Avis Hôtel Du Commerce***

Du Commerce***
Avis Hôtel Du Commerce***
Burchtstraat 20, 4501 BJ, Oostburg

Hôtel Du Commerce a obtenu une note de 7,0 de 10, basé sur 12 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Du Commerce*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Oostburg ! Vous pouvez également trouver 28 Photos concernant Hôtel Du Commerce*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Zeeland. Comparer Hôtel Du Commerce*** avec les autres logements, dans Oostburg.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Du Commerce*** Oostburg N'hésitez pas à donner votre avis!

12 avis sur Du Commerce***

5,9
En couple, 2014
"Leuk hotel"traduire
bettyverhagen@live....

22/03/2014 Hebben 2 dagen doorgebracht in hotel Du Commerce in Oostburg
Dit hotel, nog in de jaren 70 stijl, is ons goed bevallen.
Begreep van de eigenaresse dat ze bezig zijn met renovatie, maar hebben dit nog niet zo lang geleden overgenomen. Dus moeten er toch eerst veel centjes verdiend worden , Maar zij doen hun uiterste best om het
naar je zin te maken.Zeer vriendelijk !!
Kamers zijn eenvoudig, maar SCHOON en dat is toch het belangrijkste
Goede bedden. Prijs/kwaiteitverhouding goed.
Erg leuke serre, waar je gezellig kunt zitten.
Als je niet te veel eisen hebt, kun je hier prima een paar dagen verblijven.
Voor ons was het in ieder geval geslaagd. Wij wensen hun veel succes voor de toekomst. Wim en Betty Verhagen Breda

En niet te vergeten een uitgebreid ontbijt!

Seul(e), Fev 2014
"Ja, moeilijk te zeggen"traduire
J.I.J.

19/02/2014 Hotel Du Commerce is gelegen aan de Markt in Oostburg. De mede-eigenaresse is een vriendelijke dame afkomstig uit België. De kamer (no. 7) is basic. De bedden zijn aan de smalle kant. De badkamer is voorzien van wastafel, bad en toilet. Het is allemaal schoon maar de tijd lijkt er te zijn stilgestaan. Het tv-signaal was onzuiver. Het warm water laat te lang op zich wachten. Het ontbijt was smakelijk en uitgebreid. Algemene indruk prima voor 1 of 2 nachten maar niet langer. De kamer wordt elke dag schoongemaakt.

En couple, Dec 2013
"Een negatieve ervaring"traduire
Marloes Mulder

11/12/2013 Het was een hele bijzondere (negatieve) ervaring. We zijn 3 nachten geweest. De kamers zijn zeer sober, 1 stoel, een gammel tafeltje, bedden staan uit elkaar. Ontbijt de 1e ochtend heel sober. Geen jus, vleeswaren zo uit het pakje op een bord (dat was elke dag zo), warme broodjes (veel) en bruine sneetjes brood. Geen lekkere koffie. De 2e ochtend stonden we om half 10 beneden en was er niemand. Broodjes werden snel bij de bakker aan de overkant gehaald (erg lekker trouwens!) en er werd een tafel voor ons gedekt. Handdoeken zijn in 3 dagen niet vervangen (hebben we zelf uit de mand gehaald) en er is ook niet schoon gemaakt tussendoor. We hebben al heel veel hotels gehad in binnen- en buitenland maar dit is ons nog nooit overkomen. Zo gaat dit bedrijf het echt niet redden...

En couple, Oct 2013
"Best gezellig"traduire
mariekekramer

03/11/2013 Het is een verouderd hotel maar de kamer was prima. De gastvrouw allervriendelijkst en behulpzaam. Dit hotel verdient meer gasten. Eten kan naast de deur in het kebabrestaurant. Ook daar een vriendelijke bediening. Oostburg is een gezellig plaatsje met leuke winkeltjes en een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Gent, Brugge of Sluis

En couple, Sep 2013
"Goed hotel"traduire
bianca

09/09/2013 Vorige week hebben wij een nacht doorgebracht in dit hotel. We werden vriendelijk ontvangen. 'savonds hebben wij in het hotel gegeten. Bij het hotel zit een shoarma/grillroom. Het eten was lekker en niet duur.
De kamers zijn wat gedateerd, maar het belangrijkste is dat het schoon was. Je hebt 'savonds geen geluidoverlast, zelfs met de ramen open niet.

Het hotel is gunstig gelegen. Dichtbij het strand en dichtbij leuke plaatsen zoals Brugge.

Als wij nog een keer naar deze regio teruggaan, zullen we dit hotel zeker in gedachten houden.

En couple, Aou 2013
"Goed hotel"traduire
celia van ijperen

31/08/2013 Wij zijn net terug van een nachtje logeren in dit hotel. We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We hebben heerlijk geslapen in de schone goede bedden, ontbijt was lekker. Er heerst een prettige vriendelijke sfeer in het hotel, ligging is perfect dicht bij strand, Knokke en Brugge. Kortom een aangenaam verblijf met goede prijs/kwaliteit verhouding.

En couple, Juil 2013
Van Dingenen

25/07/2013 Het was uitstekend weer toen we toekwamen. Daarom vreesden we ervoor dat het te warm zou zijn op de kamer. We waren opgelucht want er was een aangename temperatuur. De kamer was sober ingericht maar ze was netjes. We konden goed slapen want men had er geen last van nachtlawaai. De gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam.

En voyage d'affaires, Oct 2012
R vd Krogt

03/11/2012 Mensen erg vriendelijk en gastvrij. Keuken maakte ook gerechten buiten de kaart om.
Kamers iets gedateerd maar wel schoon en netjes.
Lunchpakketten verzorgd met spontane toevoegingen zoal bijv yoghurtje.

En voyage d'affaires, Oct 2012
R van der Krogt

04/11/2012 Voor mijn werk in Oostburg aldaar overnachtingen aangeboden gekregen door de opdrachtgever. Kamers iets gedateerd maar schoon en netjes. Het diner was heerlijk, zelf bereid door de gastvrouw. Luncpaketten werden 's morgens om 06.00 uur naar wens samengesteld terwijl wij van het ontbijt genoten.Kortom voor herhaling vatbaar.

Seul(e), Juil 2012
"Zeer gastvrij,"traduire
Nathalie Eecloo

29/07/2012 de kamers zijn mooi gerenoveerd. nieuwe uitbating. . lekker eten.
zeer gastvrij.lekker ontbijt. goede prijs/kwaliteit