Avis Bed and Breakfast Quinta da Montanha***

24 août 2014

Quinta da Montanha***
Avis Bed and Breakfast Quinta da Montanha***
Rua Casal da Cunha 8, Casal do Frade, 2500-345, Caldas Da Rainha

Bed and Breakfast Quinta da Montanha a obtenu une note de 9,3 de 10, basé sur 61 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Quinta da Montanha*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Caldas Da Rainha ! Vous pouvez également trouver 39 Photos concernant Bed and Breakfast Quinta da Montanha*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Portugal. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Cote de Lisbonne. Comparer Bed and Breakfast Quinta da Montanha*** avec les autres logements, dans Caldas Da Rainha.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Quinta da Montanha*** Caldas Da Rainha N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

61 avis sur Quinta da Montanha***

9,4
Aou 2014
"Mooie, chille plek"traduire
Reinier Lagerwerf

18/08/2014 De eerste keer kamperen. Het was me wat, hoor. Ondanks de lange tochten naar het toilethok, hebben we er enorm van genoten. De voorzieningen zijn goed, de ligging is fantastisch en de gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Vergeet ook niet de piripirikip van Hans te bestellen!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Gastvrij, gezellig en keurig verzorgd"traduire
Didi Windels-Bakker

30/07/2014 Quinta de Montanha is een plek waar je heerlijk tot rust komt. De eigenaren Hans en Toos staan ten allen tijde kaar om het je zo comfortabel mogelijk te maken.
De tenten en kamers zijn keurig onderhouden, sfeervol ingericht en alles is zeer schoon. Ook het terrein wordt goed verzorgd en het ziet er dan ook spik en span uit. De haard aan, een barbecue, een wijnproeverij, hutten bouwen, fruit plukken, nachtzwemmen, alles is mogelijk.
Voor tips voor uitjes, restaurants en bezienswaardigheden klop je nimmer tevergeefs aan.
wij hebben er als gezin enorm genoten! Jong en oud kan zich hier naar hartelust vermaken.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Heerlijke plek om vakantie te houden in Portugal!"traduire
Janneke de Leede

09/08/2014 Hou je van verzorgd, netjes, met aandacht voor details? dan is Quinta da Montanha een echte aanrader. Hans en Toos hebben alles prima op orde Prachtige appartementen, een heerlijk zwembad en een gezellige cantiga waar je een drankje kunt drinken. In de omgeving is er genoeg te doen om een heerlijke vakantie te hebben. Hans en Toos kunnen je veel tips geven en zijn heel bereidwillig om alles toe te lichten

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"Fraaie Quinta"traduire
Pieter Poortman

05/08/2014 Toos en Hans hebben een prachtige Quinta gecreëerd waar het heerlijk vakantie vieren is. Het zwembad is top, de safaritent comfortabel en tip top in orde en Hans en Toos zeer zorgzaam. Wij hadden de 2e week van juli wel wat last van zeemist die hardnekkig kon zijn en Caldas Ra Rainha is niet heel bijzonder. Als de zeemist optrok waren de stranden prachtig en het stadje Obidos een onvergetelijke herinnering. Door de zeer vriendelijke prijs-kwaliteit verhouding een absolute aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Waanzinnig!!! Volgend jaar gaan we weer!!!"traduire
M Kolders

05/08/2014 Wat een heerlijke week hebben we gehad. Ondanks het weer, wat niet helemaal mee werkte, is het een week geworden waar we nog met heel veel plezier op terug kijken.
Heerlijk hoe je ontvangen wordt, hoe onze meisjes daar lekker konden spelen en hoe we 's avonds konden genieten van een wijntje.
De tips die jullie ons gaven waar ook super. Zalig gegeten in het restaurant "om de hoek", de tip van de markt op zondag was een toppertje, en het dagje naar de lagune werd perfect.
Hans en Toos ga zo door!!!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Fijne plek om te ontspannen"traduire
E & L

03/08/2014 Hier ben je geen nummer maar echt te gast bij de hartelijke eigenaren.
De quinta is piekfijn verzorgd en het appartement dat we hadden ( voor 5 personen) ook. Goede bedden inderdaad. Mooi en rustig gelegen in het groen. Diverse mooie stranden en plaatsen in de directe omgeving. Fijn zwembad op de quinta en de bbq was ook uitstekend verzorgd.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Gastvrij en gezellig"traduire
Marjo Deutsch

22/06/2014 Quinta da Montanha: prachtige kamers met fantastische bedden, van alle gemakken voorzien. Omgeving met Caldas en de kust dichtbij is fantastisch. Toos en Hans zorgen voor veel gezelligheid, de buitenkamer is een geweldige ontmoetingsplaats, lekker uit de zon. De vis van Hans een aanrader: zoooo lekker!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Aanrader"traduire
de Groot

14/06/2014 Wij hebben met ons zoontje van 1,5 een fijne vakantie op QDM gehad. Perfecte en zeer hartelijke service en erg schone accommodatie, lekkere maaltijden op aanvraag. Aan de kindjes is gedacht (badje, aankleed/verschoonkussen, speelgoed, ed). Kortom, een aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Heerlijke plek om je vakantie door te brengen!"traduire
D. Stevens

16/06/2014 Wij zijn hier nu 2x geweest met onze 3 kinderen van 8,8 en 9 jaar. De eigenaars zorgen ervoor dat alles er tip top in orde blijft en geven je een zeer welkom gevoel. Je kunt er genieten van de rust, maar ook de kinderen kunnen hier heerlijk uit de voeten. Vanuit Quinta da Montanha zijn verschillende mooie en leuke stranden gemakkelijk bereikbaar.

En couple, Juin 2014
"Uitstekende B&B"traduire
Ton Huurman

12/06/2014 B&B Quinta da Montanha is een aanrader voor zowel jonge gezinnen met kinderen als stellen. Diverse mogelijkheden middels studios, villa tenten en appartementen. Landgoed is prima bijgehouden en onderkomens zijn comfortabel en schoon. Heerlijk zwembad, leuke omgeving met diverse mogelijkheden. Uitstekende verzorging en aandacht op zijn tijd. Genoten van de uitstekende diners en barbeque.

1 2 3 4 5 6 7 suivant