A partir de $ 60
Machu Picchu
Évaluations Machu Picchu

Machu Picchu a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 23 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur Machu Picchu ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur Machu Picchu. Vous avez déjà été à Machu Picchu ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis 11 Hôtels, 1 et 4 Auberges sur Machu Picchu. Venez rajouter 307 Photos sur Machu Picchu. Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans Machu Picchu. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour Pérou. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Pérou.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination Machu Picchu. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

1 2 3 suivant

23 avis sur Machu Picchu

6,1
9,6
9,6
En voyage organisé en groupe, Sep 2013
"Dit moet je gezien hebben."traduire
Rein

27/10/2013 Als je van historie houdt en je wilt echt iets ongelofelijks zien dan moet je hier geweest zijn.
Niet alleen de natuur is mooi maar wat je ziet dat gaat je verstand te boven.

"Absoluut een ToDo!"traduire
Paul

02/09/2013 helemaal top! 's ochtends vroeg gaan en boven zijn als de zon opgaat. ja inderdaad wel een dure trip maar de moeite waard

En couple, Aou 2012
"Mooi maar druk"traduire
John

29/08/2012 Er lopen per dag 5000 mensen hier dus had voor ons hoewel het erg mooi was wel een hoog Disney gehalte zeker toen we 1 1/2 uur moesten wachten, door de drukte, tot we met het busje naar beneden konden. Je moet moeite doen om om de mensen heen te fotografen. Maar laat dit je niet tegen houden om te gaan er is genoeg te zien.

En voyage organisé en groupe, 2012
"Wspaniałe miejsce"traduire
karol

16/06/2012 Jest tu wspaniale i kiedys tu wrócę to pewne

En voyage organisé en groupe, Nov 2011
"De meest bekende Incastad ter wereld"traduire
Conny

05/12/2012 Machu Picchu is natuurlijk de meest bekende Incastad ter wereld en letterlijk en figuurlijke een hoogtepunt! Wij waren er al om 7 uur 's-morgens en hebben eerst met een gids het complex bezocht. De gidsen vertellen je allerlei dingetjes die je niet in een gewone reisgids terug vindt. Na 2 uur hebben we afscheid genomen en hebben we zelf nog een tijdje rond gelopen. Voordeel van er vroeg te zijn is dat het nog relatief rustig is, hoe later op de dag hoe meer volk. Dus vroeg opstaan loont de moeite als je een beetje in rust van dit geweldige complex wilt genieten. Wij hebben de Salkantay-Inca Trail gelopen om in Aguas Calientes te komen, supermooi en niet zo overlopen als de Inca Trail. Enige nadeel is dat je niet boven in Machu Picchu aankomt maar beneden in Aguas Calientes.

En couple, Fev 2011
"Fantastische plek, zeker aan te raden"traduire
Gerjanne

12/07/2011 Uitstekende bestemming voor mensen die houden van actieve vakanties met cultuur en mooie natuur

En voyage organisé en groupe, 2011
"Prachtige oude Inca-stad"traduire
Alineke

24/01/2011 Historisch en cultureel hoogtepunt in Peru (letterlijk en figuurlijk) Het is een prachtige Inca-stad in een schitterende omgeving.

En voyage organisé en groupe, Sep 2008
"NOOIT meer de deze organisator!"traduire
Robert en Christian...

05/12/2008 Peru is prachtig en zeker de moeite, maar we zijn werkelijk bedrogen door de Tailor Made Travel, de organisator. Goedkopere, vieze hotels in plaats van de beloofde en betaalde. Bezoeken die niet doorgingen, planning niet gerespecteerd. Werkelijk niets klopte.

En couple, Aou 2008
"Hier moet je eens geweest zijn"traduire
Ronald Flint

29/03/2010 Eigenlijk heeft deze bestemming geen uitleg nodig, daarom beperk ik mij tot een paar tips.

Iedereen zegt dat je (trein)tickets ruim van te voren moet regelen, omdat deze uitverkocht zijn. Dit klopt deels ze zijn uitverkocht, aan reisbureautjes in Cuzco, je kan hier op elke hoek van de straat reisjes boeken, doe dit voor de zekerheid 2 dagen van te voren.

Verblijf minimaal 1 nacht, dan heb je niet 1 extreem lange dag Verder kan je dan de eerste dag rustig aan doen ga naar de hotsprings even lekker baden, en daarna over de markt struinen, sluit de dag af met een lekker hapje en drankje bij een van de vele restaurantjes. Ga dag 2 vroeg naar Machu Picchu, en geniet van de opkomende zon, en vooral de rust. Er zijn nog weinig mensen dus maak mooie foto's. Vanaf 11:00 komen de eerste treinen aan, dus de mensen komen met de bussen iets voor 12:00 aan. En dan wordt het echt druk.

Avec des ami(e)s, Fev 2008
"Ongeloofelijk, fantastisch"traduire
Bart

13/11/2009 Ik heb het geluk deze mooie stad al twee keer bezocht te hebben, het is mijn aanrader nummer 1 voor een ieder die dicht bij de oude Incacultuur wil komen.
Boek de treinreis van tevoren, dit voorkomt problemen en rijen op het treinstation naar Aguas Calientes. Mocht ik iemand met meer info kunnen helpen, mail me en ik help je graag!

1 2 3 suivant