Van der Valk Utrecht Houten****
Avis Hôtel Van der Valk Utrecht Houten****
Hoofdveste 25, 3992 DH, Houten

Hôtel Van der Valk Utrecht Houten a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 160 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Houten ! Vous pouvez également trouver 123 Photos concernant Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Utrecht Houten****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** avec les autres logements, dans Houten.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Utrecht Houten**** Houten N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

160 avis sur Van der Valk Utrecht Houten****

En couple, 2014
"Aanrader!"traduire
Sonja

14/09/2014 Super goed verblijf gehad op de hoogste verdieping met een prachtig uitzicht! Alles zoals gewend in orde, goede bedden, mooie badkamer met bubbelbad, flesjes water en thee/koffiemogelijkheid, grote tv. Prima ontbijt met ruime keuze en ruime tijden in het weekend.

"Aanrader!"traduire
roelonline

25/08/2014 Hotel Houten is nog heel nieuw en dat zie je in alles terug. We hadden een hele mooie kamer op de 12e verdieping. Het was groot en zat op een hoek. Ook de badkamer was erg netjes en groot.
Ontbijt was weer super zoals we gewend zijn bij Van Der Valk, maar ietsje minder keuze dan normaal.

"Top hotel"traduire
Mooijer

20/08/2014 Super mooi modern hotel straalt klasse uit, mooi restaurant,bar,receptie,en vriendelijk personeel en wij hadden een super luxe kamer de wellness suite. komen zeker nog eens terug. Het was ook niet zo massaal.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** chez :

"Prachtig hotel, heerlijk eten"traduire
N. Middendorp-Selde...

03/08/2014 Wat een mooi hotel is van der Valk Houten! 1 nacht verbleven op de 5e verdieping, maar zelfs dan een leuk uitzicht. Kamer had een heerlijk king-size bed, zitje en een grote badkamer met bubbelbad en stortdouche. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant, wat een ruime keuze! Ook het ontbijt was heel goed geregeld en met meer dan voldoende keus. Extra was het omeletstation, heerlijk een eitje naar wens!

En voyage d'affaires, 2014
"Tophotel"traduire
Poldervaart

13/07/2014 Zelden zo,n net en ruim hotel gezien. Ruime kamers, en prima eten met vriendelijk personeel.

En couple, Juin 2014
"Buitengewoon"traduire
Dave de Groot

01/07/2014 Gewoon erg goed. eten/comfort/service/uitstraling. in 1 woord super

En couple, Juin 2014
"Prima hotel"traduire
Anique

22/09/2014 Echt een prima hotel op een goede ligging, nabij Utrecht. We verbleven op de 14e verdieping, prachtig uitzicht heb je dan! De kamers zijn erg netjes met echt heerlijke (hoge!) bedden. Ook het bubbelbad was super. Zeker een aanrader voor een weekendje weg.

En couple, Mai 2014
"Fijn Hotel"traduire
CarlaWilms

04/06/2014 Heerlijk weekend naar hotel Houten geweest. Het is een mooi hotel. De inrichting is smaakvol. Onze kamer bevond zich op de 16e verdieping. Het uitzicht was mooi. Luxe badkamer en heerlijke bedden.
De vloerbedekking op de vloer was niet schoon. Het ontbijt was super.

Seul(e), Mai 2014
"Fantastisch hotel vlakbij Utrecht"traduire
LST

15/05/2014 Ik verbleef een nacht in een comfort kamer. Deze kamer was zeer ruim met een prachtig uitzicht. De bedden waren prima. Grote TV en zithoek. De badkamer was zeer ruim en comfortabel. De douche was top en het bubbelbad maakte het feest helemaal compleet. Het viel mij op dat het 's nachts erg stil was in de kamer. De bar van het hotel was gezellig en het personeel overal vriendelijk. Ontbijt ook prima. Als ik in de buurt van Utrecht moet overnachten, dan kom ik hier zeker terug!

En couple, Avr 2014
"één en al LUXE !"traduire
kirsten buddeke

29/04/2014 vd Hotvd Valk in Houten is écht een aanrader ! De dames van de receptie die je aller vriendelijkst ontvangen en je nog wat extra informatie geven .. aangekomen op de comfort kamer hadden wij een prachtig uitzicht over Utrecht en omgeving !En omdat het "koningsdag was werden wij s avonds ooknog beloond met vuurwerk op verschillende plekken !kon je mooi zien vanaf de 12e etage ! De volgende morgen was het ontbijt ook helemaal super !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant