Avis Bed and Breakfast Onder den Peerenboom**

Onder den Peerenboom**
Avis Bed and Breakfast Onder den Peerenboom**
Benedeneind Zuidzijde 251, 3405 CJ, Benschop
Site officiel de l'hébergement

Bed and Breakfast Onder den Peerenboom a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 26 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Onder den Peerenboom** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Benschop ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Bed and Breakfast Onder den Peerenboom** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Bed and Breakfast Onder den Peerenboom** avec les autres logements, dans Benschop.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Onder den Peerenboom** Benschop N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

26 avis sur Onder den Peerenboom**

En couple, 2014
"Aanrader!"traduire
Bert

09/03/2014 Zeer prettig ontvangen. Onberispelijk, schone en komplete kamer. Prima bed. Lekker ontbijt. Heerlijk verblijf gehad.

En couple, Nov 2013
"Puur genieten in de rust!"traduire
Marijn en Eveline

22/11/2013 We zien terug op een heerlijke luxe overnachting "Onder den Peerenboom". Alles was goed onderhouden en zeer netjes. 's Avonds op advies van Femke uit eten geweest (De Schans, Montfoort). Bij terugkomst "Onder den Peerenboom" stond de dutchtub al warm te borrelen, brandende kaarsen aan, de wijn met hapjes stonden klaar en....genieten maar. Buiten was het 4 graden, zo'n bijzondere ervaring...heerlijk! Goed geslapen en afgesloten met een fantastisch ontbijt. Om nooit te vergeten!

En couple, Aou 2013
"Voor herhaling vatbaar!!"traduire
Gonny van der Ven

09/09/2013 Dit B & B is alles wat je mag verwachten van een B & B in een, prachtig verbouwde, boerderij met bijgebouwen. Wij zijn allerhartelijkst ontvangen en werden tijdens ons verblijf van alle tips voorzien m.b.t. de omgeving en eventueel te bezoeken restaurants. De verschillende ontbijtjes, door de gastvrouw zelf vers klaargemaakt waren super en uiterst doordacht en verzorgd.

En voyage d'affaires, Juin 2013
"Kwaliteit, service, sfeer"traduire
Marcel

25/06/2013 In verband met een training bij deze B&B ook maar de nacht ervoor geboekt. Prachtig verbouwde boerderij en opstallen. Kamers zijn modern en sfeervol. Goed nagedacht over milieu. Heerlijk ontbijt gehad, zonder dat kun je daar niet weg. Airco aanwezig wat op deze specifieke dag erg prettig was.
Luxe zonder dat je je opgelaten voelt :)
Trainingslocatie was ook uitstekend. Alle voorzieningen aanwezig, alles deed het in 1x.
Erg gastvrije ontvangst waardoor je je echt welkom voelt.

En couple, Juin 2013
"Heerlijk genieten en goed advies"traduire
kathelijn

17/06/2013 Zeer goede, verzorgde B&B, mooi gelegen. De uitbaatster is super vriendelijk en gastvrij, zonder zich ooit op te dringen. De ideale persoon om een B&B te exploiteren. Haar adviezen over de omgeving, activiteiten en restaurants waren perfect aangepast aan onze wensen. We hebben ons volledig door haar advies laten leiden en hebben een super tijd gehad.

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Super lokatie"traduire
Ellen Kuijl

07/06/2013 Echt een aanrader, Femke je bent een super gastvrouw. Komen zeker nog een keer terug. Groet clubje expo Wilgengaarde.

En couple, Mar 2013
"Hele mooie locatie, heel landelijk."traduire
Riet Albers

08/03/2013 \\\\\\\\de locatie "onder de Peerenboom"is in een woord geweldig !
Tot in details afgewerkt wat betreft interieur.
Geweldig goed ontbijt !!
Byzonder aardige mensen.
In èèn woord : een aanrader !!!!

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Fris, Hollands zonder stoffig."traduire
Saskia de Leeuw

03/02/2013 Vriendelijk en gastvrij ontvangen, heerlijk geslapen en een briljant ontbijt welke de prijs meer dan waard is. kom graag nog eens terug.

En couple, Dec 2012
"Super overnachting"traduire
van Elzelingen

11/01/2013 Een geweldige dag met overnachting gehad bij Femke. Echt een gastvrouw die ons in de watten heeft gelegd.Een super diner gehad op aanraden van Femke,die ons heeft weggebracht en de chef kok ons thuisbracht:SUPER! 's morgens een overheerlijk streek ontbijt,waarna ook nog tijd was om rustig weer onze spullen te pakken . Kortom een aanrader.

En couple, Dec 2012
"Fantastische plek!"traduire
Epha Pulles

08/01/2013 Een heerlijk verblijf gehad bij dit landelijk gelegen B&B. Het appartement was sfeervol en comfortabel. Mooie ruitme douche met vloerverwarming, zeer comfortabele bedden, gezellige zit, een plek waar wij ons direct thuis voelden. De gastvrouw Femke is attent, verzorgt informatie over de omgeving, restaurants etc. Het ontbijt was smakelijk met alleen maar verse producten uit de omgeving. Ware verwennerij om ons verblijf mee af te sluiten! Een aanrader voor mensen die graag in een landelijke omgeving verblijven op een plek waar persoonlijke service en passie voorop staan!

1 2 3 suivant