Avis Hôtel Den Halder**

22 octobre 2014

Den Halder**
Avis Hôtel Den Halder**
Emmalaan 12, 6301 GR, Valkenburg (aan de Geul)
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Den Halder a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 35 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Den Halder** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Hôtel Den Halder** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Pays Bas). Comparer Hôtel Den Halder** avec les autres logements, dans Valkenburg (aan de Geul).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Den Halder** Valkenburg (aan de Geul) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

35 avis sur Den Halder**

En couple, Juin 2013
"Heerlijke overnachting met 2 persoons bubbelbad!!"traduire
hennie Goossens

29/06/2013 Ontzettend vriendelijk personeel,heerlijk ontbijt met vers gekookt eitje,en niet te vergeten het bubbelbad,al met al echt een aanrader als je ff rust nodig hebt.en er even lekker tussenuit wil!!!

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2012
"Voor herhaling vatbaar"traduire
De Versteegjes

30/12/2012 Vriendelijk personeel en prefecte ligging. Alleen de straat uitlopen en oversteken en je bent bij de restaurants en winkels. Ontbijt zeer uitgebreid en wordt goed aangevuld.Rustige ligging. Hadden kamer met whirlpool en aparte grote douchecabine.Was geweldig. Bedden liggen heerlijk. Jammer dat,als je even tv wilt kijken, je haast geen zenders hebt.Hadden ook een klein koelkastje in de kamer waar je je eigen spullen in kan koelen.

En couple, Sep 2012
"Leuk hotel"traduire
Britt

03/09/2012 het is een heel leuk hotel met super vriendelijke mensen. ligt centraal en je kunt overal te voet naar toe. De kamer was super schoon en natuurlijk het bubbelbad geweldig! heb een super grote tv in de kamer. Ontbijt was goed verzorgd.

En couple, Avr 2012
"Prima hotel"traduire
Joke Hengeveld

06/05/2012 Drie nachten verbleven in dit hotel in Valkenburg. Zeer vriendelijke mensen. Prima ontbijt. Hotel is gedateerd maar wel netjes en schoon.
Dicht bij het centrum alles loopafstand. Prima prijs/kwaliteit verhouding

"Fantastisch echt waar"traduire
Peter

27/12/2011 We hebben echt genoten van de gastvrijheid van de medewerkers en eigenaars. De negatieve revieuws maakten ons een beetje bezorgd, maar daar bleek niets van te kloppen, een echte aanrader!!!!

Eigenaar en eigenaresse zijn gastvrij en vriendelijk. Daarnaast waren zij zeer behulpzaam

"Niet bijzonder"traduire
mariannekuh

15/01/2012 Wij hebben in dec een nacht gelogeerd in dit hotel. De kamer was in een bijgebouw van het hotel, we hadden de mazzel dat het droog was voor het ontbijt. De kamer viel tegen, er zaten ontzettend veel spinnewebben aan de gordijnen en plafond wat de indruk gaf of daar maanden niet was schoongemaakt. De bedden waren wel prima en er stond zelfs een koelbox op de kamer. In de badkamer zat schimmel tussen de voegen en het wasbakje was zo klein dat je daar je tanden niet normaal kon poetsen. Over het ontbijt wil ik het eigenlijk niet eens hebben. We kregen afbakbroodjes en een paar sneden oud brood (waarschijnlijk was het de bedoeling om die te roosteren). Er werd ons verteld dat wij de enige gasten waren in het hotel op dat moment. Wellicht was dat de reden van het slechte ontbijt. De ligging daarentegen was wel weer perfect, klein stukje lopen en je stond in het centrum wat natuurlijk heel prettig is.

En couple, Dec 2011
"Prima hotel vlakbij het centrum"traduire
H Voogt

04/12/2011 Zijn net terug van een weekeinde Valkenburg. Hotel Den Halder is een kleinschalig vriendelijk hotel aan de rand van het centrum. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De standaard kamer was inderdaad basic doch voorzien van de belangrijkste dingen en het was schoon. Het ontbijt was voldoende uitgebreid en het was in de ontbijt-stube gezellig toeven !!
Voor herhaling vatbaar

En couple, Aou 2011
"Geweldig hotel"traduire
mark korshuize

22/08/2011 Ik ben voor 1 nacht in dit hotel geweest

en heb genoten
we hadden problemen met het vinden van een parkeerplaats en de eigenaren deden er alles aan om ons te helpen
ook alle overige vragen beantwoorden ze met plezier
ook de kamer zelf was geweldig
bubbelbad aparte douche lekker bed
ik kom met plezier terug

Avec des ami(e)s, Aou 2011
"Fantastisch hotel..."traduire
Fam. Vernes en Kiel...

19/08/2011 2 fantastische lieve mensen die hun vak echt verstaan. bereidwillig en klantvriendelijk tot in de puntjes vanaf dat we zijn ontvangen tot aan dat we uitgecheckt waren. prima kamers en een fantastisch ontbijt waarbij niets te kort schoot.
Als we weer een weekendje naar Valkenburg gaan komen wij weer terug bij Den Halder. Groet fam. Vernes en Kiele uit Dordrecht.

En couple, Juil 2011
"Fantastische hotel"traduire
D. Haja

31/07/2011 Een perfecte ligging. Zeer goede prijs kwaliteitverhouding luxe opgezette kamers met jacuzzi en flatscreen televisie's. Het ontbijt was hartstikke goed en in buffetvorm uitgevoerd. Vriendelijk en spontaan personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar weer!

1 2 3 4 suivant