Avis Forêt enchantée

24 avril 2014

Forêt enchantée
Avis Forêt enchantée
Sibbergrubbe 2a, 6301 AA, Valkenburg (aan de Geul)

Forêt enchantée a obtenu une note de 6,1 de 10, basé sur 39 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Forêt enchantée pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez visionner 29 Photos concernant Forêt enchantée. 1 Vidéo ont été faites sur Forêt enchantée. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Limbourg (Pays Bas). Voir tous les hébergements dans Forêt enchantée, Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 suivant

39 avis sur Forêt enchantée

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Genoten!"traduire
Nienke

21/04/2014 Een heerlijke dag in het sprookjesbos gehad. Vorig jaar ook al geweest, er is veel vernieuwd en verbeterd. Vooral de carrousel was een groot succes bij mijn neefje! Vriendelijk personeel, mooie plek, veel te doen voor kinderen. Eigenlijk helemaal top!

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2014
"Super!"traduire
Joke73

21/04/2014 Wij zijn samen met onze 3 kinderen (4,8,10 jaar) een dagje naar het Sprookjesbos geweest. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt terwijl wij lekker op het terras aan een bakje koffie zaten te genieten van het mooie uitzicht. Wat is het park mooi opgeknapt! Weer een hele verbetering met vorig jaar. De tocht in de groeve vonden ze erg spannend en leuk.Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker weer snel een keer terug.

"Goede prijs/kwaliteit zonder wachtrij"traduire
Goos Eikelboom

27/10/2013 Middag sprookjesbos. Sympathieke entreeprijs van € 7,50 p.p., waarbij onze kinderen ook direct werden geschminkt. Het was zeer rustig (zelf in de herfstvakantie) waardoor we overal direct bij konden. Rondleiding door de grot was leuk. Prettige gids inclusief kaars in donkere mijngangen. Op onderdelen is het park echt versleten. Enkele onderdelen werken ook niet (meer). Anderzijds zijn er onderdelen die wel goed werken of onlangs zijn gerenoveerd. Uitermate geschikt voor kinderen van 2-7 jaar oud. Vriendelijk personeel.

"Leuk!"traduire
Jose

24/10/2013 Leuke middag met mijn kleine neefje gehad. Genoot van de spannende paden langs de sprookjes. Prachtige traditie in het bos!

"Een super dag."traduire
S.Frank

21/10/2013 Wat hebben we een leuke dag gehad in het bosrijke sprookjesbos. Onze kinderen van 2,4 en 6 vonden het super. De waardebonnen die je krijgt vor de gesloten draaimolen was leuk maar helemaal niet nodig. Wij komen vast nog eens terug.

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2013
"Aanrader voor met jonge kinderen"traduire
Marie

03/11/2013 Ooit toen ik klein was geweest, maar wat is het leuk hier geworden.
Voor zacht prijsje kom je binnen. Leuke huisjes om naar binnen te gluren, show en attracties.
Aanrader!!

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2013
"Heel leuk het sproookjes bos"traduire
Marga

11/10/2013 Ik snap al dat gemopper niet, ik (oma ) en mijn dochter enb kleinzoon van 4 jaar hebben genoten van het bos.

Leuk al die sprookjes, kleinschalig en bv het huis van Hans en Grietjes zo heerlijk oud, daar kan je ook geen nieuw huisje neer zetten dan verdwijnt er iets..
Zeker om nog een keer terug te gaan.

Ook lekker gegeten tussen de middag...

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2013
"Mooi park voor kleine kinderen"traduire
HannekeD

07/09/2013 Verwacht geen Efteling. Maar de prijs is er dan ook naar: € 7,50 p.p., kleintjes (van 1 en 2) waren gratis. Een waardebon van € 2,50 te besteden in het restaurant omdat de draaimolen en zweefmolen het (nog) niet deden). Schoon park, ook de toiletten. Je ziet het dat recent is opgeknapt. De speeltoestellen waren nieuw en prachtig. De sprookjesfiguren zien er wellicht wat "jaren '70" uit, maar dat is juist de charme. Het park ligt op een beboste heuvel en dat maakt het "mysterieus" voor de kleintjes. Voor rolstoelen is het wat lastig omdat de paden behoorlijk stijl zijn. Vriendelijk personeel en prima eten in het restaurant. Geen grote menukaart, maar dat is juist prettig. Maakt het kiezen makkelijk. Aan de allerkleinsten is ook gedacht door eenvoudige gerechten als een krentenbol. Wij gaan zeker nog een keer naar dit park terug!

"Leuke plek, mooie omgeving"traduire
juffieongeduld

23/08/2013 Leuk om de bekende sprookjes eens "echt" te zien. De kinderen vonden het geweldig. Ook de speelmogelijkheden waren een succes. Jammer dat de attracties het niet deden, maar wij hebben het niet gemist. Netjes dat er, omdat de attracties het niet deden, korting werd gegeven op eten/drinken of iets uit het winkeltje

En couple, Aou 2013
"Top"traduire
geert

20/08/2013 Voor een prikkie een dagje gezelligheid met je kinderen!

1 2 3 4 suivant