Avis Camping Obora

Obora
Avis Camping Obora
CZ-27746, Veltrusy

Camping Obora a obtenu une note de 4,3 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Obora pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Veltrusy ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Camping Obora sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Bohême centrale. Comparer Camping Obora avec les autres logements, dans Veltrusy.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Obora Veltrusy N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Obora

5,9
En couple, Sep 2012
"Aan de Moldau"traduire
Jelte

08/11/2012 Om op doorreis te verblijven is Veltrusy wel geschikt. Het ligt prachtig aan de Moldau, met een ligweide en een strandje. Je staat bijna overal tussen de bomen. Dat hindert verder niets, als je maar geen onweer krijgt... Het sanitair is goed onderhouden, maar gedateerd en van oost-europese kwaliteit. De eigenaar is vriendelijk. Het terrein is verder netjes, maar de eigenaar zelf heeft er rondom zijn woning op de camping een enorme rotzooi van gemaakt.

En couple, Aou 2008
"Absoluut vierse camping"traduire
Jan Vullers

12/08/2008 Sanitair werd niet gepoetst. Afvoer was verstopt, licht kapot. Met de bus naar Praag was goed te doen.

En famille, Aou 2008
"Geschikt om te overnachten meer niet!!"traduire
Docter

07/08/2008 Geen deur of douchegordijn voor de douches, sanitair wordt slecht schoongemaakt. Ook het terrein zelf lag veel rotzooi. Heel veel last van wespen muggen en andere beesten. Eten in het restaurant viel ook erg tegen. Zwemmen kan alleen in de Vlatava, maar staat aardige stroming.
Voordeel: Dicht bij Praag

En famille, Juil 2008
"Nooit meer"traduire
micheleke

12/08/2008 camping aan de Moldau.

hebben er 2 dagen gestaan en voor ons 2 dagen teveel. Ontvangst was zeer onvriendelijk. Moesten onmiddelijk betalen. Ik vroeg of dit kon met visa en blijkbaar had ze er nog nooit van Visa gehoord. Bij navraag hoeveel stroom we hadden haalde ze haar schouders op. We mochten staan waar we wilden, dus langs het water. Wel last van de muggen. Sanitaire blok, geen verlichting bij de dames. Vuil en het water in de douches liet zogoed als niet weg. Ik dacht dat ik op een camping stond in Frankrijk 30j geleden.
Geen probleem om een vuurtje te maken, gezellig 's avonds rond het vuurtje.
Geen brood te krijgen 's smorgen.

Ik voelde mij niet echt op mijn gemak, geen bewaking, kon zo de camping oprijden ook als had je een kaartje gekregen. Ik ga er niet meer terug