Avis Forêt enchantée

23 décembre 2014

Forêt enchantée
Avis Forêt enchantée
Sibbergrubbe 2a, 6301 AA, Valkenburg (aan de Geul)

Forêt enchantée a obtenu une note de 6,7 de 10, basé sur 59 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Forêt enchantée pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez visionner 45 Photos concernant Forêt enchantée. 1 Vidéo ont été faites sur Forêt enchantée. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Limbourg (Pays Bas). Voir tous les hébergements dans Forêt enchantée, Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 suivant

59 avis sur Forêt enchantée

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2014
"Top voor peuters, superpersoneel"traduire
Gezin Groesbeek

08/12/2014 Ondanks de kou was het personeel verwarmend; zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was erg rustig, dus we konden 'op aanvraag' gebruik maken vd attracties. Men deed dat vol geduld, enthousiasme, behulpzaamheid en vriendelijkheid. Het Sprookjesbos is voor grotere kinderen en volwassen vast saai, maar onze kleine kinderen genoten volop. Alle bekende sprookjes zijn er, toegankelijke attracties. Consumpties zeer betaalbaar.

Avec des ami(e)s, Oct 2014
"Nostalgie en nieuw gaan samen"traduire
roosje

20/10/2014 Mooi, nostalgisch bos met lieve sprookjes en enthousiaste medewerkers. Er is ook genoeg te doen, kinderen kunnen er lekker spelen. Prachtig gelegen.

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Slechte prijs kwaliteit verhouding"traduire
Astrid

18/12/2014 Het park viel ons tegen, de sprookjespoppen waren écht aan vervanging toe. Misschien leuk 30 jaar geleden, maar voor kinderen van nu waren ze ronduit eng. Ook de verhaaltjes die je erbij hoort stammen uit de tijd dat Paulus de Boskabouter nog op tv was. Er staat trots een bord dat het park van 1950 is, ik geloof ook echt dat de poppen nog uit die tijd stammen. De enige attractie waar iedereen zich op verheugde, het schommelschip, was buiten werking. Ik vond voor 4 personen de entreeprijs van 30 euro dan ook veel te veel.
Het park heeft wel potentieel, hopelijk wordt in de toekomst het park wat meer naar deze tijd geupdate,

"Absolute aanrader"traduire
A.Prins

10/08/2014 Het Sprookjesbos in Valkenburg is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Personeel is zeer vriendelijk!!! Complimenten hiervoor!

"Leuk voor jeugdsentiment..."traduire
Linda Stockx

09/08/2014 Indien je 30 jaar terug wil gaan in de tijd is dit een super optie, alles is nog zo zoals het was helaas wel zonder de hoogte punten van vroeger ( wildwaterbaan en waterorgel ) grappig dat ik er nu loop met mijn dochter maar ik geloof niet dat dit voor herhaling vatbaar gaat zijn. ik denk dat het mijn jeugdsentiment is wat het nog een beetje kon waarderen.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Erg gezellig voor peuters en kleuters"traduire
Chantal Cobben

06/08/2014 Na een korte klim komen we aan bij de entree van het Sprookjesbos. Zeer vriendelijk ontvangen. We beginnen onze reis met onze peuter van 2,5 jaar. Hij vind het prachtig! De sprookjes, kabouters en paddenstoelen, de speelplekjes. Het is zeker bergje op en af....maar kom op! We zitten in het prachtige Limburgse Heuvelland! Vooral opvallend, wij volwassenen zien dat sommige sprookjes uit de jaren 70 stammen, maar onze zoon ziet dat totaal niet! Dus het Sprookjesbos is absoluut een leuk actief uitje waar kinderen nog lang aan terug zullen denken!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Leuk park met een unieke sfeer"traduire
smaldy

22/07/2014 We hebben een erg leuke dag gehad in het sprookjesbos, mede door het super enthousiaste en vriendelijke personeel ! Je ziet dat er al een heel aantal dingen mooi zijn geverfd en opgeknapt, maar helaas valt daardoor ook nog beter op wat er nog meer moet gebeuren...Hopelijk lukt het jullie om dit ook snel te realiseren, we vonden het 'jammer' dat het helemaal niet druk was op een schoolvakantie-dag, want meer mensen zouden jullie park moeten bezoeken! Het heeft echt potentie om een mooi park te kunnen worden, zeker de ligging tegen de berg is geweldig.
En voor een kwart van de entreeprijs, kun je ook niet de 'Efteling' verwachten...
Prijs/kwaliteit is goed, en de kinderen vonden het een superleuke dag, en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste...

"Zeker doen!"traduire
Elisabeth Reeskamp

16/07/2014 Heerlijk park voor kleine kinderen. Diverse speelplekken en kleinschalige attracties. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

"Leuk!"traduire
cindy

06/08/2014 Een heerlijk park midden in de bossen met prachtige uitzichten. Super vriendelijk personeel. Leuk voor kinderen tot ongeveer 8 jaar. Het is een eenvoudig park, zonder snelle actie. Dat vonden wij er juist zo leuk. Gewoon luisteren naar mooie sprookjes terwijl de poppen bewegen. Veel steile paadjes, maar voldoende zitplaatsen tussendoor. Het park is duidelijk flink aan het verbeteren. Het is een aanrader als je kunt genieten van eenvoud en weinig spektakel. Iets wat ons gezin erg kon waarderen

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"SUPER LEUK"traduire
maria

29/06/2014 Voor mijn kinderen 4 en 5 vond ik het een super leuk park ze hebben zich daar erg vermaakt. Wel veel heuvels en dalen maar dat is standaard in valkenburg, ik ben 32 weken zwanger maar was wel te doen want er was overal voldoende zitruimte waar je even lekker kon uitrusten. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten, naar de ballenbak gaan met de kinderen kost nog meer. En er is trouwens ook een ballenbak aanwezig in het sprookjesbos, overdekt en wel met heerlijke stoelen voor de ouders dus zelfs met een beetje slecht weer kunnen kinderen zich prima vermaken.

1 2 3 4 5 6 suivant