Avis Maison de vacances Carno Farm

21 septembre 2014

Carno Farm
Avis Maison de vacances Carno Farm
LD3 8NF, Brecon

Maison de vacances Carno Farm a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Carno Farm pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Brecon ! Vous pouvez également trouver 2 Photos concernant Maison de vacances Carno Farm sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays de Galles. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Galles. Comparer Maison de vacances Carno Farm avec les autres logements, dans Brecon.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Carno Farm Brecon N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Carno Farm

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Carno Bach is een prima vacantiewoning."traduire
Fam. Schoenmakers

08/09/2011 Wij hebben er een week met veel plezier doorgebracht.
June, Bob en de rest van de familie waren zeer behulpzaam en June vertelde ons diverse keren van al het moois in de omgeving.

We sluiten ons aan bij de beoordelingen van sanfrits en Iris.

Bedankt June, Bob en de kinderen voor de fijne tijd.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2011
"Prima vakantiehuis om wales te ontdekken"traduire
AM Woerden

08/05/2011 Net terug van een weekje Carno Farm in het farmhouse, gelegen in the middle of nowhere te midden van ontelbaar schapen en lammetjes. Prachtige omgeving en fijn vakantiehuis om in te verblijven. Aan de accommodatie ontbreekt niets inclusief linnengoed en handdoeken. Volledig ingericht en mogelijkheid om na vooraf af te spreken gebruik te maken van het overdekte zwembadje. Carno Farm beschikt over een grote tuin en een klein speeltuintje waar onze kids (6 en 10 jaar) zich prima vermaakten.

Veel wandelmogelijkheden in de buurt en uitstapjes te over om Wales te ontdekken. Zowel het huis als dit deel van Wales is een aanrader voor iedereen die is wat anders wil !

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Super omgeving, ruimte, behulpzaamheid!"traduire
Iris Willemsen

20/09/2010 Wij zijn een week in het Farmhouse geweest. Eén van de 3 accomodaties (naast de Bed en Breakfast). Het huis was echt verrassend groot! De bedden prima de woonkamer en keuken ook goed voorzien. Het sanitair is ietwat verouderd maar voldoet erg goed.
Voor de kids was het zwembad een enorme plus! Na een dag op pad te zijn geweest, of als het een regenachtig dagje was dan was dit het absolute hoogtepunt.
Vanaf Carno Farm kan je heerlijk wandelen en met de auto ben je zo in Brecon om boodschappen te doen of op de autoweg om verder weg te gaan. (Cardiff, Haye on Wye, etc).
De omgeving is prachtig! Bij aankomst al gelijk een Rode Wouw in "de achtertuin" en met mooi weer hoef je nooit ver weg voor leuke dingen doen!
Bij slechter weer heb je een zeer aangenaam huis, zwembad en zeer behulpzame eigenaar die graag en actief met je meedenkt.
Voor ons gezin (3 kids van 4,6 en 8 jaar) een hele fijne plek om te zijn.

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2009
"Echt farmhouse, beautiful en ruim!"traduire
Diana

14/05/2012 Carno Farm heeft 3 accomodaties, wij hadden Ty Carno. Dat heeft een enorme woonkamer, grote keuken, serre en badkamer beneden en 2 slaapkamers en badkamer boven. Mét privé doorgang naar het zwembad. Daarover een minpunt: prima dat je zorgt dat het netjes blijft en het bad af dekt, etc., maar de zwembad douche schoonmaken? De vloeren in douche én zwembad droogvegen met badlakens? Thuis OK, op vakantie, nee. De omgeving is adembenemend. Wij waren in september en hadden prachtig weer: in de ochtend wat nevel en 's middags zon. Een auto is noodzaak, ook voor de pub dichtbij. Prachtige wandelroutes, ook in/om dorpen als Brecon. Steden stellen niet zoveel voor, je gaat voor het landschap en the welsh. De eigenaren waren wat afstandelijk, maar vriendelijk.