Avis Village-vacances Villapark Lipno****

25 juillet 2014

Villapark Lipno****
Avis Village-vacances Villapark Lipno****
Vunderke 19, 5404 PW, Lipno nad Vltavou

Village-vacances Villapark Lipno a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Villapark Lipno**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lipno nad Vltavou ! Vous pouvez également trouver 56 Photos concernant Village-vacances Villapark Lipno**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesVillapark Lipno****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Bohême-du-Sud. Comparer Village-vacances Villapark Lipno**** avec les autres logements, dans Lipno nad Vltavou.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Villapark Lipno**** Lipno nad Vltavou N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur Villapark Lipno****

9,4
Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"In één woord: schitterd. Dus volgend jaar weer !!"traduire
Karin
Emplacement par rapport aux pistes

15/03/2013 Wij verbleven in februari 2013 voor de derde keer met vier volwassenen en vier kinderen in Villa Lipnomeer, een riant vrijstaand vakantiehuis bij het Lipnomeer in Tsjechië. Er lag weer zoveel sneeuw dat wij met gemak vanuit de vakantiewoning skiënd naar de pistes konden en ook weer skiënd terug. Ideaal skigebied voor kinderen en de nog niet al te gevorderde skiër. Kun je het al beter dan kun je terecht op pistes in Oostenrijk, een half uurtje rijden. Na het skiën voor weinig geld gezellig eten en drinken in een van de vele restaurantjes.
Deze prima waardering geven wij vanwege het schitterende huis, heel schoon, zeer vriendelijke parkmanager, de prachtige natuur, etc.

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2011
"Een echt familiehuis"traduire
Bert en Marianne
Emplacement par rapport aux pistes

13/02/2012 Dit huis is met zijn vier ruime slaapkamers, grote woon-eetkamer met open keuken een echte aanrader voor families. Wij verbleven er met 7 volwassenen. Elke stel heeft genoten van eigen privacy.
In het huis was alle belangrijke comfort aanwezig. Meer dan voldoende servies en voor de vaat een vaatwasser. De wasmachine kwam ons ook prima van pas.
Vanuit de woonkamer en het terras heb je door de hoge ligging een mooi uitzicht op het Lipno meer. Vanuit het nabij gelegen bospad stap of glij je naar de piste.
In het dorpje heb je keus uit verschillende prijsvriendelijke restaurants. Hoewel je het niet zou zeggen zijn de grote en goed gevulde pizza's van het H&M Steakhouse echt Italiaans lekker.
De skiaccommodatie is is uitstekend voor beginners. Gevorderden zoeken hun heil in het Oostenrijkse Hochficht op ongeveer 50 minuten rijden.
Volgens ons kun je in de zomer hier uitstekend wandelen en de plaats als uitvalsbasis nemen voor Praag en Passau.

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2010
"Zeer luxe groto vakantievilla's"traduire
Fam. Stals
Emplacement par rapport aux pistes

01/01/2011 De 8-persoonsvakantievilla's zijn zeer luxe uitgerust en zijn rustig gelegen op een heuveltop op ca. 1 km van het centrum van Lipno en de skipistes.

En couple, Oct 2010
"Mooi, schoon en luxe"traduire
Jowie
Emplacement par rapport aux pistes

18/10/2010 Fantastisch gelegen. Mooi, ruim, en zeer schoon parkt. Het appartement is luxe ingericht. De nederlandse zenders zij prima. Alle zenders behalve net5 en rtl8. Wij hebben voor april 2011 weer geboekt.

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2010
"Heerlijke vakantie gehad!!!!"traduire
E.M.H.J.
Emplacement par rapport aux pistes

23/09/2010 Lipno is een geweldig plaatsje, waar we met het hele gezin konden genieten van onze vakantie. De ruime, vrijstaande villa's op ons villapark waren een schot in de roos! Veel ruimte, een eigen tuin, en een vriendelijke beheerder. En dit alles tegen een zeer vriendelijke huurprijs. Hier komen we zeker terug!!!

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2009
"Heel mooi! Iets om naar terug te gaan!"traduire
Linda Romijn
Emplacement par rapport aux pistes

04/03/2010 Heel kindvriendelijk. Mooie accomodaties. Alleen het zwembad is wat klein en het water is niet zo warm.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2009
"Villapark Lipno"traduire
falkor
Emplacement par rapport aux pistes

28/09/2009 Vakantiepark Villapark Lipno bestaat uit 20 riante villa's waarvan er 14 verhuurd worden. Villa Lipnomeer is er daar een van. Wij zaten echter in villa 214 welke gehuurd kan worden via internet. Goed ingerichte accomodatie met vriendelijke beheerder. Het meer brengt veel aktiviteiten met zich mee. In de winter bvb schaatsen of wandelen op het ijs. Modern zwembad met sauna op 500 meter van het park. Familievriendelijk skigebied voor beginners. Gevorderden kunnen naar Hochficht in Oostenrijk (half uur rijden).

En famille, Juil 2008
"Huis is geweldig"traduire
lennie

21/07/2008 Prachtig huis met uitzicht op het lipnomeer.
Ruime slaapkamers,fijne keuken met vaatwasser,oven en evt magnetron.
Wasmachine, 2 badkamers en een grote garage erbij.Goed ontvangen door Jeroen Smit bij het Lipenka hotel.Waar je tevens ook heerlijk kunt eten.Het Lipnomeer is prima voor zonnen en zwemmen,zeker leuk voor de kinderen om te spelen. Mooie plaatsjes in de buurt en het raften is ook erg leuk.
Tsjechie is ook nog een goedkoop vakantieland.

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2007
"Vakantiewoning met veel comfort"traduire
h.de wit

10/07/2009 Ruim en zeer compleet vakantiehuis
Eind oktober 2007 hebben wij met ons gezin(6 volwassenen) een vakantiewoning in Lipno gehuurd. Via de site www.villalipnomeer.nl vonden wij het vakantiehuis met de naam Villa Lipnomeer. Onze vakantie werd door deze zeer complete woning, met veel ruimte (4 slaapkamers, 2 badkamers) en comfort erg aangenaam. In de omgeving kun je goed wandelen in de Sumava, ook kun je wandelen naar plaatsjes zoals Frymburk,Predni Vyton en Vissi Brod. In de omgeving zijn mooie plaatsen te bezoeken , zoals Ceske Budejovice, Cesky Krumlov en Rozmberk. Met het weer hebben we het erg getroffen, mooi zonnig en in de bossen leek het wel een Indian Summer.
Zeker een plaats om ook eens in een ander jaargetijde heen te gaan, in de winter is skien goed mogelijk.

En famille, Aou 2007
anita rasenberg

19/08/2007 Wij verblijven in een villa nr. 220 van de familie spitters. Geweldig huis voorzien van alle gemakken. Jammer dat er voor de deur ook weer gebouwd wordt en dat het toch een hele klim is als je uit het dorp komt. Aan te raden, ga eten bij pension Carolina bij de rodelbahn. Prima eten en vriendelijke mensen in tegenstelling tot bv. hotel pension slunecna louka wat ons erg tegen is gevallen. Ook in Frymburk diverse leuke eetgelegenheden. Prima verblijf....zeker aan te raden.

Points d'intérêts et activités à Lipno nad Vltavou