Avis Forêt enchantée

18 septembre 2014

Forêt enchantée
Avis Forêt enchantée
Sibbergrubbe 2a, 6301 AA, Valkenburg (aan de Geul)

Forêt enchantée a obtenu une note de 6,7 de 10, basé sur 56 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Forêt enchantée pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez visionner 45 Photos concernant Forêt enchantée. 1 Vidéo ont été faites sur Forêt enchantée. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Limbourg (Pays Bas). Voir tous les hébergements dans Forêt enchantée, Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 suivant

56 avis sur Forêt enchantée

"Absolute aanrader"traduire
A.Prins

10/08/2014 Het Sprookjesbos in Valkenburg is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Personeel is zeer vriendelijk!!! Complimenten hiervoor!

"Leuk voor jeugdsentiment..."traduire
Linda Stockx

09/08/2014 Indien je 30 jaar terug wil gaan in de tijd is dit een super optie, alles is nog zo zoals het was helaas wel zonder de hoogte punten van vroeger ( wildwaterbaan en waterorgel ) grappig dat ik er nu loop met mijn dochter maar ik geloof niet dat dit voor herhaling vatbaar gaat zijn. ik denk dat het mijn jeugdsentiment is wat het nog een beetje kon waarderen.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Erg gezellig voor peuters en kleuters"traduire
Chantal Cobben

06/08/2014 Na een korte klim komen we aan bij de entree van het Sprookjesbos. Zeer vriendelijk ontvangen. We beginnen onze reis met onze peuter van 2,5 jaar. Hij vind het prachtig! De sprookjes, kabouters en paddenstoelen, de speelplekjes. Het is zeker bergje op en af....maar kom op! We zitten in het prachtige Limburgse Heuvelland! Vooral opvallend, wij volwassenen zien dat sommige sprookjes uit de jaren 70 stammen, maar onze zoon ziet dat totaal niet! Dus het Sprookjesbos is absoluut een leuk actief uitje waar kinderen nog lang aan terug zullen denken!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Leuk park met een unieke sfeer"traduire
smaldy

22/07/2014 We hebben een erg leuke dag gehad in het sprookjesbos, mede door het super enthousiaste en vriendelijke personeel ! Je ziet dat er al een heel aantal dingen mooi zijn geverfd en opgeknapt, maar helaas valt daardoor ook nog beter op wat er nog meer moet gebeuren...Hopelijk lukt het jullie om dit ook snel te realiseren, we vonden het 'jammer' dat het helemaal niet druk was op een schoolvakantie-dag, want meer mensen zouden jullie park moeten bezoeken! Het heeft echt potentie om een mooi park te kunnen worden, zeker de ligging tegen de berg is geweldig.
En voor een kwart van de entreeprijs, kun je ook niet de 'Efteling' verwachten...
Prijs/kwaliteit is goed, en de kinderen vonden het een superleuke dag, en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste...

"Zeker doen!"traduire
Elisabeth Reeskamp

16/07/2014 Heerlijk park voor kleine kinderen. Diverse speelplekken en kleinschalige attracties. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

"Leuk!"traduire
cindy

06/08/2014 Een heerlijk park midden in de bossen met prachtige uitzichten. Super vriendelijk personeel. Leuk voor kinderen tot ongeveer 8 jaar. Het is een eenvoudig park, zonder snelle actie. Dat vonden wij er juist zo leuk. Gewoon luisteren naar mooie sprookjes terwijl de poppen bewegen. Veel steile paadjes, maar voldoende zitplaatsen tussendoor. Het park is duidelijk flink aan het verbeteren. Het is een aanrader als je kunt genieten van eenvoud en weinig spektakel. Iets wat ons gezin erg kon waarderen

"SUPER LEUK"traduire
maria

29/06/2014 Voor mijn kinderen 4 en 5 vond ik het een super leuk park ze hebben zich daar erg vermaakt. Wel veel heuvels en dalen maar dat is standaard in valkenburg, ik ben 32 weken zwanger maar was wel te doen want er was overal voldoende zitruimte waar je even lekker kon uitrusten. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten, naar de ballenbak gaan met de kinderen kost nog meer. En er is trouwens ook een ballenbak aanwezig in het sprookjesbos, overdekt en wel met heerlijke stoelen voor de ouders dus zelfs met een beetje slecht weer kunnen kinderen zich prima vermaken.

"Leuk dagje uit"traduire
Ruijters

15/06/2014 Ik moet zeggen, dat een dagje sprookjesbos de moeite waard is!
Het personeel is super vriendelijk, en wil de bezoeker het naar hun zin maken.
Alles is best redelijk opgeknapt, chapeau hiervoor dat een jonge ondernemer dit aandurft!

"Niet te doen"traduire
roger janssen

01/06/2014 Slecht bereikbaar alleen sprookjes alles erg steil en veel attracties deden het niet

Bedrijfsleider Dorien Koks, 02/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Roger, Bedankt voor jullie beoordeling. Wat jammer dat jullie dagje uit niet naar verwachting was. Het Sprookjesbos ligt op een berg in Valkenburg aan de Geul, daardoor loop je inderdaad omhoog en omlaag, en zijn de paden weleens steil. Deze berg kunnen we helaas niet wegnemen. De attracties worden op rustige dagen beurtelings bemand, dit wordt aangegeven op de klokken, maar uiteraard lopen onze medewerkers zo mogelijk graag met bezoekers mee om een extra rondje te draaien met de zweef-, draaimolen of het schommelschip. Met vriendelijke groeten, Team Sprookjesbos

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2014
"Aanrader!!"traduire
Niek

31/05/2014 Vandaag sprookjesbos bezocht samen met de kindjes. Erg leuke dag gehad. Mooie locatie en vriendelijk personeel. Leuke speeltoestellen, springberg en sprookjes. Al een hele verbetering met vorig jaar.

1 2 3 4 5 6 suivant