Hotel Scheepers***
Avis Hôtel Hotel Scheepers***
Sint Pieterstraat 18, 6301 DR, Valkenburg (aan de Geul)
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Hotel Scheepers a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 224 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Hotel Scheepers*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez également trouver 61 Photos concernant Hôtel Hotel Scheepers*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Pays Bas). Comparer Hôtel Hotel Scheepers*** avec les autres logements, dans Valkenburg (aan de Geul).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Hotel Scheepers*** Valkenburg (aan de Geul) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

224 avis sur Hotel Scheepers***

En couple, Oct 2014
"Mooi hotel, een paar minuten lopen van het centrum"traduire
Stan

14/10/2014 Mooi hotel, een paar minuten lopen van het drukke centrum van Valkenburg met een eigen parkeerplaats. De eigenaren en het personeel waren zeer vriendelijk, open en behulpzaam. Het ontbijt was super en alles vers! De kamer die wij hadden was goed met heerlijke bedden. Eigenaar zit niet stil en heeft mooie toekomstplannen en dit hotel is hierdoor zeker een aanrader!

En couple, Sep 2014
"Fijn hotel!"traduire
marieke

28/09/2014 Fijn hotel, net buiten het drukke centrum van Valkenburg. De eigenaren en het personeel waren zeer vriendelijk , open en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en alles vers! De kamer die wij hadden was erg klein en wat verouderd, maar voldeed prima. Met alle plannen voor de toekomst komen we hier zeker nog eens terug!

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Helemaal van deze tijd"traduire
weloveholidays

16/09/2014 Bij hotel scheepers heeft men de charme van het oude herenhuis gecombineerd met modern,dit maakt het warm,gezellig en toch van deze tijd.Parkeren kan voor maar 6 euro op hun eigen parkeerplaats.

Plus d'informations sur Hôtel Hotel Scheepers*** chez :

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Prettig en gastvrij"traduire
benthor

11/08/2014 Een plezierig hotel, met ongedwongen sfeer. Vriendelijke eigenaar(s).
Goed en uitgebreidst ontbijt. Kamers zijn voorzien van hetgeen je nodig hebt. Goede douche, alleen zijn de bedden wat zacht en het is gehorig op de kamers. Toch niets minderen lof.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding..
Hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum.

En voyage organisé en groupe, Aou 2014
"Ideaal gelegen, dicht tegen het centrum aan."traduire
Jo Bertholet

04/09/2014 Hotel Scheepers in Valkenburg aan de Geul is een klein familiehotel, enorm gastvriendelijk en meedenkend met de gasten.

En couple, 2014
"Thuis gevoel."traduire
rineke jongeneel

09/07/2014 Als ik over de drempel stap in dit hotel, dan heb ik het gevoel thuis te zijn en dat zegt al meer als genoeg. Het is gewoon genieten.

En couple, Juin 2014
"Goed hotel"traduire
Bea Liefers

14/06/2014 Wij hebben heerlijk genoten van onze 3 nachten in hotel Scheepers!!
Volgende keer boek ik direct bij het hotel had al geboekt en toen gekeken op hun site. Dat had ons een aantal eurootjes gescheeld. Het ontbijt is echt Top .Ik kom graag bij hotel van keten omdat ik daar het ontbijt zo goed vind maar dit is ook heel erg goed. De ligging is perfect.

En couple, Mai 2014
"Mooi en goed verzorgd hotel"traduire
Karina

17/05/2014 Hotel scheepers is een mooi en goed verzorgd hotel, kleinschalig en gemoedelijk hotel. Kamer was niet al te groot maar was schoon en netjes. Bij aankomst werden wij uiterst vriendelijk onthaalt. Service was goed, en de auto mochten wij gratis parkeren omdat wij via het hotel zelf hadden geboekt. Wij komen zeker nog eens terug

"Geweldig hotel"traduire
w.duenk

20/05/2014 Hotel Scheepers is echt een aanrader.
's Morgensvroeg de geur van vers gebakken broodjes.
Prima verzorgd ontbijt...alles d'r op en d'r aan...

En couple, Mai 2014
"Goed en gastvrij, een aanrader dus."traduire
Hans

11/05/2014 Hotel ligt in een rustige straat , op loopafstand van het centrum.
Ruime en schone kamer met een goed bed, en keurige badkamer.
Het ontbijt is prima.
De mensen van het hotel zijn zeer vriendelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant