Avis Forêt enchantée

30 juillet 2014

Forêt enchantée
Avis Forêt enchantée
Sibbergrubbe 2a, 6301 AA, Valkenburg (aan de Geul)

Forêt enchantée a obtenu une note de 6,6 de 10, basé sur 51 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Forêt enchantée pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez visionner 45 Photos concernant Forêt enchantée. 1 Vidéo ont été faites sur Forêt enchantée. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Limbourg (Pays Bas). Voir tous les hébergements dans Forêt enchantée, Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 suivant

51 avis sur Forêt enchantée

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Leuk park met een unieke sfeer"traduire
smaldy

22/07/2014 We hebben een erg leuke dag gehad in het sprookjesbos, mede door het super enthousiaste en vriendelijke personeel ! Je ziet dat er al een heel aantal dingen mooi zijn geverfd en opgeknapt, maar helaas valt daardoor ook nog beter op wat er nog meer moet gebeuren...Hopelijk lukt het jullie om dit ook snel te realiseren, we vonden het 'jammer' dat het helemaal niet druk was op een schoolvakantie-dag, want meer mensen zouden jullie park moeten bezoeken! Het heeft echt potentie om een mooi park te kunnen worden, zeker de ligging tegen de berg is geweldig.
En voor een kwart van de entreeprijs, kun je ook niet de 'Efteling' verwachten...
Prijs/kwaliteit is goed, en de kinderen vonden het een superleuke dag, en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste...

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Zeker doen!"traduire
Elisabeth Reeskamp

16/07/2014 Heerlijk park voor kleine kinderen. Diverse speelplekken en kleinschalige attracties. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

"SUPER LEUK"traduire
maria

29/06/2014 Voor mijn kinderen 4 en 5 vond ik het een super leuk park ze hebben zich daar erg vermaakt. Wel veel heuvels en dalen maar dat is standaard in valkenburg, ik ben 32 weken zwanger maar was wel te doen want er was overal voldoende zitruimte waar je even lekker kon uitrusten. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten, naar de ballenbak gaan met de kinderen kost nog meer. En er is trouwens ook een ballenbak aanwezig in het sprookjesbos, overdekt en wel met heerlijke stoelen voor de ouders dus zelfs met een beetje slecht weer kunnen kinderen zich prima vermaken.

"Leuk dagje uit"traduire
Ruijters

15/06/2014 Ik moet zeggen, dat een dagje sprookjesbos de moeite waard is!
Het personeel is super vriendelijk, en wil de bezoeker het naar hun zin maken.
Alles is best redelijk opgeknapt, chapeau hiervoor dat een jonge ondernemer dit aandurft!

"Niet te doen"traduire
roger janssen

01/06/2014 Slecht bereikbaar alleen sprookjes alles erg steil en veel attracties deden het niet

Bedrijfsleider Dorien Koks, 02/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Roger, Bedankt voor jullie beoordeling. Wat jammer dat jullie dagje uit niet naar verwachting was. Het Sprookjesbos ligt op een berg in Valkenburg aan de Geul, daardoor loop je inderdaad omhoog en omlaag, en zijn de paden weleens steil. Deze berg kunnen we helaas niet wegnemen. De attracties worden op rustige dagen beurtelings bemand, dit wordt aangegeven op de klokken, maar uiteraard lopen onze medewerkers zo mogelijk graag met bezoekers mee om een extra rondje te draaien met de zweef-, draaimolen of het schommelschip. Met vriendelijke groeten, Team Sprookjesbos

"Aanrader!!"traduire
Niek

31/05/2014 Vandaag sprookjesbos bezocht samen met de kindjes. Erg leuke dag gehad. Mooie locatie en vriendelijk personeel. Leuke speeltoestellen, springberg en sprookjes. Al een hele verbetering met vorig jaar.

"Slecht"traduire
erik ter kulve

29/05/2014 Pin werkte niet. Als je contant betaalde moest het wel gepast zijn vanwege ontbrekend wisselgeld. De boot deed niet. Softijsmachine was men niet bekend mee hoe die werkt. Erg klein met slecht restaurant.

Bedrijfsleider Dorien Koks, 02/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Erik, Bedankt voor jullie beoordeling. Jammer om te lezen dat jullie een vervelende ervaring hadden met het Sprookjesbos. Gelukkig werkt de pinautomaat doorgaans wel, maar het gebrek aan wisselgeld is uiteraard dubbel vervelend. De softijsmachine wordt sinds 28 mei gebruikt, het klopt dat nog niet ieder teamlid hiermee gewerkt heeft. Dat is geen excuses, maar een aandachtspunt voor ons. Het schommelschip draait, net als de zweef- en draaimolen, beurtelings op de aangegeven tijd. Uiteraard draaien onze medewerkers zo mogelijk graag een extra rondje wanneer we de bezoekers daar een plezier mee kunnen doen. Met vriendelijke groeten, Team Sprookjesbos

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Geweldige middag gehad met de kinderen!!"traduire
Stephanie

19/05/2014 Het park is helemaal vernieuwd en alles is heel mooi en schoon.
Naast de leuke speeltoestellen en attracties hebben de kinderen ook weer genoten van de sprookjes. Het leuke is dat ze echt actief bezig zijn, want het gaat bergop. Achter de sprookjes ligt een gigantische piknickweide met heel veel speeltoestellen en een draaimolen waar ze de hele dag op kunnen.
Er was zo veel, dat we nog langer hadden willen blijven. Kinderen wilde niet naar huis zo leuk!

"Zeer leuk park"traduire
Xavier Grol

20/05/2014 Het park ligt in een zeer mooie omgeving. Lekker tussen de bossen lopen langs alle sprookjes en speeltoestellen. Kinderen vermaken er zich erg goed. Ook is het allemaal betaalbaar en is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een zeer leuke dag gehad.

"Leuk gezinsuitje"traduire
Ingrid Feron

25/06/2014 Medio mei waren wij met onze kinderen en 2 kleinkinderen in het
> Sprookjesbos. Ik had een review gelezen van 2013 en dat was niet zo
> positief.
> Wij zijn toch gekomen.....en niets dan lof voor het Sprookjesbos!
> Het personeel was erg vriendelijk en klantgericht. Het bos ziet er
> mooi uit, heel verzorgd.
> Onze kleindochters vonden de sprookjes prachtig. De speeltuin was
> mooi, fijne picknickplekken.
> En petje af voor de poppenkastspeler, die ook aan de kassa stond en
> aan de draaimolen. Dus van alle markten thuis.
> Op het einde van de dag hebben we frietjes gegeten. Het was bijna
> sluitingstijd, maar we werden vriendelijk bediend en hebben lekker
> op het terras onze frietjes gegeten.
> Dus...vol lof over het Sprookjesbos anno 2014.
> Bedankt.

1 2 3 4 5 6 suivant