Avis Appartement Het Plateau

Het Plateau
Avis Appartement Het Plateau
Kromsteeg 3, 6276 PE, Heijenrath

Appartement Het Plateau a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Het Plateau pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Heijenrath ! Vous pouvez également trouver 8 Photos concernant Appartement Het Plateau sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Pays Bas). Comparer Appartement Het Plateau avec les autres logements, dans Heijenrath.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Het Plateau Heijenrath N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Het Plateau

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2011
"Teleurstellend"traduire
Mariska

17/10/2011 Ik ben met mijn partner en zoontje van 10 maanden een week naar dit appartementencomplex geweest. Helaas vonden wij het allemaal wat tegenvallen. Het was het allemaal net niet. Wij kregen de indruk dat de eigenaars dit 10 jaar terug hebben opgezet en er sindsdien niks meer aan hebben gedaan. Erg zonde!!
Wij zaten in het appartement "Gulp". Opzich een prima appartement, maar ook dat was het net niet. Het servies, bestek en glaswerk was een bij elkaar geraapt zooitje. De badkamer was verouderd en bij de douche hing een vies douchegordijn. Ook was de bank doorgezakt. Bovendien zaten er gaten in de dakpannen van het huis, waardoor er 's nachts bij elk zuchtje wind een hels kabaal was.
De eigenaren vonden we erg onpersoonlijk. Iets wat we niet gewend zijn in Limburg. We zijn een dag eerder vertrokken. Aangezien zij er niet waren, hebben we de sleutels met een briefje in de brievenbus gedaan. Ze hebben niet eens de moeite genomen om ons na die tijd even te bellen.
Zie ook mijn foto's.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Fantastisch"traduire
aa van de w

05/01/2012 Appartement goed ingericht. Enorm goede service. Persoonlijke benadering en nog een winkeltje waar je zelf pakt wat je nodig hebt en op de vertrek dag reken je alles af. Echt super.

En couple, Juin 2011
"Mooie accomodatie op een unieke plek in Nederland"traduire
Wim de Grood

01/07/2011 Wij zaten in het appartement Cotesser. Voormalige paardenstal, geheel nieuw opgebouwd als een straatje van 3 "rijtjeshuizen". Ruimte genoeg voor 4 personen, wij waren met 2. Beneden woonkamer met keuken en toilet, boven 2 slaapkamers met badkamer met toilet en een vide met nog een slaapplaats. Inrichting eenvoudig maar doeltreffend. Directe omgeving uniek voor Nederland. Panorama's richting Epen-Vaals die niet onderdoen voor bijv. Zuid Duitsland/Oostenrijk (alleen minder hoog). Steden als Maastricht, Aken, Luik op korte afstand te bereiken. Mergelland route ook zeer de moeite waard.
Kortom een prima accomodatie voor iedereen, ook voor fiets- en wandelliefhebbers. Zeer vriendelijke eigenaars en leuk om te weten: lekker vers brood elke dag bij je accomodatie en kakelverse eitjes zo onder de kip vandaan.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Gastvrije, prachtige plek en mensen."traduire
aa van de wetering

16/12/2010 Fantastische mensen, zeer behulpzaam ook als er een kind naar het ziekenhuis moet. De mevrouw heeft ons naar de huisarts gebracht en daarna naar het ziekenhuis, daarnaast heeft ze ook onze pup in huis genomen totdat onze zoon haar kon ophalen. De appartementen liggen centraal in Zuid-Limburg, de bus stopt voor de deur. De appartementen zijn schoon, compleet en heel comfortabel voor een zeer goede prijs te boeken. Wij gaan beslist weer terug.