Avis Bed and Breakfast Quinta da Montanha***

24 avril 2014

Quinta da Montanha***
Avis Bed and Breakfast Quinta da Montanha***
Rua Casal da Cunha 8, Casal do Frade, 2500-345, Caldas Da Rainha

Bed and Breakfast Quinta da Montanha a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 49 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Quinta da Montanha*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Caldas Da Rainha ! Vous pouvez également trouver 39 Photos concernant Bed and Breakfast Quinta da Montanha*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Portugal. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Cote de Lisbonne. Comparer Bed and Breakfast Quinta da Montanha*** avec les autres logements, dans Caldas Da Rainha.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Quinta da Montanha*** Caldas Da Rainha N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

49 avis sur Quinta da Montanha***

"Een aanrader!!"traduire
Loes Boers

14/10/2013 Een geweldige plek om in oktober, een paar dagen zon bij te tanken/ rust te nemen en te genieten van de gastvrijheid van Toos en Hans. Het is een prachtige, goed verzorgde plek in de bergen. Met een sfeervolle aankomst in de avond met een brandende open haard in de open 'cantiga' op het terras en een héérlijk rood Portugees wijntje in de hand begon onze korte break met vrienden direct goed!! De brandschone kamers met daarop alles wat je nodig kunt hebben, de goede matrassen en gezonde berglucht zorgen ervoor dat je een goede nachtrust zult hebben.
De locatie is uitstekend om leuke uitstapjes te maken. Het middeleeuwse stadje Obidos was de moeite waard om te bezichtigen. Het dorpje zelf met de dagelijkse versmarkt. Het strand is maar een klein half uurtje rijden. We hebben zelfs geweldige wegen \ routes gezien waar motorrijders erg blij van worden.

"Super"traduire
Marian Geraerts

17/10/2013 Geweldig genoten! Hans en Toos zijn zeer gastvrij. Alles is er spik en span. Goed verzorgde kamer en een lekker ontbijt. Er is een mooi zwembad en het geheel ligt in een hele mooie omgeving. Een oase van rust met de Brabantse gezelligheid. Zeker een aanrader.

"Prachtig"traduire
Wilma van Lierop

12/10/2013 Quinta da Montanha is een prachtige accommodatie als B&B. Ook is er een appartement aanwezig. In de zomer staan er safari tenten, maar vanwege het einde van het seizoen waren ze al ingepakt. Wij genoten samen met vrienden van de 2 persoonskamers, die prachtig en sfeervol waren ingericht. We werden door Hans en Toos verwend met een super ontbijt, ze gaven tips voor uitjes en tips voor restaurantjes. Perfecte keuze geweest en zeker een aanrader.
Wij hebben er 4 geweldige dagen gehad, mede dankzij het weer.
Met zo'n 28 graden was zelfs het strand nog heerlijk.

Avec des ami(e)s, Oct 2013
"Prachtige locatie om te genieten!"traduire
mieke van de moosdi...

13/10/2013 Quinta da Montanha is een fijn B&B om heerlijk te genieten!
Het ligt rustig gelegen en het uitzicht is heel wijds, Toos en Hans zien de gasten van ver aankomen. In de buurt zijn mooie plaatsen zoals Nazaré en Obidos.
De kust is ongeveer 10 km van de B&B met hele mooie stranden.
Toos en Hans zijn heel hartelijke mensen die je veel tips geven om een fijne dagtocht te maken of ergens lekker te gaan eten.
De kamers zijn netjes en heel gezellig ingericht, de bedden liggen prima
en worden regelmatig verschoond, elke dag weer frisse handdoeken
en de kamer is weer top in orde.
Ze hebben een fijn zwembad voor af te koelen en meerdere terrassen om even bij te komen of in een strandstoel lekker te zonnen!
Het ontbijt is prima verzorgd met lekkere jam uit de streek en vers fruit. Wij hebben genoten van ons verblijf op de Quinta da Montanha

En couple, Aou 2013
"Fantastische plek een top locatie!!!!"traduire
Anja

16/09/2013 Mooie luxe B&B ,gastvrije eigenaren mooie locatie en goed onderhouden.Een heerlijke week met cultuur,strand en rust helemaal top.
Een echte aanrader!!

"Andere mening"traduire
Monique

15/08/2013 In tegenstelling tot de andere beoordelingen zijn wij wat gematigder in ons enthousiasme. De accommodatie zelf is heel verzorgd en netjes ingericht. Wij zaten in een safari tent. Die is groot en schoon en netjes. ook het sanitair ziet er keurig uit. De rest van het terrein en het zwembad worden keurig onderhouden. Maar wij waren niet zo enthousiast over de gastvrijheid en de ontvangst. Mijn man is bijna de hele week dat we er waren ziek geweest. Als we om een adres van een dokter ofzo vroegen kregen we die gelijk inclusief een beschrijving van hoe we er kwamen. Maar uit zichzelf toonden de eigenaren nooit belangstelling. Terwijl het toch een kleine accommodatie is en je elkaar regelmatig tegenkomt. Het zat in een heleboel kleine dingen, maar overall kregen we geen welkom gevoel van de eigenaren. Jammer, dat is toch zo'n kleine moeite! Het was voor ons ook wel even omschakelen na een verblijf in Portugal Nature Lodge waar we juist een heel welkom gevoel hadden gehad!

"Prima verblijf"traduire
arnicahoning_1

25/08/2013 Voor ons was het de eerste keer dat we gingen glampen en dat is zeer goed bevallen.
Positief: kleinschaligheid, tot in de puntjes verzorgd, schoon, inrichting tent, goede bedden, bbq avond (lekker en gezellig), gastvrije ontvangst.

"Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen"traduire
Jasper van Rooden

05/09/2013 De B&B van Toos & Hans is een aanrader als je van rust, gezelligheid en comfort houdt. Quinta da Montanha is erg rustig gelegen, maar binnen een kwartier zijn zon, zee, stad en strand bereikbaar. Het nieuwe en zeer nette complex zorgt er voor dat je volledig tot rust komt. Hoogtepunten zijn het heerlijke ontbijt in de Cantina, het weidse uitzicht en de top service van de eigenaars! Ook voor (kleine) kinderen geschikt, maar wel continue opletten voor de trappetjes en zwembad...

En couple, Juil 2013
"Fijne uitvalbasis voor dit gebied!"traduire
Nicole

30/07/2013 Het is een nette accommodatie, prima verzorgd. Wij verbleven in 1 van de B&B kamers. Deze kamer was zeer ruim. Super fijn dat er een eettafel, bank en extra zitje op de kamer staan. De badkamer was netjes. Alleen jammer dat er geen vliegenhor in de ramen zat. Hierdoor moet je toch elke avond even wat vliegen wegjagen. Er is geen tv. De wifi werkt alleen redelijk bij het punt van de router. Toos en Hans zijn erg gastvrij en doen goed hun best voor je. Met name de wekelijkse BBQ is echt top en moet je zeker niet missen.
Als de B&B vol zit, zijn er 22 gasten, dat vonden wij behoorlijk. Maar toch viel dat erg mee. Er zijn 2 ruime kamers, 1 kleine, 1 appartement en 2 safari tenten.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Prima!"traduire
Judith

29/07/2013 Toos en Hans zijn gastvrije, vriendelijke mensen waar je je welkom voelt. Wij waren er 4 nachten in 2 b&b kamers. Samen met nog 3 gezinnen en 1 stel ( allemaal Nederlanders) hebben we gezellige dagen gehad en een gezellige bbq op de quinta. Onze 2 jongens (6 en 14) hadden het liefst de quinta niet verlaten omdat ze zich samen met de andere kinderen uitstekend vermaakte. Lissabon, het strand, Obidos, allemaal top! al vond ik het groene Noorden wel mooier.

1 2 3 4 5 suivant