Avis Appartement Verde Pino**

Verde Pino**
Avis Appartement Verde Pino**
Rua do Leme, 8125-213, Vilamoura

Appartement Verde Pino a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Verde Pino** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vilamoura ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Appartement Verde Pino** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Portugal. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Algarve. Comparer Appartement Verde Pino** avec les autres logements, dans Vilamoura.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Verde Pino** Vilamoura N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Verde Pino**

En couple, Juin 2013
"Ideaal vakantieappartement"traduire
wg_hermans

09/07/2013 Verde Pino is een oase van rust in de prachtige Algarve. Het ligt centraal. Een auto is een "must", zeker voor een ondernemend echtpaar. In een mum van tijd ben je in het binnenland of bezoek je één van de plaatsen aan de kust. Na een excursie of bezoek aan het strand, is een duik in het zwembad een weldaad. De beheerster is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben een prachtige vakantie gehad en vinden de accommodatie een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen maar zeker ook voor wat oudere echtparen die van de mooie omgeving en het prachtige weer willen genieten.

En couple, Oct 2004
scheppy

29/03/2008 ok nur zum strand zu fuss weit aber wer gern bummelt und die stadt besichtigtigen möchte!es gibt auch für wenig geld eine bummelbahn direkt vor der tür un di e fährt einenen dorthin wohin man möchte

alles

fam. van O.

22/06/2004 Wij zijn 3x in V.P. geweest. 1x bungalow met schitterende tuin en 2x app. met reuzegroot balkon.De service vonden wij prima,vriendelijke eigenaar.Wel even wennen dat het daar allemaal iets trager gaat, geduld is een schone zaak.

Plus d'informations sur Appartement Verde Pino** chez :

Kim

12/09/2003 Ik heb met mijn gezin in 1 van de bungalows gezeten en dit was echt fantastisch!!
De bungalow ligt inderdaad in een zeer mooi aangelegde tuin en naast een veilige speeltuin en de zwembaden.De inrichting van de bungalow is eenvoudig, maar wel gezellig en ruim!
Wij hebben het er erg naar onze zin gehad.