Van der Valk Utrecht Houten****
Avis Hôtel Van der Valk Utrecht Houten****
Hoofdveste 25, 3992 DH, Houten

Hôtel Van der Valk Utrecht Houten a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 156 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Houten ! Vous pouvez également trouver 123 Photos concernant Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelVan der Valk Utrecht Houten****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** avec les autres logements, dans Houten.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van der Valk Utrecht Houten**** Houten N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

156 avis sur Van der Valk Utrecht Houten****

En couple, Aou 2014
"Top hotel"traduire
Mooijer

20/08/2014 Super mooi modern hotel straalt klasse uit, mooi restaurant,bar,receptie,en vriendelijk personeel en wij hadden een super luxe kamer de wellness suite. komen zeker nog eens terug. Het was ook niet zo massaal.

En couple, Aou 2014
"Prachtig hotel, heerlijk eten"traduire
N. Middendorp-Selde...

03/08/2014 Wat een mooi hotel is van der Valk Houten! 1 nacht verbleven op de 5e verdieping, maar zelfs dan een leuk uitzicht. Kamer had een heerlijk king-size bed, zitje en een grote badkamer met bubbelbad en stortdouche. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant, wat een ruime keuze! Ook het ontbijt was heel goed geregeld en met meer dan voldoende keus. Extra was het omeletstation, heerlijk een eitje naar wens!

En voyage d'affaires, 2014
"Tophotel"traduire
Poldervaart

13/07/2014 Zelden zo,n net en ruim hotel gezien. Ruime kamers, en prima eten met vriendelijk personeel.

Plus d'informations sur Hôtel Van der Valk Utrecht Houten**** chez :

En couple, Juin 2014
"Buitengewoon"traduire
Dave de Groot

01/07/2014 Gewoon erg goed. eten/comfort/service/uitstraling. in 1 woord super

En couple, Mai 2014
"Fijn Hotel"traduire
CarlaWilms

04/06/2014 Heerlijk weekend naar hotel Houten geweest. Het is een mooi hotel. De inrichting is smaakvol. Onze kamer bevond zich op de 16e verdieping. Het uitzicht was mooi. Luxe badkamer en heerlijke bedden.
De vloerbedekking op de vloer was niet schoon. Het ontbijt was super.

Seul(e), Mai 2014
"Fantastisch hotel vlakbij Utrecht"traduire
LST

15/05/2014 Ik verbleef een nacht in een comfort kamer. Deze kamer was zeer ruim met een prachtig uitzicht. De bedden waren prima. Grote TV en zithoek. De badkamer was zeer ruim en comfortabel. De douche was top en het bubbelbad maakte het feest helemaal compleet. Het viel mij op dat het 's nachts erg stil was in de kamer. De bar van het hotel was gezellig en het personeel overal vriendelijk. Ontbijt ook prima. Als ik in de buurt van Utrecht moet overnachten, dan kom ik hier zeker terug!

"één en al LUXE !"traduire
kirsten buddeke

29/04/2014 vd Hotvd Valk in Houten is écht een aanrader ! De dames van de receptie die je aller vriendelijkst ontvangen en je nog wat extra informatie geven .. aangekomen op de comfort kamer hadden wij een prachtig uitzicht over Utrecht en omgeving !En omdat het "koningsdag was werden wij s avonds ooknog beloond met vuurwerk op verschillende plekken !kon je mooi zien vanaf de 12e etage ! De volgende morgen was het ontbijt ook helemaal super !!

"Heerlijk Paasweekend gehad"traduire
Els

22/04/2014 Met diverse familieleden een heerlijk Paasweekend beleefd. Zaterdagavond 3-gangen diner wat voortreffelijk was, zondagavond Live Cooking buffet wat ook uitstekend was. 's Ochtends heerlijk ontbijt gehad, keuze wel iets beperkter als we eigenlijk verwacht hadden, maar we zijn natuurlijk ook erg verwend. ;) Alleen beetje jammer dat de deur van de douche niet goed afsloot, zodat er toch aardig wat water de badkamer in liep. Tip: mochten jullie aan renovatie toe zijn: bouw van die inloopdouches net als in Middelburg en Dordrecht, dan zou het helemaal af zijn! Jullie bedienend personeel weten hoe ze mogen omgaan met gasten, wat een vriendelijkheid, wat een service, ze hadden er echt plezier in, van restaurant tot bar, pluim!

"Prima!"traduire
Hilma

26/04/2014 Wij verbleven hier van 18 t/m 21 april(pasen) Kamer is groot en mooi ( wel stoffig) Prachtig uitzicht(verdieping12) Personeel vriendelijk en behulpzaam(behalve 1 serveerster ontbijt 1e ochtend) Badkamer uitstekend, met een fijn bad. Koffie en thee elke dag aangevuld evenals de badkamerproducten/badlakens. Tegels badkamer erg glibberig na het baden of douchen(-dus een handdoek voor het bad of douche leggen)
Ontbijt prima. De paasbrunch was heel goed verzorgd/en was goed geregeld wat betreft *doorstroom* gasten. Wij hebben een fijne tijd gehad, en komen zeker hier terug.We zijn al in veel Valk hotels geweest, en ook nu weer heel tevreden.

"Mooi hotel"traduire
Marcia Rood

25/04/2014 Met de paas een weekendje in hotel houten. Wat een super verblijf. Wij hadden een luxe kamer. Deze is erg groot en de stortdouche en 2 persoons bubbelbad zijn het toppunt van luxe. We merkten alleen dat 1e paasdag het ontbijt iets slechter was in verhouding met zaterdag en maandag 2e paasdag was het brood echt oud aan het worden. Dit is natuurlijk erg zonde. Maar wij gingen er maar vanuit dat dit alleen zo met de paas is. Verder een top verblijf gehad. Een echte aanrader is het bistro restaurant opoe spronk in het oude houten. Erg knus en leuk opgezet en lekker eten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant