht op het IJ en de stad. Met de tram ben je zo in het centrum. De kamer is ruim en heeft een mooie badkamer met douche.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, diverse soorten broodjes, beleg (warm, koud, hartig & zoet), sappen & fruit.

Prijs/kwaliteit was in ons geval zeer goed, namelijk geboekt tijdens de hotelweek, € 25 pppn incl. ontbijt. Normaal betaal je voor het ontbijt alleen al € 23, beetje absurd!

Marketing Coördinator Daniel Kaan - Hotel Manager, 04/04/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste Kyona, leuk om te lezen dat jullie gebruik hebben gemaakt van het Hotelweek arrangement en dat het verblijf in ons hotel goed is bevallen. Wij hopen, dat je een leuke tijd in Amsterdam hebt gehad. Met vriendelijke groet,

Avec des ami(e)s, Jan 2013
"Ontzettende aanrader!"traduire
Amanda

08/01/2013 Heb hier 2 nachten mogen verblijven, heb het enorm naar mijn zin gehad, in het hotel alleen al! Het ontbijt was fantastisch, en natuurlijk enorm genieten van het prachtige uitzicht in mijn kamer. Het personeel was heel vriendelijk, en hielp je perfect. Ook de bar is heerlijk vertoeven en heeft een mooie drankenkaart met oa. lekkere wijntjes of zelfs verschillende cocktails! Voor herhaling vatbaar!

Marketing Coördinator Daniel Kaan - Hotel Manager, 02/02/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste Amanda, Fijn om te lezen, dat je het zo naar je zin hebt gehad tijdens je verblijf in ons hotel en dat je zo enthousiast je ervaringen deelt. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet,

En couple, Dec 2012
"Nogmaals genoten in dit hotel."traduire
Anton

12/01/2013 Na het succes in 2011 ook weer in 2012 gebruik gemaakt van het touroperator Kerst-arrangement in het Mövenpick Hotel in Amsterdam. En wederom tot onze volle tevreden, wij hebben genoten.
Mooie kamer met schitterend uitzicht over Amsterdam.
Mooie kerstdiners met perfecte bediening . Na een jaar werden wij zelfs nog herkend, knap !
Zeer uitgebreid ontbijt tot 11.00 uur.
Personeel is uiterst correct, vriendelijk en behulpzaam zowel bediening als receptie !
Parkeren in de parkeergarage is, net als in heel Amsterdam, niet goedkoop. Maar gelukkig is het hotel met trein/tram/shutlle/op de voetjes heel makkelijk te bereiken.
De kans is heel groot, dat wij er een hattrick van gaan maken.

Marketing Coördinator Daniel Kaan - Hotel Manager, 02/02/2013
Le propriétaire a dit ::  Geachte heer en mevrouw Van de Logt, Wat ontzettend leuk om te lezen dat uw verblijf in ons hotel wederom zo goed bevallen is. En uiteraard verwelkomen wij u graag een derde keer! Amsterdam bruist dit jaar met vele festiviteiten en op dit moment ondergaat ons hotel een opknapbeurt om nog meer comfort en gezelligheid te creëren voor onze gasten. Vriendelijke groet,

En couple, Dec 2012
"Aanrader"traduire
janneke

26/12/2012 wij hebben genoten van erg vriendelijk personeel, een mooie kamer met uitzicht dat niet te beschrijven is! Hotel licht gunstig ten opzichte van het centrum. voor ons......we komen er weer aan om een weekendje te genieten van de stad maar zeker ook van het hotel!

Marketing Coördinator Daniel Kaan, Hotel Manager, 02/01/2013
Le propriétaire a dit ::  Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve woorden met betrekking tot uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te lezen dat u niet alleen van de stad Amsterdam maar ook van ons hotel hebt genoten. We kijken er naar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten.

Avec des ami(e)s, Aou 2012
"Professionaliteit ten top!!"traduire
Tina Van der Biest

27/08/2012 Wij hebben een super aangenaam verblijf genoten in het Mövenpick hotel. Prachtige, nette kamers, een indrukwekkend uitzicht, lekker eten, ... Wat ons het meeste is bijgebleven, is de oprechte vriendelijkheid van het personeel. Wij gaan zeker terug!

Marketing Coördinator Daniel Kaan, Hotel Manager, 18/10/2012
Le propriétaire a dit ::  Fijn om te lezen, dat jullie verblijf in ons hotel goed is bevallen! Hartelijk dank voor jullie vriendelijke woorden. Met vriendelijke groet,

Avec des ami(e)s, 2012
"Mooi hotel en vriendelijk personeel!"traduire
Willem

03/08/2012 Eerlijkheid gebied me te zeggen dat we hier terecht kwamen tijdens een speciale hotelactie.Maar dat neemt niet weg dat we het er super hebben gehad.Mijn dochter is later óók nog geweest op mijn aanraden.Het eten is werkelijk geweldig; qua keus en smaak.Zeer vriendelijk personeel. We kregen een hele mooie kamer welke super uitkeek op het water en het station van Amsterdam.Heel mooi ingerichte kamers. Zeer aan te bevelen. Foyer beneden en de toiletten aldaar netjes.

Marketing Coördinator Daniel Kaan, Hotel Manager, 18/10/2012
Le propriétaire a dit ::  Goed om te lezen dat jullie ervaring in ons hotel aan jullie verwachtingen heeft voldaan. En hartelijk dank voor het aanbevelen binnen de familie. Graag tot een volgende keer!

1 2 3 4 5 6 7 suivant