Stayokay Domburg
Avis Auberge Stayokay Domburg
Duinvlietweg 8, 4356 ND, Domburg

Auberge Stayokay Domburg a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 21 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Auberge Stayokay Domburg pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Domburg ! Vous pouvez également trouver 30 Photos concernant Auberge Stayokay Domburg sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de AubergeStayokay Domburg. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Zeeland. Comparer Auberge Stayokay Domburg avec les autres logements, dans Domburg.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Stayokay Domburg Domburg N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

21 avis sur Stayokay Domburg

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Leuk! zeker met kinderen."traduire
a.b.

14/02/2013 Je weet vooraf dat je geen luxe moet verwachten maar de kamers zijn in orde! De service is ok en de medewerkers vriendelijk. Ontbijt is in orde. Ligging en gebouw schitterend.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Zeker voor herhaling vatbaar!"traduire
Fam. Muylaert

27/08/2012 We hadden 4 kleuters mee en zij hebben een ongelooflijke nacht gehad. De omgeving is prachtig. Personeel was ook vriendelijk.

En voyage organisé en groupe, Aou 2012
"Netjes en modern hostel in uniek kasteel"traduire
ellabella

11/07/2013 In augustus 2012 heb ik deze Stayokay bezocht met een hele groep studenten als onderdeel van een introductie. De kamers vond ik er erg netjes uitzien voor een hostel. Er waren stapelbedden, maar elke kamer had een eigen badkamer. Ook vond ik het mooi om te zien dat de hostel in een kasteel gevestigd is. Qua eten heb ik alleen het ontbijt meegemaakt, wat erg weinig is. Ikzelf heb een notenallergie en kon alleen een beschuitje eten. Het brood zit namelijk vol met noten helaas.
De locatie vond ik wat achteraf liggen. Wel was er een route door het bos waarbij je bij het strand uitkwam. Ook was er in de buurt een bushalte.
Dus wil je goedkoop een weekendje weg? Dan is dit de oplossing!

Plus d'informations sur Auberge Stayokay Domburg chez :

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Een toplocatie!"traduire
Familie Kegge

03/08/2012 Het hostel is een prachtig kasteel, gelegen in het bos, vlakbij de duinen en het strand. De kamers zijn simpel maar hier slaap je toch alleen maar. Het hostel zelf is geweldig en heeft een voor- en achtertuin waar je heerlijk kunt zitten. Iets te eten/drinken haal je zelf aan de bar. Je ontbijt/diner mag je ook halen en buiten opeten. Het is vlakbij Domburg en vele andere leuke Zeeuwse plaatsjes. Het eten was heerlijk en ook nog eens gezond. Ook het brood bij het ontbijt is fantastisch. Dit hostel is voor herhaling vatbaar.

En voyage organisé en groupe, Avr 2012
"Super mooie locatie"traduire
R. Willemsteijn

28/04/2012 Prettige mensen die behulpzaam zijn.
Waren er met een schoolklas van 24 kinderen.

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2012
"Voor herhaling vatbaar!"traduire
Ineke

27/03/2012 In oktober al een weekend in februari vastgelegd, wat we door ziekte van een van de kinderen helaas op het laatste moment moesten afzeggen, maar dat was geen probleem en men was zeer behulpzaam met het vinden van een andere datum. Afgelopen weekend hadden we met 6 volwassenen en 4 kinderen van 1-2-6-en 8 jaar een geweldig weekend. De kinderen vonden de torenkamer geweldig, kleindochter zat als een prinses in de vensterbank te lezen en 's morgens zagen ze uit hun venster de konijntjes en fazanten over het gras lopen. De kamers waren fris en schoon, niet luxe, maar dat verwacht je ook niet, slapen, wassen en plassen, dat doe je er. Het diner was gevarieerd, we hebben er een paar moeilijke eters bij, maar er was voor iedereen wel iets "eetbaar". Het ontbijt vond ik vrij uitgebreid en tot slot, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor mensen die niet van een "voorgekookt" huisjespark houden.

En voyage organisé en groupe, Nov 2011
"Omgeving is prachtig"traduire
Reinald

07/11/2011 Wij waren daar voor een feestje. Een bruiloft, maar voor de bruiloft is het een zeer slechte locatie.
De bar in een andere ruimte als de danszaal, een te kleine danszaal. De feestgangers zaten her en der verspreid door de vele kamers en gangen. Het feest was daardoor wat minder leuk.

De slaapkamers zijn redelijk verzorgd. Alleen jammer dat alle slaapkamers stapelbedden hebben. Als je daar een huwelijk gaat vieren verwacht je toch als bruidspaar ook een echte kamer te hebben die voor het bruidspaar ingericht is.

Er zijn nog wel wat verbeteringen aan te richten. Voor de rest is het een mooie omgeving en een mooi gebouw

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2011
"Toplocatie"traduire
Bas

23/10/2011 Net terug van een weekendje Domburg. Met twee jonge kids, was superleuk, dichtbij het strand, schone kamer, gezellige bar en met de kids leuke dingen kunnen doen. Wat de kids het leukste vonden: "slapen in het kasteel" Kortom een aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2011
"Wat een domper"traduire
Anoniem

22/08/2011 2 volwassenen, 3 kinderen op een kamer. Douche stinkt. Natte handdoeken kunnen niet fatsoenlijk worden opgehangen. Ontbijt zeer karig. Op zondag is die bij ons uitgebreider. 3 ochtenden wakker gemaakt door herrie in kasteel. Waarschijnlijk de douche van een andere kamer. Zeer irritant. Helemaal omdat het hoofdkantoor verwijst naar management op locatie. Die had nog nooit van de klacht gehoord. Niet van ons, maar ook niet van vorige gasten. ONMOGELIJK !! Ik heb gevraagd om en compensatie, maar manager zei helemaal niets te doen.....en dat klopt, er werd geen enkel initiatief genomen om de klacht op te lossen. Geen enkel gevoel voor service en gastvrijheid naar mijn mening. Voor € 200,- per nacht verwacht ik iets meer !!!! Voor mij nooit meer.

Assistent-manager Management Stayokay Domburg, 01/02/2012
Le propriétaire a dit ::  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar jammer dat u anoniem heeft gereageerd. Omdat we een monument zijn hebben we niet de vrijheid om veel te veranderen. Extra beugels voor handdoeken kunnen we u daarom niet beloven. De klacht van de douche hebben we proberen op te sporen, maar we hebben niks kunnen vinden en ook geen andere klachten meer hierover gehoord. Ik hoop dat u toch nog heeft kunnen genieten van het kasteel en de prachtige omgeving!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Erg leuk voor de kinderen"traduire
Marco

27/08/2011 ik kan mij niet vinden in onderstaande opmerking. Tuurlijk is het niet vergelijkbaar met een luxe hotel, maar dat weet je ook als je daar boekt. Overigens is het ook een stuk goedkoper dan overnachten in een luxe hotel.Wij (gezin met 3 kinderen) hebben het erg leuk gevonden om hier te overnachten. Kamers zijn sober, maar schoon en het ontbijt is goed. De kinderen vonden het spannend om in een kasteel te overnachten. Geen last gehad van anderen in het kasteel.

1 2 3 suivant