Avis Village-vacances Bonte Vlucht****

1 août 2014

Bonte Vlucht****
Avis Village-vacances Bonte Vlucht****
Leersumsestraatweg 23, 3941 MN, Doorn

Village-vacances Bonte Vlucht a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 70 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Bonte Vlucht**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Doorn ! Vous pouvez également trouver 42 Photos concernant Village-vacances Bonte Vlucht**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Village-vacances Bonte Vlucht**** avec les autres logements, dans Doorn.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bonte Vlucht**** Doorn N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

70 avis sur Bonte Vlucht****

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Heel veel beter!!!!"traduire
Hetty
Logement

02/06/2014 Het park heeft echt hard gewerkt, en hebben het echt verdiend!
Alle oude caravan 's en huisjes weg!
En nieuwe geplaatst top!!

En couple, Mai 2014
"Fantastische camping"traduire
Margot Lammers
Logement

02/06/2014 Hartstikke leuke camping met buitengewoon vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Wij waren op een fietstrektocht en zijn slechts 1 nacht gebleven. Er was een ruime plaats voor de tent, douches waren prima en het ontbijt was uitstekend. Heel goede prijs - kwaliteit verhouding. Een echte aanrader. We komen graag terug!

En couple, Mai 2014
"Mooie camping in bosrijke omgeving."traduire
Lotte
Logement

06/05/2014 Net thuis van een paar dagen in ons campertje op de Bonte Vlucht. Wij stonden op veld A. Het eerste grasveld als je de camping oprijdt. Ruime plekken op het gras en dichtbij een toiletgebouw wat goed bijgehouden werd. 's Morgens werden we wakker van de vele vogeltjes, verder helemaal niets, wat een rust. Met een wandeling over de camping kun je zien hoe ruimtelijk, vrij, bosrijk en rustig deze camping is. Beoordelingen van een paar jaar geleden kunnen eigenlijk de "prullenbak" in, niets meer van te zien, anderzijds hoeft een camping midden in een bosrijke omgeving er niet heel strak uit te zien is mijn mening. Er is een fijne receptie aanwezig met vriendelijk personeel, waar je ook broodjes enz. kan bestellen, een frietzaak en een klein net restaurantje.
De camping ligt precies tussen Leersum en Doorn in, goed te doen op de fiets. Genoeg mogelijkheden om te fietsen, te wandelen of om de omliggende dorpjes te bezoeken. Zeker een aanrader!

"Superrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"traduire
r bundu
Logement

23/08/2013 We hebben enorm genoten. We sprongen elke ochtend in het zwembad. Veld d was heerlijk vertoeven. Back to the nature, maar met de gezelligheid en comfort van een camping. De camping leiding maakte zelfs een extra rondje op de golfkar voor de kinderen!! Sanitair prima bijgehouden!!

En couple, Aou 2013
"Relaxte camping"traduire
Ed

26/08/2013 Fijne camping in hele mooie omgeving, sanitair brandschoon

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Super park volgend jaar weer."traduire
mimejo
Logement

03/08/2013 we hadden een appartement met uitzicht op het zwembad. appartement netjes en het park zelf ook. en een bosrijke omgeving om lekker te wandelen en te fietsen. al met al een top park.

"Simpele camping"traduire
Evelien
Logement

27/07/2013 Ik ben achteraf gezien blij dat we gevraagd hebben om een rustige plek. Deze hebben we gekregen. Erg klantvriendelijk!!! Helaas dik 5 min lopen naar het toilet en douche. Wel lastig met jonge kinderen. Geen water bij de tent of veld. Op andere veldjes was dit wel. Fietsen mee is niet handig. Allemaal zandpaden. Op dag 1 al lekke banden. Overal ligt glas op het zandpad. Drinkwater niet schoon. We hebben drinkwater gekocht. Toiletten en douches werden regelmatig schoon gehouden! Wel was het toiletpapier regelmatig op. Ook zag ik nergens een prullenbak staan. Op de laatste dag stond er 1 bij de afwasplaats. Geen winkeltje op de camping aanwezig. Dit wel gemist. Toch hebben we genoten van onze rustige plek. Er is elke ochtend knutselen voor de kinderen. Kinderen hebben verdere animatie gemist. Wel op woensdagavond naar de kinderdisco. Deze muziek sluit niet aan bij de jeugd. Was meer kermis muziek. Voor 26 euro mogen wij niet klagen! Onze rustige plek deed de minder goede dingen vergeten.

"Helemaal top"traduire
hans en joke
Logement

29/07/2013 wij kijken terug op een heerlijke week met de kleinkinderen op deze camping de toiletten [met papier] werden een paar keer per dag schoongemaakt, balie personeel zeer vriendelijk kortom we komen terug
want het was helemaal top

"Perfect"traduire
Esmeralda
Logement

28/07/2013 we zijn vandaag terug gekomen van een super gezellige week , top camping , eten was lekker (vooral de groenten ) hahahahahaaa had er moeite mee om weer naar huis te gaan

En couple, Juil 2013
"Top vakantie op de bonte vlugt"traduire
Cdk
Logement

26/07/2013 Geweldige camping, vooraan een zwembad en restaurant/snackbar waar je gezellig op het terras kan zitten met top service! Als je rust wil ben je ook op het goede adres, heerlijk midden in de natuur. De toiletten worden prima bijgehouden tot wel 4maal per dag. De kritiek die eerder benoemd werd is duidelijk serieus genomen. Hele fijne vakantie tot nu toe, groetjes uit Doorn!

1 2 3 4 5 6 7 suivant