Avis Camping Pakosc

Pakosc
Avis Camping Pakosc
Mielno, PL-88170, Pakosc

Camping Pakosc a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 12 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Pakosc pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Pakosc ! Vous pouvez également trouver 7 Photos concernant Camping Pakosc sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pologne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Kujawsko Pomorskie. Comparer Camping Pakosc avec les autres logements, dans Pakosc.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Pakosc Pakosc N'hésitez pas à donner votre avis!

12 avis sur Pakosc

Seul(e), Aou 2013
"Camping bestaat niet meer"traduire
Pieter

11/08/2013 Ik heb op 6 augustus jl. voor de poort van de camping gestaan en tot mijn verbazing is de camping opgeheven. Het terrein is verlaten en overwoekerd.
Zonde .

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Prachtige camping waar meer van te maken valt"traduire
Pieter

23/08/2012 De camping ligt aan een mooi meer. Het is een mooie camping met grasbodem en begroeiing. Het sanitair is ok.
Het Nederlands- Poolse beheer is vriendelijk. Helaas haalt men niet uit de camping wat er in zit, Met een beetje meer inzet kan er een betere camping van gemaakt worden. Beter onderhoud van b.v. de tafeltennistafel en andere toestellen zou goed zijn.
Verder was er wel wifi, alleen deed het het de gehele periode dat we er waren niet.
Dat er iedere dag brandhout beschikbaar is voor een kampvuur voor de jeugd is geweldig.
Wij hebben het er met kinderen van 10, 13 en 15 jaar naar de zin gehad, al hadden we geluk dat er nog enkele andere gezinnen waren met kinderen in dezelfde leeftijd,

En couple, Juin 2012
"Selten schöner und fast leerer Platz!"traduire
V. W. Leutkart

27/07/2012 Haben ein paar Tage in traumhafter Lage und fast alleine am Seeufer verbracht. Schöne Fahrradtouren und Ausflüge mit dem Auto sind im Angebot! Sehr freundlicher Empfang, deutschsprachiger Campingbesitzer, alles sehr gepflegt. Der Platz verdient mehr Aufmerksamkeit - aber wir haben die Einsamkeit in der Vorsaison genossen.
Klasse Platz, sehr empfehlenswert!!!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Een omgeving waar veel te doen is."traduire
Cor de Groot

08/09/2011 Als je naar Polen gaat dan weet je dat het niet met de Westerse maatstaven kan worden vergeleken. Het Poolse wegennet loopt ongeveer 40 jaar achter op het Nederlandse wegennet. En dan de verkeersmentaliteit: Maximum snelheden gelden alleen voor toeristen en inhalen tsja... Maar als je de kamikazePolen weet te ontwijken dan wacht er een fantastische en goedkope vakantie.

Ondanks dat wij zo'n beetje de laatste gasten van dit seizoen waren heeft Pieter en Magda het ons erg naar de zin gemaakt. Het sanitair is gedateerd maar wat belangrijker is, het sanitair is wel heel en schoon. De toegangsweg (ongeveer 300 meter) is onverhard. Er zijn mogelijkheden om op de camping wat te eten en dat is nog lekker ook. Helemaal goed voor de eerste en laatste dag op de camping want het is een lange rit van/naar Nederland.

In de omgeving is veel te bezichtigen maar dat staat op de website van de camping beschreven.

Avec des ami(e)s, Juil 2011
"Fantastisch"traduire
Bart Spruijt

12/08/2011 Zeer rustig gelegen camping aan het meer met diverse mogelijkheden. Sanitaire voorzieningen zijn beperkt maar zeer goed onderhouden en zeer schoon. De camping is een goede uitvalbasis naar diverse zeer leuke touristische attracties. We zijn net terug en is ons zeer goed bevallen. Pieter en Magda zijn zeer gastvriendelijk en eigenlijk niks is teveel. Beide zijn zeer behulpzaam en niet alleen met problemen op camping gebied. Het eten in de kantine is echt heerlijk en zeer betaalbaar. Ik hoop niet dat het hierdoor met het EK voetbal van volgend jaar er nu geen plaats meer voor ons is want 1 ding is zeker terugkomen doen we

Avec des ami(e)s, Juil 2011
"Als je relaxen wil moet je hier naar toe gaan."traduire
Fam. Hoogendoorn

10/08/2011 Wij zijn net terug, we waren met z,n vieren 60 plussers. Het was er erg rustig. We voelden ons veilig. Zeer vriendelijke gemoedelijke eigenaar. Ruime plaatsen. Sanitair was simpel, omdat het rustig was hebben we nooit hoeven wachten, ondanks dat er maar 2 douches en 2 wc,s zijn. Heerlijk gratis warm water ook voor de afwas. Wat ons betreft: Toppie!!!!!!!!
Bovendien alle informatie over bezienswaardigheden, fietsroutes enz.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2010
"Fijne camping!"traduire
maarten

27/11/2010 Ontzettend fijne camping!
Rustige sfeer, veel dingen te zien in de omgeving.
Veel kinderen in verschillende leeftijden.
Aardige behulpzame eigenaar.
Echt een aanrader!

En couple, Juil 2009
"Prachtige camping in Polen"traduire
Carlos en Johanna

25/10/2009 Al reeds voor de derde keer 3 weken gestaan , de laatste keer zonder kinderen.
Mooie camping direct gelegen aan mielno meer.
Mooie royale plaatsen met mooi uitzicht ,in nabijheid van bos en mooie wandel en fietsroute,s .
camping met gemoedelijk karakter , met zeer gastvrije campingeigenaar die er alles aan doet het naar je zin te maken.
ideale basis voor rust natuur water en uitstapjes op niet al verre afstand.
zeker de moeite waard!

En couple, Juil 2009
"Veel pluspunten, smerig sanitair"traduire
david de graaf

19/05/2010 Een camping die op zich een zeer positive indruk achterliet maar.... Iets wat tegenviel was het gedrag van de campinggasten. De camping is rustig gelegen, maar zet een stel Nederlandse campingvierders naast elkaar en het is niet rustig meer. Als er verder een mentaliteit heerst van "het is niet van mij" en "degene die na mij komt zoekt het maar uit" dan snap ik bv het smerige sanitair wel. Voor alle bezienswaardigheden moet je er vroeg bij zijn. Maar als je door die feestvierders s'nachts geen oog dicht hebt kunnen doen dan houd het voor mij op. Ondanks dat de sympatieke eigenaren van camping Pakosc hier niets aan kan doen heb ik mijn vakantie na een week afgebroken en de resterende twee weken elders doorgebracht.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2009
"Vriendelijke, gastvrije camping"traduire
Familie van den Top

20/08/2009 Vriendelijke, gastvrije camping. Jammer dat het bezoekers aantal terugloopt, want dat verdient deze camping echt niet! Ruime plaatsen, op gras, altijd dicht bij het meer, waar in en op het goed toeven is. Goede surfgelegenheid!
Wij zijn al diverse keren terug geweest en steeds met heel veel plezier.