Avis Bed and Breakfast Onder den Peerenboom**

Onder den Peerenboom**
Avis Bed and Breakfast Onder den Peerenboom**
Benedeneind Zuidzijde 251, 3405 CJ, Benschop
Site officiel de l'hébergement

Bed and Breakfast Onder den Peerenboom a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 30 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Onder den Peerenboom** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Benschop ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Bed and Breakfast Onder den Peerenboom** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Bed and Breakfast Onder den Peerenboom** avec les autres logements, dans Benschop.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Onder den Peerenboom** Benschop N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

30 avis sur Onder den Peerenboom**

9,7
9,6
En couple, Oct 2014
"Aanrader!"traduire
sarah

26/10/2014 Prachtige Bed and Breakfast. Mooi appartement, keurig verzorgd, luxe uitstraling. Mooie omgeving. De service is super. Wij gingen s' avonds uit eten in IJsselstein en werden door de eigenaresse bij het restaurant afgezet. Heerlijk geslapen in het luxe bed. Het ontbijt was prima verzorgd en bevatte heerlijke streekproducten. Kortom een echte aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Charming escape"traduire
Gianluca Persano

17/08/2014 Femke is a really nice person and a perfect host. We arrived rather late at night and she was there smiling and waiting for us. We had really a nice staying at her place. We enjoyed the beautiful and very clean apartment and the fantastic garden. Having breakfast onder den peerenboom was delightful. Our two young daughters felt in love with the pony and are really grateful for the ridings... We were really happy with this accomodation! Thank you!!!

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2014
"Mooie b&b, leuke omgeving"traduire
dhaak

28/05/2014 Onder den peerenboom is een mooie b&b. Wij hadden een appartement ivm met onze zoon van 1,5 jaar. Het appartement is van alle gemakken voorzien en men was zelfs bereid om een magnetron te plaatsen ivm het eten van onze zoon. De kamer is mooi en zodanig ingericht dat onze zoon niets kapot kon maken. Alles zag er perfect uit en de douche was heerlijk, net als het bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid en afwisselend. Er staat buiten in de tuin een bbq en een grote eettafel die je mag gebruiken. Vanuit de tuin kijk je uit op de wei. In een naast gelegen wei staan een paar pony's die je naar hartelust mag aaien. Tevens staat er een trampoline. De enige reden dat wij het een 7 voor kindvriendelijkheid geven is dat er een paar slootjes over het terrein lopen waar de kinderen zo in kunnen lopen. In de omgeving zijn leuke plaatsje zoals IJsselstein, waar je zo bent op de fiets. Benschop zelf stelt niet veel voor maar heeft wel een grote supermarkt.

Famille avec enfants/adolescents, Mai 2014
"B&B die je verwachtingen ruim overstijgt"traduire
Gertjan Bielen

11/05/2014 We verbleven met onze familie 3 dagen Onder Den Peerenboom.

De omgeving en de kamers zijn uitmuntend. Er is niets op aan te merken. Spik splinter nieuw, proper en van alles voorzien!

Femke en Kees staan voor je klaar, niets is te veel. Ze blijven je verrassen: fleece dekentje in de avond, vuurkorf erbij, gebruik maken van hun servies en BBQ, kaarsjes rond de dutchtub. Ze zorgen voor een onvergetelijk verblijf.

Ontbijt kon met de familie gezamenlijk genuttigd worden. Alles tot in de puntjes verzorgd. Op maat van de bezoeker en alle dagen anders gebracht! Oog voor details en altijd bereid om advies te geven over te bezoeken bezienswaardigheden in de buurt.

Kortom: zoek niet verder en boeken maar!

En couple, 2014
"Aanrader!"traduire
Bert

09/03/2014 Zeer prettig ontvangen. Onberispelijk, schone en komplete kamer. Prima bed. Lekker ontbijt. Heerlijk verblijf gehad.

En couple, Nov 2013
"Puur genieten in de rust!"traduire
Marijn en Eveline

22/11/2013 We zien terug op een heerlijke luxe overnachting "Onder den Peerenboom". Alles was goed onderhouden en zeer netjes. 's Avonds op advies van Femke uit eten geweest (De Schans, Montfoort). Bij terugkomst "Onder den Peerenboom" stond de dutchtub al warm te borrelen, brandende kaarsen aan, de wijn met hapjes stonden klaar en....genieten maar. Buiten was het 4 graden, zo'n bijzondere ervaring...heerlijk! Goed geslapen en afgesloten met een fantastisch ontbijt. Om nooit te vergeten!

En couple, Aou 2013
"Voor herhaling vatbaar!!"traduire
Gonny van der Ven

09/09/2013 Dit B & B is alles wat je mag verwachten van een B & B in een, prachtig verbouwde, boerderij met bijgebouwen. Wij zijn allerhartelijkst ontvangen en werden tijdens ons verblijf van alle tips voorzien m.b.t. de omgeving en eventueel te bezoeken restaurants. De verschillende ontbijtjes, door de gastvrouw zelf vers klaargemaakt waren super en uiterst doordacht en verzorgd.

En voyage d'affaires, Juin 2013
"Kwaliteit, service, sfeer"traduire
Marcel

25/06/2013 In verband met een training bij deze B&B ook maar de nacht ervoor geboekt. Prachtig verbouwde boerderij en opstallen. Kamers zijn modern en sfeervol. Goed nagedacht over milieu. Heerlijk ontbijt gehad, zonder dat kun je daar niet weg. Airco aanwezig wat op deze specifieke dag erg prettig was.
Luxe zonder dat je je opgelaten voelt :)
Trainingslocatie was ook uitstekend. Alle voorzieningen aanwezig, alles deed het in 1x.
Erg gastvrije ontvangst waardoor je je echt welkom voelt.

En couple, Juin 2013
"Heerlijk genieten en goed advies"traduire
kathelijn

17/06/2013 Zeer goede, verzorgde B&B, mooi gelegen. De uitbaatster is super vriendelijk en gastvrij, zonder zich ooit op te dringen. De ideale persoon om een B&B te exploiteren. Haar adviezen over de omgeving, activiteiten en restaurants waren perfect aangepast aan onze wensen. We hebben ons volledig door haar advies laten leiden en hebben een super tijd gehad.

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Super lokatie"traduire
Ellen Kuijl

07/06/2013 Echt een aanrader, Femke je bent een super gastvrouw. Komen zeker nog een keer terug. Groet clubje expo Wilgengaarde.

1 2 3 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?