Avis Camping Olimpijski

3,3

23 septembre 2014

Olimpijski
Avis Camping Olimpijski
Ul. Paderewskiego, PL-51612, Wroclaw

Camping Olimpijski a obtenu une note de 4,4 de 10, basé sur 15 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Olimpijski pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Wroclaw ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Camping Olimpijski sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingOlimpijski. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pologne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Dolnoslaskie. Comparer Camping Olimpijski avec les autres logements, dans Wroclaw.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Olimpijski Wroclaw N'hésitez pas à donner votre avis!

15 avis sur Olimpijski

4,8
4,5
3,3
En couple, Mai 2014
"Links laten liggen"traduire
van Gils

27/05/2014 Alles is zwaar gedateerd. Overal ligt hondenpoep, wij trapten er dan ook regelmatig in. Voor de afwisseling was er op de toiletten op meerdere plekken voor de verandering mensenpoep aanwezig. Wil je een fijne vakantie hebben, dan deze camping links laten liggen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Prima stadscamping"traduire
nelien

17/08/2013 Prima camping om de stad te bezoeken. Staat van sanitair is onvoldoende, wel schoon maar erg oud. Desondanks heerlijk kunnen douchen. Ik vond het personeel prima, de campingbeheerder gaf goede tips voor een bezoek aan de stad (in het Duits). De tramhalte ligt net buiten de camping dus ideaal om op die manier naar de stad te gaan. Heerlijke stad!!! De camping heeft prima gras, maar tijdens de mooie zomerse dagen dat wij hier waren hadden we wel last van MUGGEN! Wij kampeerden hier met een tent.

Seul(e), Avr 2012
"Gaat best"traduire
Pieter

30/04/2012 Ieder zijn mening, maar ik vind wel dat deze camping hier erg laag wordt beoordeeld. Natuurlijk, je ziet aan alles (sanitair, receptie, bierdrinkende receptionist) dat we hier te maken hebben met een 'oude' camping uit de 'oude' tijd. Maar het oude sanitair is redelijk schoon en de mensen bij de receptie zijn best vriendelijk. Ik heb er met plezier gestaan voor een lage prijs.

En voyage organisé en groupe, Fev 2012
"Świetne miejsce"traduire
Michał

29/03/2012 Kemping Olimpijski jest dobrą lokalizacją we Wrocławiu. Nie daleko do komunikacji miejskiej i centrum miasta. Wokół kempingu jest wiele atrakcji sportowych np. boisko do koszykówki, hale sportowe, korty tenisowe. Cena jest dobra do warunków mieszkalnych.

En couple, Sep 2011
"Goed om te slapen"traduire
arie bloed

15/02/2012 De camping ligt handig i.v.m. tram naar mooie binnenstad. Binnen de 'muren'van het inmiddels oude stadion.
Ruim plaats. Norse, passieve receptie, waar vooral veel gezucht wordt. Sanitair, net komend uit Indonesië, vond ik zeer matig. Geen warm water.
Wel (gratis) wifi, daarvoor buiten de receptie zitten, in het donker.
Trefpunt voor hangouderen, deels dronken.

En couple, Aou 2011
"Is te doen voor 2 nachten"traduire
conny van Aart

16/08/2011 Olimpijski in wroclaw is en camping die erg oostblokachtig aandoet. Het stamt nog uit het sofjettijdperk, zo ziet het eruit. Met hele oude huisjes. Eerst schrok ik ervan maar voor 2 nachten was het wel te doen. We stonden met de camper er tegenover op de beton, omdat het grasveld was volgelopen door hevige regen. De receptie was ook oud en vies. Het sanitairgebouw heb ik even gezien maar toen maar niet meer geweest. Oud en versleten en douchegordijn om achter te douchen.
Tram aan de overkant van de camping. Dat was wel fijn. 10 minuten naar de prachtige stad. Supervriendelijke receptiemedewerkers. Behulpzaam.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2010
"The Worst Campsite Ever"traduire
Simon Keswick

30/08/2010 Staff are surly and just not interested. The campsite could do with being bulldozed and re-built - sanitary facilities are from a previous era very basic and although seemed clean the constant dampness did not encourage us to use them at all. Sites itself was wet and seemed prone to flooding. The town was worth a visit but would struggle to recomend doing so from this site. Not even a good overnight halt!

En couple, Mai 2010
"Ussel plads.."traduire
Verner

26/05/2010 Campingpladsen ligger godt for transport til centrum. Så er alt også sagt - total mangel på vedligeholdelse og nedslidt på alle områder.

En overnatning er rigeligt !

En couple, Mai 2010
"Niet mijn voorkeur"traduire
Tjitske

05/06/2010 Zeer matig sanitair. Eénendertig keer overgeschilderd, deuren sluiten dus niet meer. Wel proper. Douchen achter gordijntje, geen plek of haak om je kleding op te hangen. Beetje improviseren dus. Buiten geen warm water voor de afwas.
De camping ligt aan een tramlijn die je voor een paar centen naar de binnenstad brengt.
Vriendelijke campingbaas.

Avec des ami(e)s, Aou 2009
"Handig voor bezoek wroclaw"traduire
drm

24/08/2009 Camping is niet echt netjes, nors personeel.
Wel is de camping bewaakt, en is er een goede verbinding naar het centrum.
Dus, blijf hier niet langer dan 2 dagen staan, maar voor een bezoekje aan wroclaw is het geod.