Van der Valk Utrecht Houten****
Avis Hôtel Van der Valk Utrecht Houten****
Hoofdveste 25, 3992 DH, Houten

Hôtel Van der Valk Utrecht Houten a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 140 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Houten ! Vous pouvez également trouver 113 Photos concernant Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Utrecht Houten****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** avec les autres logements, dans Houten.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Utrecht Houten**** Houten N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

140 avis sur Van der Valk Utrecht Houten****

En couple, Dec 2013
"Genieten"traduire
Jan Vermeir

04/01/2014 Heerlijk genieten van de superverse gerechten,vriendelijke bediening en het fantastische uitzicht .

En couple, Dec 2013
"Een geweldige beleving"traduire
santana

03/12/2013 de Afrika suite is echt geweldig super mooi ingericht met bubbelbad en een heerlijk bed nog nooit zo lekker geslapen.
heerlijk avond eten en ontbijt op de kamer gekregen zo dat je niet van de kamer meer afkomt.
het is je geld waard!!

En couple, Nov 2013
"Grote Klasse"traduire
f_hofstra

27/11/2013 De bereikbaarheid is prima en parkeergelegenheid ruim aanwezig. De ligging op een bedrijventerrein is niet geweldig.
Voorts in alle opzichten zeer aan te bevelen.
Mooi hotel, ruim opgezet en qua interieur bijzonder vormgegeven.
Kamer zeer ruim en smaakvol ingericht. Ook de badkamer is perfect.
Kamer is schoon en wordt goed schoon gehouden.

De medewerkers. Een klasse apart! Keurig in de kleren. Maar wat natuurlijk nog belangrijker is: Klantgerichtheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid. En die is er buitengewoon.
(PS. het lijkt wel of we door van der Valk zijn ingehuurd om iets vriendelijks te schrijven.... Niet dus! We komen er regelmatig en hebben het er erg naar de zin.)

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** chez :

En couple, Nov 2013
"Superfijn hotel"traduire
elzenhof

16/11/2013 Prachtig hotel met ruime parkeergelegenheid. We kregen een kamer op de 12e etage met mooi wijds uitzicht. Kamer was netjes en schoon, met waterkoker, koffie en thee. Voor de minibar kan een pakket besteld worden. Badkamer was ook schoon en netjes met een whirlpool en aparte regendouche. Mooie grote televisie en een heel fijn bed en dat alles voor een goede prijs, geboekt via website waardoor we ook nog gratis drankjes kregen bij het diner en tot laat in de middag kon uitchecken.

De lift is inderdaad een punt van aandacht, twee zijn eigenlijk te weinig voor zo'n groot hotel, maar wij hebben geen lange wachttijden gehad.

Diner was ook goed, lekkere Chateaubriand en correcte bediening.

"Prachtig Hotel"traduire
Marleen

03/03/2014 Wij hadden een Deluxe Room op 10e verdieping, hoekkamer. Prachtig uitzicht. Luxe badkamer met stortdouche en whirlpool. Grote flatscreen achter het bed, met onze mediacenter mee een heerlijk ontspannen filmweekendje gehad! :)
Ontbijt prima! Genoeg keus, van gezond tot "vette bek". Het buffetgedeelte voelde in verhouding tot de rest van het hotel wat klein aan.
Geen ervaring met het diner, hiervoor uitgeweken naar Houten, Het Plein. Erg karakteristiek! Hier ook een AH voor het kopen van de nodige versnaperingen op de kamer, want zoals altijd; prijzen roomservice 3x over de kop. > leeg koelkastje tot je beschikking dus die lekker volproppen met de nodige drankjes :) Aangezien voor de vulling anders betaald moet worden bij de receptie.
Verder vriendelijk en behulpzaam personeel, we zijn ook (nog) niet anders gewend van "van der Valk"

En couple, Oct 2013
"Goed hotel, maar niet overenthousiast"traduire
Wendy

22/10/2013 Ontvangst normaal/vriendelijk. Kamer op 9e verdieping, supermooi wijds uitzicht! Kamer was blijkbaar enige tijd niet gebruikt, want was erg stoffig. Doucheruimte erg groot en mooi. Helaas een lek in rubber douchedeur, waardoor een stroompje water (en geen afvoerputje!?). Snoer van fohn erg strak en kort (nieuwigheid?). Grote tv, maar helaas bij niet alle zenders is het geluid goed. Niet voldoende koffievoorraad. Groot bed, voor mij TE zachte bedden. Ontbijt prima, best gevarieerd. Wel een wat krappe ruimte voor het buffet. Het eerdergenoemde brood is inderdaad erg lekker! En... je kunt in het weekend tot 11.30u ontbijten, super! Life Cooking was erg goed. Helaas weinig (gekookte) groenten. Wachttijd lift te lang, maar 2 liften waar zo'n 8 mensen per keer in kunnen. Afijn, niet een reden om snel terug te komen, maar zeker ook geen reden om niet terug te komen.

"Van der Valk & DESIGN"traduire
Henk

21/11/2013 Mooi nieuw hotel, centraal gelegen, gemakkelijk bereikbaar.
Fraai aangekleed, leuke kaners, goed bed.
Uitstekend ontbijt

En couple, Aou 2013
"Mooi hotel"traduire
fam_alver

12/08/2013 Een nieuw en groot hotel. Wij hadden een kamer op de 15de verdieping. Een ruime badkamer met rainshower en bubblebad. Verder schoon en een goed werkende airco. Een geweldig bed. Heb in tijden niet zo goed geslapen.
Jammer genoeg is er in de buurt van het hotel niets te beleven. Het is geplaatst op een bedrijventerrein. Het diner viel tegen. Wij hadden een rundercarpaccio die niet kon boeien en een lauwwarme ossenhaas die smakelijk was. Als hoofdgerecht een 3-cheeseburgerplateau met een smakelijke hamburger. De Waardse Rundersteak zou in een bedje van bospaddelstoelen liggen. Dit bedje bestond uit welgeteld 6 stukjes paddenstoel. Smaak was goed maar ook weer: het geheel is smakelijk, meer niet.
Het ontbijt was echter helemaal top. Ik heb het nooit zo uitgebreid meegemaakt en wat een verrukkelijk brood!

En couple, Juil 2013
"Goed hotel met heerlijk ontbijt!"traduire
Familie Beckers

07/07/2013 Mijn man en ik zijn hier voor de tweede maal verbleven voor 2 nachten. Kamer is voorzien van alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf. Goede bedden, mooie badkamer met regendouche en whirlpool. Ontbijt erg uitgebreid met de mogelijkheid tot het laten maken van pannenkoekjes en eieren door kok. In directe omgeving niet veel te doen, maar met auto zit je zo in Utrecht. Tevens leuke omgeving om met de fiets te ontdekken.

Vriendelijke groeten,
Familie Beckers

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2013
"Fantastische plek"traduire
Lisa

18/08/2013 Het is een super mooi en luxe hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?