Stayokay (Soest)***
Avis Auberge Stayokay (Soest)***
Bosstraat 16, 3766 AG, Soest

Auberge Stayokay (Soest) a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 61 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Auberge Stayokay (Soest)*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Soest ! Vous pouvez également trouver 53 Photos concernant Auberge Stayokay (Soest)*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Utrecht. Comparer Auberge Stayokay (Soest)*** avec les autres logements, dans Soest.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Stayokay (Soest)*** Soest N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

61 avis sur Stayokay (Soest)***

En voyage organisé en groupe, Fev 2014
"Uitstekende groepaccomodatie!"traduire
DSK

18/02/2014 Afgelopen weekend een internationale bijeenkomst georganiseerd in de Stayokay te Soest. Personeel was flexibel (zo bleef de bar langer open omdat er nog voldoende klandizie en gezelligheid was) en dacht mee.
Het is op loopafstand van station Soest Zuid.

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Onvergetelijk Kerstgala"traduire
Tijn v R

30/12/2013 Wij hebben het Kerstgala van het Baarnsch Lyceum hier gehouden en alles is helemaal top verlopen. We hadden een goede communicatie met de eigenaar en alles was perfect voorbereid door Stayokay. We hebben alleen maar positieve reacties gehad van de leerlingen en we zijn zeer tevreden over het feest!

En voyage organisé en groupe, 2013
"Top feest!"traduire
Fedde v/d Herberg

30/12/2013 Een paar weken geleden een topfeest georganiseerd bij Stayokay Soest. Goede communicatie met Stayokay, werden goed geholpen. Top locatie, gewelsge samenwerking.

En voyage d'affaires, 2013
"Prachtige locatie en goede service"traduire
andrea

19/11/2013 Absoluut een aanrader wie een goede sfeervolle accommodatie zoekt voor een grote groep!
Zowel de algemene ruimtes, de zalen als de slaapkamers zijn netjes, schoon en modern en smaakvol ingericht. De samenwerking met de manager en personeel is zeer plezierig, erg gastvrij en behulpzaam. Ook met openbaar vervoer makkelijk bereikbaar door centrale ligging in NL en bij station Soest-Zuid. Dus een verblijf bij StayOkay is zeker weten okay!

En voyage organisé en groupe, Nov 2013
"10+ voor service!"traduire
XRDS Amsterdam Wome...

21/11/2013 Wij verbleven eind november in StayOkay Soest voor het Women’s Retreat van XRDS Amsterdam. Rond de 30 overnachtingen en 35+ daggasten. De service en flexibiliteit van de manager en het team was super. De vergaderruimte was prima, kamers meer dan prima voor een hostel en de maaltijden ook goed en dit alles voor een scherpe prijs. Wat ons vooral bijblijft is de fantastische klantgerichtheid en servicebereidheid van het team. De medewerkers gingen absoluut verder dan noodzakelijk om het ons naar de zin te maken en aan onze wensen te voldoen. Complimenten aan het hele team!

En voyage d'affaires, Oct 2013
"Wat een perfecte gastvrijheid!"traduire
Herman Smit

02/10/2013 Wat een fantastische locatie voor ons bedrijfsevenement. Een hele dag vergaderen, aangevuld met een goed activiteiten programma op de Soester Duinen. Het BBQ diner was tot in de puntjes verzorgd en de bar had de perfecte atmosfeer. Maar wat vooral bij alle 55 deelnemers bij bleef was de perfecte gastvrijheid van de medewerkers en manager, zij voelde perfect aan hoe de groep te benaderen. De kamers zagen er ook prima uit en waren vooral erg schoon.

En voyage organisé en groupe, Sep 2013
"Fantastische locatie voor een flink feest"traduire
Jan Helwig

04/10/2013 Eind september heb ik een feest voor circa 120 mensen gegeven bij de StayOkay Soest. Het was een feest met parallelle workshops in meerdere ruimtes, optredens, lunch, borrel en diner. Een hele organisatie waarbij de StayOkay erg heeft geholpen en grote flexibiliteit heeft getoond. We hadden ook nog een extraatje doordat wij via de StayOkay een privé optreden van hun andere gasten, het Viotta jeugdorkest, konden regelen. (zie foto) Ook tijdens het feest zelf zijn we erg goed geholpen door het personeel, dat liet blijken er ook zin in te hebben.En dan valt daarna de rekening ook best mee.

En voyage organisé en groupe, 2013
"Alles voor een zorgeloos basketbalkamp."traduire
Hielke van der Zwee...

06/07/2013 Geweldige service, zeer vriendelijk personeel.

2013
"Zeer geslaagd familiefeest."traduire
Familie Schouten

30/05/2013 Een mooie zaal in een groene omgeving , in combinatie met een heel prettige kennismaking, waren de reden om bij Stayokay Soest ons familiefeest te laten verzorgen. Dat werd een succes. Het diner was uitstekend en de bediening heel prettig. Tijdens het feest kwamen er al opmerkingen van grote tevredenheid. Op de sfeervolle binnenplaats konden we de gewenste foto´s nemen. Wij hebben het ervaren als een prachtige locatie met veel mogelijkheden voor jong en oud, met zeer behulpzame medewerkers. We hebben ervan genoten.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Ontzettend leuk met kinderen"traduire
Luna

25/02/2013 We zijn hier nu 2x een lang weekend geweest en het beviel ons weer prima. Mooi ingericht design hotel met een gezellig sfeertje. Ik was hier in september vorig jaar met mijn zoon van 8. Hij kon lekker rondlopen en zowel de vorige keer als deze keer deden we spontaan leuke contacten op. Het diner is afwisselend, lekker en gezond, zeer aan te bevelen (kinderen halve prijs!). De omgeving biedt veel mogelijkheden voor een uitstapje. Het hotel zelf is een gemoderniseerde oude villa, ligt midden in het bos en vlakbij de Soesterduinen. Het personeel gaat leuk met kinderen om.

1 2 3 4 5 6 7 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?