Avis Appartement Happy Hill****

Happy Hill****
Avis Appartement Happy Hill****
Cista v Krkonosich 282, 54344, Černý Důl

Appartement Happy Hill a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 49 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Happy Hill**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Černý Důl ! Vous pouvez également trouver 76 Photos concernant Appartement Happy Hill**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hradec Králové. Comparer Appartement Happy Hill**** avec les autres logements, dans Černý Důl.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Happy Hill**** Černý Důl N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

49 avis sur Happy Hill****

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Supervakantie"traduire
Nagel
Emplacement par rapport aux pistes

19/08/2014 Een superparkje! Kleinschalig, zeer comfortabele huisjes en prachtige omgeving. Kinderen hebben zich geweldig vermaakt op de trampoline en het voetbalveldje. Zwembadje wel erg klein, maar prima om even in af te koelen. We komen graag nog een keer terug

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Mooi vakantie parkje"traduire
marissmaris
Emplacement par rapport aux pistes

28/08/2014 Happy Hill is een fijn parkje met ruime vrijstaande huisjes. Alles in het huisje aanwezig. (ons is 'n beetje oudbollig ingericht, maar ach...boeiend). Snap sommige beoordelingen niet; ieder huisje heeft genoeg ruimte om buiten te zitten als men het balkon te smal/klein vindt. Op het park is het fijn, groen en rustig, speeltuin, trampoline en zwembad(je). Geen gezellige stadjes!Voor marktjes of leuke winkeltjes zit je hier verkeerd. Als het weer mee zit dan is wel veel te zien/te doen in de buurt. (lees mijn tips). Vervelen zou hier niet nodig moeten zijn. Alles wel met de auto! Gelukkig is de benzineprijs op dit moment €1,35. Ruime supermarkten op 8km en 7dgn open!. Wij hebben gekozen voor broodjes service op het park. Ideaal!
Park wordt iedere dag onderhouden (komt ie weer met z'n grasmaaier, hihi) en de beheerder is heel vriendelijk en praat/begrijpt Nederlands. Geen idee of we ooit nog eens terugkomen, maar we vermaken ons prima en gelukkig zit het weer mee en schijnt de zon vaak!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Alles goed."traduire
baars

31/08/2014 Wat een fijn huisje. Schoon en alles aanwezig. Beheerder erg vriendelijk en ook voor vertrek werd er goede informatie gegeven. Echt een aanrader.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Geweldig vakantiepark voor het hele gezin."traduire
edwin_chantal

18/07/2014 Het huisje was superschoon en ruim genoeg. De bedden lagen prima. De huisjes liggen mooi verspreid over het park zodat je genoeg privacy hebt. Het hele park werd goed onderhouden. De eigenaars zijn enthousiast en ook bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. Ze spreken engels en duits maar verstaan wel nederlands. Voor de kinderen is er genoeg te doen, zowel jong als oud heeft zich prima vermaakt. Het voetbalveld en de trampoline waren erg in trek. Op dinsdagmiddag wordt er een bbq georganiseerd en kunnen de kinderen knutselen. De ambachtelijke worst van de bbq is een aanrader. Restaurant Tibor is NIET op loopafstand, zeker 3 kwartier en flink zoeken. Wel lekker eten, maar je kunt ook goed eten bij hotel Post in Cerny Dul en restaurant Cista op 200 m links van het park. Ga je 100m naar rechts vanaf het park kom je bij een cafe waar ze heerlijk softijs hebben. Wij hebben een supervakantie gehad, we konden zelfs een paar dagen langer blijven en komen volgend jaar zeker terug!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Heerlijk huisje op een mooie locatie"traduire
Ineke
Emplacement par rapport aux pistes

08/08/2014 Hebben een week doorgebracht in dit prima huisje. Woonkamer en keuken royaal, evenals twee slaapkamers. De derde is wat krap, moet over de bedden klimmen om erin te komen. Keukenuitrusting compleet, voldoende (koeken)pannen, bestek, borden en glazen. Geen vaatwasser of oven. 2 verstelbare stoelen en 4 kuipstoeltjes voor buiten, buitentafel royaal, wel wiebelig. Geen parasol, wel wasrek met knijpers. De veranda had wat breder gemogen, zoals het particuliere huisje achter ons. We moesten op een rijtje zitten en konden er dan net langs lopen. Ontvangst hartelijk, service prima. Er werd wel hard gereden op een eenbaansweg op het park.'s. Avonds lekker rustig op het park.

En couple, Mar 2014
"Großartig - das ganze Jahr ein "Muss""traduire
marianne mess

22/03/2014 Riesengebirge -Happy Hill - Cista
Großartig im Winter – Super im Frühjahr - das ganze Jahr „ein Muss“

Schon mehrere Jahren fahren wir Anfang März nach Happy Hill - Cista zum Langlaufen und jedes Mal freuen wir uns wieder .
Leider gab es dies Jahr nicht viel Schnee , dafür aber 12 Tage SONNE PUR und wir haben tolle Wanderungen gemacht.
Jeden Morgen haben wir im Pullover draußen gefrühstückt und kamen erholt und braungebrannt zurück.Zum ersten Mal haben wir dieses Jahr herrliche Wiesen voller Schneeglöckchen gesehen.
Die Häuser sind toll, einfach, aber sehr gemütlich. Jedes Jahr haben wir das Gefühl wieder „zu Hause“ zu sein. Auch der Verwalter mit seiner Frau stehen immer bereit uns jeden Wunsch zu erfüllen.
Das preiswerte Essen und Trinken in Tschechien machen der Urlaub noch angenehmer !!
Was das Skifahren anbelangt: man wird vor der Haustür mit dem Bus abgeholt und das ganze Skigebiet Cerny Dul – Janske Lazne und Pec ist neuerdings mit einander verbunden.

Avec des ami(e)s, Fev 2014
"Pracht skivakantie op dit park"traduire
gerard weersink

23/02/2014 wk7-2014, veel zon, bij uitzondering deze keer geen sneeuw op park,
in cerny dul sneeuw door sneeuwkanonnen, op cerna hora(via langskomende skibus bereikbaar) pracht sneeuw.
Nieuw ski TOUR, boven op cerna hora met sneeuwschooter skipistes Pec Pod Snezkou bereikbaar. Totaal 39km km afdalingen.

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Mooie huisjes, goed verzorgd en schoon."traduire
Wil
Emplacement par rapport aux pistes

14/01/2014 Voor een mooie en goedkopere skivakantie het ideale startpunt. Diverse leuke gebieden op auto afstand.
Huisjes zijn geweldig en goed verzorgd.

"Mooi ruim huisje en terrein. Prima uitvalsbasis."traduire
André van den Berg

10/06/2014 Huisjes zijn ruim, degelijk en schoon . De inrichting is prima. Wat ontbrak is een wasmachine. Met vier kinderen is dat geen overbodige luxe. Op het terrein zelf is het goed vertoeven. Het is zeer ruim opgezet. Er is veel speelruimte voor de kinderen. Het zwembad is klein, maar voldoet prima. Het werd ook goed schoongehouden. Happy Hill is een goede uitvalsbasis. Alle bezienswaardigheden van het Reuzengebergte zijn binnen 1 à 1,5 uur rijden te bereiken.
Wat me op den duur een beetje tegenstond was de saaiheid en de overregulering. Er is weinig variatie in het park. Bij bijna alle huisjes staan twee bomen (niet meer, niet minder) en vaak ook nog op dezelfde plek. Daardoor oogt het geheel wat clean. Het welkom bestond uit het doornemen van de regels en de sancties op overtredingen. Ook in de rest van de week, werd ik meer op de 'dont's' gewezen dan dat mij gevraagd werd of ik het naar mijn zin had. Daardoor kreeg ik meer een 'kamp-' dan een vakantiegevoel.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"In 1 woord "SUPER"."traduire
fam. Willemse

05/09/2013 Wij hebben met ons gezin echt een hele mooie/lekkere en gezellige vakantie gehad op het park. De bungalow is echt heel mooi en gezellig ingericht met alles erop en eraan. Ook voor de kinderen was het huisje zeer leuk, mooie slaapkamer en het was 's nachts lekker koel op de slaapkamer. In de omgeving is echt heel veel te doen zoals de skilift/ klimparken/ dierenpark / zwemparadijs in trutnov / rotsensteden / burchten enz. Natuurlijk alles voor een super lage prijs, dus dat is echt vakantie. In de omgeving van het park zijn heel veel leuk restaurantjes en terrassen. Op loopafstand van het park is een heerlijk restaurant met veel leuke dingen voor de kinderen zoals 2 trampolines en een zwembad. Wij hebben zeker genoten en gaan volgend jaar weer heen en dan voor 3 weken omdat we nog langs niet alles hebben gezien. Wij kunnen iedereen dit leuke en gezellige park aanraden.

1 2 3 4 5 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?