Avis Forêt enchantée

17 avril 2014

Forêt enchantée
Avis Forêt enchantée
Sibbergrubbe 2a, 6301 AA, Valkenburg (aan de Geul)

Forêt enchantée a obtenu une note de 5,8 de 10, basé sur 37 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Forêt enchantée pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez visionner 29 Photos concernant Forêt enchantée. 1 Vidéo ont été faites sur Forêt enchantée. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Limbourg (Pays Bas). Voir tous les hébergements dans Forêt enchantée, Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 suivant

37 avis sur Forêt enchantée

"Goede prijs/kwaliteit zonder wachtrij"traduire
Goos Eikelboom

27/10/2013 Middag sprookjesbos. Sympathieke entreeprijs van € 7,50 p.p., waarbij onze kinderen ook direct werden geschminkt. Het was zeer rustig (zelf in de herfstvakantie) waardoor we overal direct bij konden. Rondleiding door de grot was leuk. Prettige gids inclusief kaars in donkere mijngangen. Op onderdelen is het park echt versleten. Enkele onderdelen werken ook niet (meer). Anderzijds zijn er onderdelen die wel goed werken of onlangs zijn gerenoveerd. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-7 jaar oud. Vriendelijk personeel.

"Leuk!"traduire
Jose

24/10/2013 Leuke middag met mijn kleine neefje gehad. Genoot van de spannende paden langs de sprookjes. Prachtige traditie in het bos!

"Een super dag."traduire
S.Frank

21/10/2013 Wat hebben we een leuke dag gehad in het bosrijke sprookjesbos. Onze kinderen van 2,4 en 6 vonden het super. De waardebonnen die je krijgt vor de gesloten draaimolen was leuk maar helemaal niet nodig. Wij komen vast nog eens terug.

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2013
"Aanrader voor met jonge kinderen"traduire
Marie

03/11/2013 Ooit toen ik klein was geweest, maar wat is het leuk hier geworden.
Voor zacht prijsje kom je binnen. Leuke huisjes om naar binnen te gluren, show en attracties.
Aanrader!!

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2013
"Heel leuk het sproookjes bos"traduire
Marga

11/10/2013 Ik snap al dat gemopper niet, ik (oma ) en mijn dochter enb kleinzoon van 4 jaar hebben genoten van het bos.

Leuk al die sprookjes, kleinschalig en bv het huis van Hans en Grietjes zo heerlijk oud, daar kan je ook geen nieuw huisje neer zetten dan verdwijnt er iets..
Zeker om nog een keer terug te gaan.

Ook lekker gegeten tussen de middag...

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2013
"Mooi park voor kleine kinderen"traduire
HannekeD

07/09/2013 Verwacht geen Efteling. Maar de prijs is er dan ook naar: € 7,50 p.p., kleintjes (van 1 en 2) waren gratis. Een waardebon van € 2,50 te besteden in het restaurant omdat de draaimolen en zweefmolen het (nog) niet deden). Schoon park, ook de toiletten. Je ziet het dat recent is opgeknapt. De speeltoestellen waren nieuw en prachtig. De sprookjesfiguren zien er wellicht wat "jaren '70" uit, maar dat is juist de charme. Het park ligt op een beboste heuvel en dat maakt het "mysterieus" voor de kleintjes. Voor rolstoelen is het wat lastig omdat de paden behoorlijk stijl zijn. Vriendelijk personeel en prima eten in het restaurant. Geen grote menukaart, maar dat is juist prettig. Maakt het kiezen makkelijk. Aan de allerkleinsten is ook gedacht door eenvoudige gerechten als een krentenbol. Wij gaan zeker nog een keer naar dit park terug!

"Leuke plek, mooie omgeving"traduire
juffieongeduld

23/08/2013 Leuk om de bekende sprookjes eens "echt" te zien. De kinderen vonden het geweldig. Ook de speelmogelijkheden waren een succes. Jammer dat de attracties het niet deden, maar wij hebben het niet gemist. Netjes dat er, omdat de attracties het niet deden, korting werd gegeven op eten/drinken of iets uit het winkeltje

En couple, Aou 2013
"Top"traduire
geert

20/08/2013 Voor een prikkie een dagje gezelligheid met je kinderen!

"Aanfluiting"traduire
Ron

18/08/2013 Wat een schande is dit park geworden. Van de renovatie is niks te zien. Alles lijkt achterstallig onderhoud te hebben. De wildwaterbaan is verdwenen, draaimolen dicht, schip dicht, carrousel dicht. Oftewel alleen nog maar sprookjes en een paar speeltoestellen. Belachelijk prijs van 7,50 hiervoor, wel bon voor drank a 2,50 ter compensatie gekregen. Maar deze nieuwe koers gaat het einde van het park betekenen.

Aou 2013
"Aanfluiting"traduire
Toos Mohr

13/08/2013 Vandaag het Sprookjesbos bezocht. Te erg voor woorden hetgeen we aantroffen. Totaal vervuild, overal achterstallig onderhoud en de attracties gesloten. (hiervoor werd een vergoeding van 2.50 euro gegeven).
Hoe durft men hiervoor de volledige prijs te verlangen, een schande!!
Wij waren met 5 personen, tel uit je winst!!! Sluit het park totdat het weer op orde is, dat is wel zo fair t.o.v. de bezoekers.

1 2 3 4 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?