A partir de zł 195
Qubus****
Avis Hôtel Qubus****
ul. Nadwislanska 6 ul. Nadwila, 30527, Cracovie

Hôtel Qubus a obtenu une note de 8,2 de 10, basé sur 16 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Qubus**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cracovie ! Vous pouvez également trouver 21 Photos concernant Hôtel Qubus**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pologne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Malopolskie. Comparer Hôtel Qubus**** avec les autres logements, dans Cracovie.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Qubus**** Cracovie N'hésitez pas à donner votre avis!

16 avis sur Qubus****

Dec 2013
"Top weekend!"traduire
Vince Dekkers

03/12/2013 We verbleven in dit fantastisch hotel voor een city trip naar krakau, alles dik in orde!

-De kamers zijn goed, en super schoon zo ook badkamer.
-Ontbijt is top te noemen, er wordt zelfs op verzoek een vers eitje/omelet gebakken.
-Excursie naar Auschwitz via het hotel is aan te raden, alles keurig op tijd en keurig verzorgd.
- Een avond een diner in het hotel gehad, dit was super! De prijs/kwaliteit verhouding is goed!
-Hotel ligt iets buiten het centrum naast de Wisla.

Al met al een geslaagd weekend, mede dank aan dit top Hotel Qubus.

En couple, Juil 2011
"Never, never, never again!"traduire
Kevin Davis

15/07/2011 Do u understand double bed as 2 single beds together? Do u understand a non smoking room as a room where no one is currently smoking but smoked the night before? Do you undestand a restaurant where a waitress decides whether u are the right customer to eat at all and where she decides what you can have to eat? Do you believe the room should have a ventilation system which is so loud you are unables to fall asleep? Do you believe rooms should be filled with hundreds of flying insects? Do you think the reception desk should just listen to your objections and do nothing about it? Do you think this is acceptable to move the room at 2.30am? Then this is the right hotel for you but if you are English speaking and expect to be spoken in your own language and demand a reasonable level and quality of service then avoid it!!! On the positive side, the hotel has a great location over looking the river Wisła and the castle Wawel which we never got to see because of a lack of sleep!

Avec des ami(e)s, Juin 2011
"Solide hotel, goede service, schoon"traduire
s

13/06/2011 Wij verbleven er voor een bezoek aan Auschwitz. Goede kamers, niet echt groot maar perfect onderhouden en schoon. Zwembad met sauna en Turks stoombad zijn goede aanvulling na een drukke dag. Handdoeken aanwezig en open vanaf 07:00 -22:00 uur. Personeel erg servicegericht. Staat aan de rand van de Wisla. Als je het leuk vindt zou je een kamer kunnen vragen aan die zijde -->uitzicht op het centrum.
1/2 uur lopen naar het centrum. Aan de overzijde van de Wisla ligt de Joodse wijk met leukde restaurants. Naar Auschwitz een klein uurtje rijden.
Het ontbijt is zeer uitgebreid (met hapjes e.d.). Het geheel ademt een goede en moderne sfeer. Kortom zou het zo weer boeken.

En couple, Juin 2010
"Heerlijk eten + ontbijt. Goede ligging"traduire
Ingrid

23/06/2010 Een prachtig hotel, gelegen aan de rivier. Na het centrum is het ong. 2 km. lopen (of met de tram), maar aan de overkant van de rivier begint de Joodse wijk al en dat is echt een aanrader.

Het eten was uitstekend, maar we hebben alleen a la carte gegeten. Het ontbijt was zonder meer perfect, wat een keuze.

Het zwembad was klein maar met een geweldig uitzicht over Krakau. Het hotel is niet echt goedkoop voor Poolse begrippen, maar voor deze prijs krijg je geen 4-sterren hotel in Frankrijk of Italie.

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het nogal een zakelijk hotel is met veel zakenlui. Wie meer van knusse hotels houdt, kan hier beter niet heen gaan.

Maar wat mij betreft: een aanrader als je Krakau wilt bezoeken.

En couple, Dec 2009
"Fantastisch hotel, prima ligging en top service!"traduire
Manu

03/01/2010 Hotel Qubus is een prachtige plek, goed gelegen t.o.v. het centrum van Krakau en is qua service echt top. De kamer was zeer goed, schoon en aangenaam. De desk- en roomservice is zeer goed, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook de schoonheidssalon en het interne reisbureau bieden goed service (wij boekten een trip naar Auschwitz/Birkenau en de zoutmijn Wieliczka). De bedden zijn goed en het zwembad is prachtig (met whirlpool). De sauna en stoomkabine kijken uit over de stad (vooral 's avonds erg mooi). Het hotel ligt aan de rivier de Wisla (Vistula) en een wandeling langs deze rivier leidt je naar het mooie Wawel kasteel. Ook de historisch interessante Joodse wijk Kazimierz is zeer dichtbij en tevens is een groot modern winkelcentrum is op loopafstand bereikbaar (met bioscoop). Wij zouden zeker graag eens terug willen komen.

En couple, 2009
"Super hotel"traduire
jeroen

19/11/2009 Toen we het hotel in kwamen waren we al onder indruk.
Het is een super mooi hotel. Goede bedden, schoon en een goed ontbijt.
Alleen naar het centrum was een stukje lopen.
Wel is de taxi vanuit het centrum terug naar het hotel niet erg duur!

Avec des ami(e)s, Aou 2009
"Heerlijk hotel qua ligging en comfort"traduire
johan

21/08/2009 Hotel Qubus is gewoon de max : een modern comfortabel hotel op de rand van de oude stad dicht bij de Joodse wijk en via de Wisla ben je via Wavel vlot in de oude stad te voet.
Het hotel mist wel de charme van de oude stadskern maar wie houdt van rustiek Pools komt genoeg aan zijn trekken in de stad zelf.
We komen zeker terug ! leuk zwembad (open tot 22u) met uitzicht op de stad.Restotip :Pizzeria Cyclop

En couple, Juil 2009
"Geweldig"traduire
paul hofstee

12/07/2009 Dit hotel is geweldig.Mooie,stille kamers.Heerlijk ontbijtbuffet.Zeer dicht bij de wijk Kazimierz gelegen en goed te doen voor centrum(er gaan 3 tramlijnen direct naar centrum) en bij mooi weer prima te belopen!Het diner is ook goed en zeker leuk om op het terras aan de Wisla te eten.Kortom een aanrader!!

En voyage organisé en groupe, 2009
"Geweldig hotel aanrader"traduire
marieke

06/02/2011 Wow wij zijn in de zomer van 2009 1 week in dit hotel verbleven met 3 stelletjes.we waren super tevreden we hadden dit nooit verwacht.het was echt lux zeg.we gaan zeker nog een keer terug hier na toe.kamers eten echt niks te klagen.dicht bij de stad die super mooi schoon en veel bied.we wilden nog echt wel langer blijven.leuk om excursies te doen we hebben veel gedaan.leuk leuk mooie week gehad.

Gr uit son

En couple, Juil 2008
"Prima hotel"traduire
Rob

03/08/2008 Het hotel ligt aan de Wisla en is per auto goed bereikbaar. Heeft een grote, ruime, eigen parkeergarage. De kamers zijn uitstekend en het personeel is zeer behulpzaam. Het ontbijtbuffet is zeer goed verzorgd.
Vanuit het hotel loop je in 15 minuten naar het centrum van Krakow. Ook deze wandeling is al de moeite waard. Of langs/door de joodse wijk of langs het kasteel Wawel.
Kortom, een prima uivalsbasis voor de verkenning van een interessante stad.

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?