Avis Centre de science Nemo

Centre de science Nemo
Avis Centre de science Nemo
Oosterdok 2, 1011 VX, Amsterdam

Centre de science Nemo a obtenu une note de 7,4 de 10, basé sur 35 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Centre de science Nemo pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Amsterdam ! Vous pouvez visionner 80 Photos concernant Centre de science Nemo. 1 Vidéo ont été faites sur Centre de science Nemo. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Hollande septentrionale. Voir tous les hébergements dans Centre de science Nemo, Amsterdam.

1 2 3 4 suivant

35 avis sur Centre de science Nemo

En voyage organisé en groupe, 2014
"Chaotische kermis"traduire
Booij

25/02/2014 Vooral op drukke dagen een absolute afrader. Nemo biedt een bombardement van prikkels, flitsen en flarden zonder veel lijn. Omdat alles zich feitelijk afspeelt in dezelfde ruimte, verzuipt ieder thema reddeloos in de hyperactieve totaalervaring. Jammer, omdat veel materiaal van hoge kwaliteit is. Slachtoffer van de opvatting dat musea moeten laten 'ervaren' i.p.v. laten zien.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Tegenvaller!"traduire
fam.Hofman

27/12/2013 Wat een drukte was het vandaag! Onze kinderen van drie vier en zeven viel het enorm tegen. Het was drukken en trekken om ook op een knopje te drukken of aan een hendel te draaien, maar wat je dan eigenlijk aan het doen bent, geeeeen idee. Het was ook een herrie van jewelste door alle mensen en joelende kinderen. Toen we al verkennende wat er allemaal te doen was op de verdieping kwamen waar achteraf gezien pubers hun lol op konden schrok ik toen mijn zoontje van zeven een "experiment" deed hoe een erectie tot stand komt. Toch maar "snel" doorgelopen naar de volgende verdieping. Waren wij even blij dat we een tas met eten en drinken hadden meegenomen want de rij van het restaurant stond tot aan de ballenfabriek....slik....laat staan dat je zittend aan een tafeltje je broodje kon opeten. Gelukkig hebben we een museumkaart want anders had ik het wel erg zonde van mijn geld gevonden.
Wel weer fijn dat we korting op ons parkeerkaartje kregen.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2013
"Heel leuk 'doe-museum'"traduire
Aniane

27/12/2013 Leuk museum, heel leerzaam voor kinderen. Er zijn alleen maar proefjes te doen, wat het voor de kinderen heel leuk maakt. Ook worden er leuke, aanvullende (knutsel)activiteiten georganiseerd.
Het was redelijk druk, maar dit gaf geen problemen.
Onze zoon van 5 was na 3 uur wel klaar met alle experimenten. Onze dochter van 7 had nog wel meer willen onderzoeken.

En voyage organisé en groupe, Sep 2013
"Best leuk, bij ons op zondagmiddag erg druk"traduire
Hugo

22/09/2013 Het is voor kinderen een leuk uitje. Voor ouderen is het wat minder. Voor de kinderen zijn er veel wetenschappelijke weetjes. Wat jammer is dat veel computers en spelletjes alweer kapot zijn.

Op zondagmiddag was het bij ons erg druk. Op de website staat dat je alles in drie uur kunt bezichtigen. Wij waren na 1,5 uur wel klaar.

Dessalniettemin: Aanrader voor kinderen. Leuk voor schoolreisje ofzo

En couple, Sep 2013
"Super leuk en leerzaam"traduire
imme

05/10/2013 Het nemo muzeum is heel leuk en leerzaam vooral voor kinderen!! Het is ook niet alleen maar kijken maar ook doen! Naar mijn mening is het nemo muzeum heel leuk en vooral voor kinderen 😃

En couple, Aou 2013
"Interessant"traduire
brenda

03/09/2013 Ik ben er een paar jaar geleden geweest en vond het erg interessant.

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2013
"Nemo amsterdam , leuk,leerzaam , doe activiteit"traduire
pierensjees

23/06/2013 op een zaterdag in juni naar nemo in amsterdam geweest.Ben je een beetje geintereseert in de werking achter dagelijkse dingen,bv . bellen ,zien,leven erfelijkheid en veel techniek,dan vermaak je je eigen hier wel.leuk voor groot en klein.Je mag heel veel dingen zelf doen en aanraken,
Wij waren met een groepje van zes personen in de leeftijd van 17 tot 45 jaar.
Wij waren er om 10.00 uur en tot 14.00 uur was het gezellig druk,daarna werd het erg druk.

2013
"Een van de leukste musea voor kinderen"traduire
Linda

21/02/2013 Het wetenschapsmuseum voor kinderen; hier hoef je niet alleen maar te kijken maar mag je vooral ook doen. Is echt helemaal het einde!

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2013
"Veeeeeeel te druk!!!!!!!!!!!"traduire
tessy

06/01/2013 op zich een leuke attractie,maar toen wij er waren was het echt veeeel te druk.
ik vind dat ze een limiet moeten stellen aan het aantal mensen dat er in mag,op deze manier is het geen doen voor de kinderen.
erg jammer,en zonde van het grote bedrag dat we er voor moesten betalen.
ook jammer dat het zo tegen viel voor de kinderen,die er zoveel zin in hadden.

En couple, Dec 2012
"Erg druk op zondag"traduire
DHG

30/12/2012 Veel te doen, maar op een zondag moet je zeker niet gaan. Het is dan veel te druk.

1 2 3 4 suivant