Avis Village-vacances Bonte Vlucht****

19 décembre 2014

Bonte Vlucht****
Avis Village-vacances Bonte Vlucht****
Leersumsestraatweg 23, 3941 MN, Doorn

Village-vacances Bonte Vlucht a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 78 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Bonte Vlucht**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Doorn ! Vous pouvez également trouver 46 Photos concernant Village-vacances Bonte Vlucht**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Village-vacances Bonte Vlucht**** avec les autres logements, dans Doorn.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bonte Vlucht**** Doorn N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

78 avis sur Bonte Vlucht****

En couple, Aou 2014
"Fantastiche plek"traduire
Hennie Loriaux
Activités

24/08/2014 Voor 3e keer geweest prima bevallen, mooie omgeving prima te fietsen, bosrijke omgeving,goed onderhouden sanitair, vriendelijk personeel op de receptie.Uitstekend geschikt voor kleine kinderen leuk kinderbad en trampoline

En couple, Aou 2014
"Heerlijk"traduire
suren&sebastiaan
Activités

08/08/2014 wij zijn dit jaar voor de vijfde keer op deze camping geweest.
we komen vandaag net weer terug van een weekje genieten.

personeel is aardig.
veldjes zijn mooi.
sanitair is schoon.

volgend jaar gaan we een seizoen plek nemen op deze camping.

bedankt beste mensen van afgelopen week voor de gezelligheid samen,en bedankt personeel voor de gastvrijheid!

misschien wel weer over paar weken!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"We hebben genoten!"traduire
familie van de meeb...
Logement

26/08/2014 Heerlijke weken gehad, genoten van de vriendelijkheid van het personeel bij de receptie, de kinderclub en de horeca! Wat een fijne camping! Het weer was niet altijd fijn, maar de gastvrijheid en de gezelligheid was/waren prima. 6 dagen per week kon onze zoon knutselen bij juf Jozien, wat een kanjer. Het eten, de broodjes en lunch waren prima, het avondeten in de horeca was prima. Ook de afhaalmenu's en snacks waren prima. Wij hebben geweldige weken gehad. Helemaal top was de bloemencorso-dag, we mochten mee helpen met konten en plakken. Wij zullen deze camping zeker aanbevelen aan jonge gezinnen (op veld c)..... Bedankt alle medewerkers, wij hebben genoten!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Heel veel beter!!!!"traduire
Hetty
Logement

02/06/2014 Het park heeft echt hard gewerkt, en hebben het echt verdiend!
Alle oude caravan 's en huisjes weg!
En nieuwe geplaatst top!!

En couple, Mai 2014
"Fantastische camping"traduire
Margot Lammers
Logement

02/06/2014 Hartstikke leuke camping met buitengewoon vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Wij waren op een fietstrektocht en zijn slechts 1 nacht gebleven. Er was een ruime plaats voor de tent, douches waren prima en het ontbijt was uitstekend. Heel goede prijs - kwaliteit verhouding. Een echte aanrader. We komen graag terug!

En couple, Mai 2014
"Mooie camping in bosrijke omgeving."traduire
Lotte
Logement

06/05/2014 Net thuis van een paar dagen in ons campertje op de Bonte Vlucht. Wij stonden op veld A. Het eerste grasveld als je de camping oprijdt. Ruime plekken op het gras en dichtbij een toiletgebouw wat goed bijgehouden werd. 's Morgens werden we wakker van de vele vogeltjes, verder helemaal niets, wat een rust. Met een wandeling over de camping kun je zien hoe ruimtelijk, vrij, bosrijk en rustig deze camping is. Beoordelingen van een paar jaar geleden kunnen eigenlijk de "prullenbak" in, niets meer van te zien, anderzijds hoeft een camping midden in een bosrijke omgeving er niet heel strak uit te zien is mijn mening. Er is een fijne receptie aanwezig met vriendelijk personeel, waar je ook broodjes enz. kan bestellen, een frietzaak en een klein net restaurantje.
De camping ligt precies tussen Leersum en Doorn in, goed te doen op de fiets. Genoeg mogelijkheden om te fietsen, te wandelen of om de omliggende dorpjes te bezoeken. Zeker een aanrader!

"Superrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"traduire
r bundu
Logement

23/08/2013 We hebben enorm genoten. We sprongen elke ochtend in het zwembad. Veld d was heerlijk vertoeven. Back to the nature, maar met de gezelligheid en comfort van een camping. De camping leiding maakte zelfs een extra rondje op de golfkar voor de kinderen!! Sanitair prima bijgehouden!!

En couple, Aou 2013
"Relaxte camping"traduire
Ed

26/08/2013 Fijne camping in hele mooie omgeving, sanitair brandschoon

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Super park volgend jaar weer."traduire
mimejo
Logement

03/08/2013 we hadden een appartement met uitzicht op het zwembad. appartement netjes en het park zelf ook. en een bosrijke omgeving om lekker te wandelen en te fietsen. al met al een top park.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Geweldigge camping"traduire
Fam vd Haar
Logement

12/08/2013 Wij hebben een zeer goede vakantie gehad het appartement was prima en de snackbar en kantine was de service goed . Er waren leuke activiteiten voor de kids en volwassenen zoals kinderbingo en bingo voor de volwassenen een leuke heineken veiling voor de vrouwen was er een creative middag met mevr Renes leuke deurkrans gemaakt .
Ter afsluiting van onze vakantie was er zaterdag 10 augustus een Beach volleybal toernooi met een prachtig beach volleybalveld helaas waren de Beach-Boys te sterk . ( vooral die lange bralts stond op zijn shirt ) .
En s,avonds een geweldigge Beach-Party in de kantine met DJ Mayo aan de draaitafel . Helaas geen puf meer gehad om met het jeu de bowl mee te doen .
We hebben een top vakantie gehad de complimenten voor M & H en de organisatie van deze activiteiten .
Tot volgend jaar groetjes fam vd Haar .

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant