Avis Historisch Centrum van Ceský Krumlov

20 décembre 2014

Historisch Centrum van Ceský Krumlov
Avis Historisch Centrum van Ceský Krumlov
Latran

Historisch Centrum van Ceský Krumlov a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 56 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Historisch Centrum van Ceský Krumlov pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Latran ! Vous pouvez visionner 604 Photos concernant Historisch Centrum van Ceský Krumlov. 1 Vidéo ont été faites sur Historisch Centrum van Ceský Krumlov. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Bohême-du-Sud. Voir tous les hébergements dans Historisch Centrum van Ceský Krumlov, Latran.

1 2 3 4 5 6 suivant

56 avis sur Historisch Centrum van Ceský Krumlov

Avec des ami(e)s, 2014
"Cesky Krumlov"traduire
Berényi Emilia

14/11/2014 A világörökség része. Gyönyörű város.

En couple, Oct 2014
"Werelderfgoed, niet voor niets"traduire
Roy

26/10/2014 Heerlijke plek. Pas op de parkeerplaats alleen op voor de "wisseltruuk": vriendelijke man vraag of je wilt wisselen maar zit ondertussen zo met z'n vingers in je portemonnee..

En couple, Sep 2014
"Altstadt"traduire
Brigitte Bohnhorst

28/09/2014 Schöne Altstadt, leider von Asiaten etwas überlaufen. Der Weg zum Schloss ist für Behinderte schwer zu erreichen, bei der Info auf dem Marktplatz bekommt man aber einen Tipp für einen Alternativweg (Auto nötig).

En couple, Sep 2014
"Ceský Krumlov"traduire
Feike

07/10/2014 Prachtige stad, jammer van al die toeristen

En couple, Aou 2014
"Gezellig stadje"traduire
Anja de Boer

29/09/2014 Heel gezellig stadje, leuk om een dagje naartoe te gaan.

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Prachtige historische stad"traduire
Daisy van de Weem

19/08/2014 Hier hebben we wat rondgelopen en Ceský Krumlov was echt een praktische stad, met in de kern echt een prachtig historisch stadscentrum met veel toeristische mogelijkheden.

En couple, Aou 2014
"Uniek"traduire
Huib en Ria

16/08/2014 Prachtige stad die je in een dag niet gezien krijgt.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Mooie stad"traduire
familie Leistra uit...

17/08/2014 Kun je wel een dag lang vermaken.

En couple, 2014
"Superb!"traduire
Lucka Vankova

29/07/2014 Even more beautiful than Prague!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Dagje Krumlov"traduire
stan

18/08/2014 Erg mooie stad, zijn er een paar keer geweest. Leuke winkeltjes en mooie gebouwen. Je kunt er ook raften en kano varen

1 2 3 4 5 6 suivant