A partir de £ 64
Legacy Royal Victoria***
Avis Hôtel Legacy Royal Victoria***
Llanberis, LL55 4TY, Llanberis

Hôtel Legacy Royal Victoria a obtenu une note de 5,6 de 10, basé sur 10 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Legacy Royal Victoria*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Llanberis ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Hôtel Legacy Royal Victoria*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays de Galles. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Galles. Comparer Hôtel Legacy Royal Victoria*** avec les autres logements, dans Llanberis.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Legacy Royal Victoria*** Llanberis N'hésitez pas à donner votre avis!

10 avis sur Legacy Royal Victoria***

6,3
5,5
En couple, Sep 2014
"Zeker weer"traduire
gutjens

07/10/2014 Prachtig gelegen. Wifi bij receptie, geen koelkast in kamer. Past net. Kamers in nieuwe gedeelte hebben bad en zijn ruimer. Ook niet zo warm, zoals vorige beoordeling schreef. Ramen kunnen niet goed open in oud als nieuw gedeelte. Bediening is erg vriendelijk. Gezellige pub in hotel. Prima eten.

En voyage organisé en groupe, Juil 2012
"Een tikje belegen..."traduire
Tom

18/07/2012 Dit hotel Is prachtig gelegen en heeft een mooie tuin. Echter, het is wel erg veel "oude en deels vergane glorie". De kamers zijn redelijk maar zonder koelkastje of kluisje en zijn vaak erg benauwd ook omdat midden juli de verwarming in de gangen nog continu aanstaat. De tuimelramen in de kamers kunnen maar heel beperkt open. Wifi is gratis, maar enkel in de receptie, salon en restaurants, niet op de kamers dus. De bediening is matig. Soms ontbreekt er het meest essentiele (brood) bij jet ontbijt, op andere dagen gaat dat weer goed.
De kwaliteit van de diners is heel, heel erg matig en de bediening dito.
Neem geen afternoon tea want je verliest je tanden!

En couple, Juin 2012
"Een hotel voor ouderen."traduire
fikokevr

06/07/2012 Het hotel heeft een eetzaal met serre op de 1e verdieping. De lounge is royaal en er zijn meerdere ruimtes om bijeen te zitten. De inrichting is klassiek, de muziek niet hedendaags (Jaren 40?). Hier en daar kan het hotel een opknapbeurt gebruiken. De kamer was schoon en groot genoeg.Ligt tegenover de straat waar je met een treintje de top van de berg Snowdon kan bezichtigen.

Plus d'informations sur Hôtel Legacy Royal Victoria*** chez :

En voyage organisé en groupe, Juil 2011
"Gezellig, niets mis mee."traduire
Trudy Verdaasdonk

02/08/2011 Tijdens een rondreis hebben we hier 5 dagen gelogeerd; we vonden het een uitstekend hotel. Het ontbijt was beter dan het diner maar slecht zeker niet. Vriendelijk personeel, krakende vloeren, een prachtig uitzicht vanuit de ontbijtkamer:daar werden we vrolijk van!Verwacht geen luxe maar wel gezelligheid en een prachtige natuur. Bezichtig de mijn, ga met de trein naar de hoogste top van de Snowdon;kortom: geniet!!

En couple, 2010
"Nooit weer!!!!!"traduire
berger

20/07/2010 oud hotel, slechte kamers, slechte douche, slecht management,
m.a.w verschrikkelijk

En couple, Juin 2010
"Leik hotel in prachtige omgeving"traduire
Astrid Rietveld

16/06/2010 Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Het is een oud gebouw, maar dat heeft ook z'n charme. De kamer was prima, ruimte genoeg. Schone en moderne badkamer. Het ontbijt werd naar keuze voor je klaargemaakt, ruime keus.
Wij hebben alleen een paar keer in de bar gegeten en dat was lekker, geen culinaire hoogstandjes natuurlijk, maar simpele smakelijke"barmeals''. Het restaurant kan ik dus niet beoordelen.
Misschien moet je het treffen hier, wij hebben in ieder geval goede herinneringen aan dit hotel.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2009
"Probeer te ontwijken"traduire
Mark Rozeboom

24/07/2009 Een ramp. Wachten op je ontbijt, het gebouw heeft 50 jaar geleden zijn beste tijd gekend. De gasten over het algemeen ook.
Klein hok, 20 minuten wachten tot de douche enigszins op temperatuur was, parkeergelegenheid die onbereikbaar was tijdens een happening.
De kamers zijn klein en sober. De televisiezenders (hoezo satellietontvangst) maar magertjes. Dode insecten tegen de wand. Ik ga over een paar weken weer naar deze regio, maar ga dan echt op jacht naar een ander hotel of ga in een huisje zitten. Dan maar zelf een Engels ontbijt maken: weet ik in elk geval dat het lekker is.

En couple, 2008
"Totaal geen service"traduire
Fam

10/09/2010 Het eten zou je zelfs niet aan je dieren willen geven zo slecht

Mar 2008
"Could have been a better experience"traduire
Yogender
Source : Skoosh.com

25/06/2009 I think the food was ok in their bar, and good in the restaurant. However, it looked a bit pricey.
Location is very good for someone visiting Llanberis. Very close to the Snowdonia mountain train station.

Martijn en Sharon

21/05/2007 Tijdens onze Wales-rondreis was dit ons laatste hotel. Het was een verschrikking, ik weet niet waar ik moet beginnen. Eerst werden we in een muf, klein en warm hok gestopt met welgeteld 1 raampje wat uitkeek op een blinde muur!! Na hier wat van gezegd te hebben konden we gelukkig naar een iets betere kamer, maar nog steeds was het behelpen. Het sneltrein-diner (hadden we meegeboekt) was ook ff schrikken. Bij binnenkomst in het "restaurant" werden we iedere avond aangegaapt door 100 slobberende bejaarden; gelukkig kregen we een tafeltje in een apart gedeelte met leuk uitzicht. Keuzemenu was beperkt en voor de wat normalere zaken moesten we bijbetalen. Nu zijn wij echt niet moeilijk, maar het mengsel van wortel, ui, aardappelen als groenteprutje, de keiharde spinzazie (of was het dat wel??)