Avis Villa Lipno

Lipno
Avis Villa Lipno
Frymburk / Frymburk u Lipna

Villa Lipno a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Villa Lipno pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Frymburk / Frymburk u Lipna ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Villa Lipno sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Bohême-du-Sud. Comparer Villa Lipno avec les autres logements, dans Frymburk / Frymburk u Lipna.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Lipno Frymburk / Frymburk u Lipna N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Lipno

9,4
En couple, Juin 2010
"Luxe bungalow met zwembad."traduire
Haselbekke

24/08/2010 De bungalow is top, en super schoon.
De bungalow is geheel omheind, in tegenstelling tot eerdere beoordelingen.
De omgeving is er heel mooi zowel in de zomer als in de winter zijn er veel mogelijkheden.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2009
"Fantastisch luxe huis !!"traduire
John en Francis van...

30/07/2009 We hebben genoten van een heerlijk verblijf in Villa de Winde. Alles wat je je maar kan bedenken is in het huis aanwezig en het is heel schoon. We hebben veel gebruik gemaakt van het zwembad in de tuin. (niet omheind dus let op met kleine kinderen). In Frymburk en Lipno kan je heerlijk eten bij Hotel Maxant en de Admiraal. Wat zeker een bezoek waar is is Cesky Krumlov, wat een mooi kasteel en leuk centrum. In Frymburk zijn een paar kleine supermarkten aanwezig, wij zelf zijn 2 keer naar Cesky Krumlov gereden waar je grotere supermarkten hebt die ook in de avond en op zondag open zijn. (TESCO) Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit heerlijke huis.

Avec des ami(e)s
"Zeer goed & luxe villa"traduire
Fam.Koorn

07/01/2009 De week met kerst in deze villa geweest met 7 personen. Zeer groot & luxe huis met alles erop en eraan. Er lag een dik pak sneeuw toen wij aankwamen. Als je wilt leren skieen of snowboarden is het 10 minuutjes naar de piste rijden, naar het volgende dorpje, maar zeer betaalbaar & erg gezellig. Wij gaan zeker nog een keertje terug in de zomer (zwembad in de tuin aanwezig). Mooie omgeving & leuke plaatsjes om een dagje naar toe te gaan. Ook het Lipnomeer op 300 meter schijnt leuk te zijn in de zomer, Strandjes & watersporten.