Avis Lodge Ballumerhoeve

Ballumerhoeve
Avis Lodge Ballumerhoeve
Zuidergrieweg 1, 9162 EE , Ameland

Lodge Ballumerhoeve a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 12 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Lodge Ballumerhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ameland ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Lodge Ballumerhoeve sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Îles de la Frise-Occidentale. Comparer Lodge Ballumerhoeve avec les autres logements, dans Ameland.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ballumerhoeve Ameland N'hésitez pas à donner votre avis!

12 avis sur Ballumerhoeve

2013
"Alles voor een ontspannen vakantie!"traduire
Nathali Vonk

07/06/2013 Wat een heerlijke midweek hebben wij gehad op de Ballumerhoeve. Een heel prettig, sfeervol (en schoon) huis, van alle denkbare gemakken voorzien en een héél gastvrije ontvangst. Alle ingredienten voor een ontspannen vakantie. Een 10 met een griffel!

Bovendien vonden wij Ameland een heel leuk eiland, mooie dorpjes, prachtige natuur. Het diner bij Nobel zal ons lang heugen, wat een zalig diner hebben we daar gehad.
De fiets en wandeltocht naar het Oer vonden wij zeer de moeite waard.

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2013
"Prachtig, schoon en compleet"traduire
Bjorn van Beek

16/04/2013 We hebben een hele fijne week beleefd in lodge Finn. Van alle gemakken voorzien, zeer kindvriendelijk (traphekjes, babybedje met opgemaakt beddengoed, dressoirkast vol met speelgoed voor alle leeftijden, speeltuin, speelschuur, kinderbestek, borden, bekers, super!)
Vloerverwarming, infra rood sauna voor eigen gebruik, prettige badkamer en alles heerlijk schoon.
De keuken is meer dan compleet ingericht. Zelden heb ik zo'n compleet aanbod gezien.

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2012
"Leuke en kindvriendelijk...maar mag wel schoner!"traduire
Joep

30/10/2012 Wij hebben een lang weekend in de Skip lodge gelogeerd. De lodge is van alle gemakken voorzien. Het bubbelbad viel bij de kinderen in goede smaak! In het appartement was zelfs wat speelgoed aanwezig voor de kids! Helaas liet het weer het niet toe om lekker buiten te spelen. Er is ook een "binnenspeeltuin", waar helaas niet alle speeltoestellen nog werkend zijn.
Het appartement is leuk verbouwd, waarbij de houten balken zeer sfeervol zijn. Ook de vloerverwarming plus haard waren heerlijk. Verder vonden we het appartement niet echt schoon. Dikke laag stof op de balken en nachtkastjes/lampjes en vuile pannen in de keuken, vieze vliegenvanger en vieze gordijnen. Zonde, zodoende voelt het net niet zo luxe als het had kunnen zijn! Dat was wel jammer.

Beheerster Petra, 12/11/2012
Le propriétaire a dit ::  Dank u hartelijk voor deze beoordeling. We vonden het jammer achteraf te moeten lezen dat de lodge niet als helemaal schoon ervaren is. Graag informeren wij u dat er inmiddels actie ondernomen is. De gordijnen zijn weer fris en het stof is verwijderd. Fijn te lezen dat de kinderen zich goed vermaakt hebben. Er is weer een nieuwe lading buitenspeelgoed onderweg naar Ameland, met trekkers, fietsjes etc.

En couple, Sep 2012
"Helemaal top"traduire
ilona

28/09/2012 we hebben enorm genoten in de finn lodge. Ook met de rolstoel erg goede accomodatie. Een aangepaste badkamer en geen dremplels Veel ruimte, luxe en ook nog de honden mee kunnen nemen. Heerlijke sauna en bubbelbad en sanitair erg schoon. Haard was ook genieten.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2011
"Genoten van deze geweldige bestemming"traduire
Maartje

28/06/2011 Heerlijk genoten. De kinderen van de speeltuin en vooral de trampoline en wij lekker bijgekletst in de sauna en bij het vuurje buiten. Superluxe vakantie appartement. Alles was goed geregeld

En voyage organisé en groupe, Mar 2011
"We komen zeker nog een keer terug!"traduire
Mariska

12/04/2011 Heerlijk weekend gehad in de Finn en Skip lodge. Zelfs met een groep van 13 personen hadden we ruimte zat. Door de verdingsdeur hadden de kids hun eigen speelkamer en konden wij met een Nobel voor de haard. Wat een heerlijk plekje! We zijn al vaak op Ameland geweest, maar zo'n gezellig en luxe verblijf met sauna en bubbelbad hadden we nog niet eerder. En de speeltuin was ook top, van 's ochtends tot einde middag was het kinderspul buiten. Door het jeugdhonk met tafeltennis en tafelvoetbal etc. hadden ook de oudsten het erg naar hun zin. We komen zeker nog een keertje terug!

En couple, Juin 2010
"Heerlijk rustig, nieuw en luxe"traduire
Jool

04/11/2010 In juni een weekje met zijn tweeën in de Skip Lodge verbleven. Met mooi weer kun je genieten van het terras en met slecht weer van de heerlijke gashaard. Het is ruim, mooi, nieuw en van alle luxe voorzien. Wij hebben bijzonder genoten van de rust, alle vogels en vogelgeluiden en de prachtige natuur om de boerderij. En we hebben elke nacht als een blok geslapen in de uitstekende bedden. Het is heerlijk fietsen vanaf de hoeve, je zit best centraal en maar 7 minuten fietsen van het beste restaurant van Ameland, Hotel Nobel in Ballum. Als ik een minpunt moet noemen, is het dat het uitzicht niet zo weids is als verwacht. Je kijkt op het erf en de omringende bomen of het grasveld met speeltoestellen. De terrassen van de beide lodges zitten tegen elkaar aan dus dat is iets minder privé (wel met schot ertussen). Verder echt een aanrader!

Famille avec enfants en bas âge
"Luxe, nieuw en zeer ruim en compleet"traduire
wendy

18/04/2010 De Ballumerhoeve is een super accommodatie voor gezinnen met kinderen of voor vrienden die op zoek zijn naar mooie accommodatie op Ameland. Gerenoveerd eind 2009, dus alles is nieuw, zeer compleet ingericht en zeer ruim! Wij hebben een heerlijk weekend gehad in de Finn lodge, met een inpandige sauna!, en ook de kindjes hebben genoten van de speeltuin op het erf. Kortom, zeker een aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, 2010
"Absolute aanrader!"traduire
wendy franssen

17/02/2010 Afgelopen weekend heb ik, samen met mijn gezin, in een heerlijke lodge doorgebracht van de Ballumerhoeve. Een boerderij in de weilanden van Ameland met uitzicht op de vuurtoren. De lodge was groot en erg comfortabel. Genoeg ruimte met kinderen en veel luxe. We hadden een bubbelbad (dikke pret voor de kids) en een sauna tot onze beschikking. We werden bij aankomst hartelijk ontvangen door de gastvrouw die ons allerlei informatie over het eiland kon geven en die ook nog een avondje op onze kinderen gepast heeft zodat wij samen even konden gaan uiteten (dat was luxe).
De gashaard was heerlijk met deze kou en ook de vloerverwaming zorgde ervoor dat onze voetjes lekker warm bleven. Vooral fijn met kinderen die steeds op de grond spelen met speelgoed wat daar aanwezig was.
We gaan zeker in de zomer nog een keer terug maar dan nemen we opa en oma mee want er waren nog bedden genoeg.

Famille avec enfants en bas âge, 2010
"Lekker groot lux en rustig mooie omgeving"traduire
hansa kalberg

17/02/2010 Je wordt ontvangen door heel aardige mensen ,die je vervolgens rondleiden in een luxeeus ruim appartement met eigen sauna plasma tv een super keuken met afwasmachine
Wel is het handig voor eigen vervoer te zorgen als je naar zee wil ,met openbaar vervoer kan ook of natuurlijk met de fiets ca.20 min fietsen naar de mooiste stranden van het eiland .in het appartement is alles voorhanden tot aan leuke spelletjes voor de kinderen (oa voetbaltafel ,poolbiljard) leuke tijd gehad daar .

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?