Avis Camping De Biesterij

De Biesterij
Avis Camping De Biesterij
Biesterij 1, 7461 PG, Rijssen

Camping De Biesterij a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 12 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping De Biesterij pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Rijssen ! Vous pouvez également trouver 8 Photos concernant Camping De Biesterij sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingDe Biesterij. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Overijssel. Comparer Camping De Biesterij avec les autres logements, dans Rijssen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur De Biesterij Rijssen N'hésitez pas à donner votre avis!

12 avis sur De Biesterij

En couple, 2013
"Hartstikke leuk!!"traduire
Remco van Dijk

20/05/2013 Ik heb er vroeger altijd gestaan en nu ik wat ouder ben om er zelfstandig te staan, kom ik heel graag terug!!! :D

En couple, 2013
"Een plek om thuis te komen"traduire
willkem en carolien...

13/03/2013 Wij hebben een stacarvan gekocht op een zeer mooie jaarplek
wij zijn helemaal in de wolken van deze camping en weten zeker dat wij hier goed kunnen aarden
wij zijn al jaren op zoek naar een plekje naast je huis om het gevoel van thuis komen te kunnen creeren
ook gaat deze plek ons balans en harmonie brengen in het toch al drukke en gejaagde leven
al met al samengevat laat los en geniet.

Famille avec enfants/adolescents, Mai 2012
"GE-Wel-DIG"traduire
lisa

22/05/2012 was een geweldige camping alleen via mail of site haast niet te bereiken verder vind ik het schoon netjes en onderhouden absoluut geen last van hondenpoep en er is ook het een en ander georganiseerd voor kinderen ouderen volwassenen jong&oud dus zeker een aanrader

Famille avec enfants en bas âge, 2012
Michel Blanken

13/01/2012 Wij hebben hier een stacaravan staan en gaan dit jaar ons derde seizoen in. De camping ligt rustig en aan de rand van het bos. de omgeving is mooi, en in de buurt heb je een aantal leuke dorpen.

Wij vinden de camping goed voor wat wij voor ogen hebben, namelijk even de rust opzoeken, buiten de drukke randstad, waar wij wonen. De rust vindt je daar zeker.

Het sanitairgebouw is netjes, en vorig jaar (2011) volledig vernieuwd.

Als je hier staat moet je niet verwachten dat je de gehele dag activiteiten georganiseerd worden. In het hoogseizoen wordt er het één en ander georganiseerd, verder moet je jezelf vermaken.

Als je een camping zoekt zonder al te veel poespas en flitsende zaken, is dit fijne plek. What you see is what you get.

En couple, 2011
"Geweldige fijne camping aan de rand van het bos"traduire
Ad Brouwer

23/12/2011 Wij hebben 8 jaar lang een stacaravan op de Biesterij gehad.
We hebben er ontzettend genoten .Het is zelfs zo dat we er met onze toercaravan nog regelmatig kamperen.
Het sanitair is ook nieuw en heel erg goed.
Als de mensen een beetje te lui zijn om met hun hondje naar het bos te gaan is dat niet te wijten aan de eigenaars.
Onze kleinkinderen genieten er ook al heel veel jaren.
De speeltuin is niet groot, maar wel heel leuk voor de kinderen.
Ook worden er alllerlei activiteiten georganiseerd voor groot en klein.
Een aanrader dus,vooroud en jong.

Famille avec enfants/adolescents, 2011
"Top camping!!!"traduire
Fam Thomassen

19/12/2011 Leuke gezellige familie camping, mooi en centraal gelegen aan de rand van het bos! Personeel hulpvaardig, zeker het laatste jaar veel verbeterd! Er staan, naar wat ik begrepen heb, nog meer leuke verbeteringen op de agenda!
Er is genoeg tedoen, voor jong en oud!
En idd de gehaktbal....die is top!
Kortom geweldige plek om er even lekker tussen uit te zijn!

En couple, 2011
"Gemoedelijke,gezellige, ouderwets sociale camping"traduire
Carl Peinemann

18/12/2011 Wij zijn vaste bezoekers van deze rustige, schone camping aan de rand van Rijssen tegen bosgebied aan. Het "nieuwe" sanitair is zonnepaneelverwarmd en goed verzorgd. Er wordt hard gewerkt aan verbeteringen van o.a. speeltuin en kantine.Het sportveldje heeft een volleybal/badmintonnet,er zijn 2 jeu de boules banen en een tafeltennistafel.In het hoogseizoen leuke activiteiten.Leiding is heel hulpvaardig. De paden zijn halfverhard.Prijs/kwaliteitsverhouding is gunstig, de frites met gehaktballen een aanrader.Prachtige fiets- en wandelmogelijkheden en niet ver van grote steden.Rijssen heeft een leuk centrum en een station.

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"Rust, ruimte en natuurgenot"traduire
Liesbeth Detz

18/12/2011 Kindvriendelijke camping. Nieuw sanitair gebouw. Leuke dorpjes in de omgeving.

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"Zeer gastvrije familiecamping"traduire
Jansen

14/12/2011 Zeer de moeite waard deze camping! Gastvrij, kindvriendelijk, camping heeft m.n. laatste jaar een enorme facelift gehad! Er wordt van alles georganiseerd, maar niets is verplicht! Op de camping is een snackbar, en kantine, maar in de omgeving zijn genoeg leuke restaurantjes om lekker te eten! Ook in de omgeving is veel te bekijken en te doen, ook met kinderen.
Het is ons zeer goed bevallen!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Waardeloos"traduire
M.

16/12/2011 Alles wat er was was rommel, oude meuk en omgevallen troep en het douchegebouw was alleen maar schoon na de schoonmaak want verder was het een kinderspeelplaats waar regelmatig poep lag op de grond. Stampvol honden en poep van honden overal en het vuilnis werd niet opgehaald. Er is helemaal geen kinderboederij en de speelplaats is eht woord niet waard. Ze bakken patat, dat wel, maar verder niks.

directie Bargpeter, 17/12/2011
Le propriétaire a dit ::  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar de camping heeft zeker het laatste jaar een enorme face - lift gehad. Jammer dat u niets gezegd heeft van de hondenpoep, huisdieren zijn welkom maar alleen aangelijnd en gelieve uit te laten in het bos. Bij klachten kunt u zich wenden bij de receptie, graag nog tijdens uw verblijf, zodat wij dit probleem direct kunnen oplossen.