Hotel Scheepers***
Avis Hôtel Hotel Scheepers***
Sint Pieterstraat 18, 6301 DR, Valkenburg (aan de Geul)
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Hotel Scheepers a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 220 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Hotel Scheepers*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valkenburg (aan de Geul) ! Vous pouvez également trouver 61 Photos concernant Hôtel Hotel Scheepers*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Pays Bas). Comparer Hôtel Hotel Scheepers*** avec les autres logements, dans Valkenburg (aan de Geul).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Hotel Scheepers*** Valkenburg (aan de Geul) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

220 avis sur Hotel Scheepers***

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Prettig en gastvrij"traduire
benthor

11/08/2014 Een plezierig hotel, met ongedwongen sfeer. Vriendelijke eigenaar(s).
Goed en uitgebreidst ontbijt. Kamers zijn voorzien van hetgeen je nodig hebt. Goede douche, alleen zijn de bedden wat zacht en het is gehorig op de kamers. Toch niets minderen lof.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding..
Hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum.

En couple, 2014
"Thuis gevoel."traduire
rineke jongeneel

09/07/2014 Als ik over de drempel stap in dit hotel, dan heb ik het gevoel thuis te zijn en dat zegt al meer als genoeg. Het is gewoon genieten.

En couple, Juin 2014
"Goed hotel"traduire
Bea Liefers

14/06/2014 Wij hebben heerlijk genoten van onze 3 nachten in hotel Scheepers!!
Volgende keer boek ik direct bij het hotel had al geboekt en toen gekeken op hun site. Dat had ons een aantal eurootjes gescheeld. Het ontbijt is echt Top .Ik kom graag bij hotel van keten omdat ik daar het ontbijt zo goed vind maar dit is ook heel erg goed. De ligging is perfect.

Plus d'informations sur Hôtel Hotel Scheepers*** chez :

En couple, Mai 2014
"Mooi en goed verzorgd hotel"traduire
Karina

17/05/2014 Hotel scheepers is een mooi en goed verzorgd hotel, kleinschalig en gemoedelijk hotel. Kamer was niet al te groot maar was schoon en netjes. Bij aankomst werden wij uiterst vriendelijk onthaalt. Service was goed, en de auto mochten wij gratis parkeren omdat wij via het hotel zelf hadden geboekt. Wij komen zeker nog eens terug

"Geweldig hotel"traduire
w.duenk

20/05/2014 Hotel Scheepers is echt een aanrader.
's Morgensvroeg de geur van vers gebakken broodjes.
Prima verzorgd ontbijt...alles d'r op en d'r aan...

En couple, Mai 2014
"Goed en gastvrij, een aanrader dus."traduire
Hans

11/05/2014 Hotel ligt in een rustige straat , op loopafstand van het centrum.
Ruime en schone kamer met een goed bed, en keurige badkamer.
Het ontbijt is prima.
De mensen van het hotel zijn zeer vriendelijk.

En couple, Mar 2014
"Centraal gelegen hotel"traduire
Leonieke

31/03/2014 Hotel Scheepers is een keurig hotel. Ligt om de hoek van het centrum, en toch rustig. De kamer was netjes. Wij hadden kamer met bubbelbad, heerlijk na een dag wandelen. Auto kun je, achter het hotel parkeren.
Voor ons gratis omdat we rechtstreeks bij het hotel geboekt hadden.
Het ontbijt was zeer uitgebreid.

En couple, Mar 2014
"Plezierig overnachtingsadres."traduire
I.I. Heuvelink

19/03/2014 Prettige ontvangst. Lekker rustig slapen, aan beide zijden van de straat afgesloten. Uitzicht is niet van toepassing (als je 1 0f 2 nachten overnacht).
Rustige straat nabij het centrum.

En couple, Jan 2014
"Fijn hotel met zeer vriendelijke gastheer!"traduire
Simon en Nicole

19/01/2014 2 nachtjes gelogeerd in dit gezellige hotel in het centrum van Valkenburg. Gastheer Eric was zeer vriendelijk en gezellig 's avonds aan de bar. De kamerszijn netjes, fijne badkamer en bedden en 's ochtends een heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader!!!

En couple, Dec 2013
"Teleurgesteld"traduire
Prins

01/01/2014 Een jaar geleden met veel plezier in dit hotel overnacht. Nu daarom weer geboekt. Helaas een flinke domper: Kamer 3 is bovenaan de trap, waardoor iedere binnenkomende hotelgast hoorbaar is. Onder de kamer hard dichtslaande voordeur. Op de kamer een notoire irritante pieptoon hoorbaar, wat later de kamertelefoon bleek te zijn. Midden in de nacht begonnen buizen van de radiotor om de paar minuten een tikkend orkest te geven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant