Avis Hôtel Omnia****

Omnia****
Avis Hôtel Omnia****
?ernohorská 327, CZ-54225, Janske Lazne

Hôtel Omnia a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 23 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Omnia**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Janske Lazne ! Vous pouvez également trouver 9 Photos concernant Hôtel Omnia**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hradec Králové. Comparer Hôtel Omnia**** avec les autres logements, dans Janske Lazne.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Omnia**** Janske Lazne N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

23 avis sur Omnia****

En couple, Juin 2014
"Heerlijk ontspannen"traduire
Atty
Emplacement par rapport aux pistes

20/09/2014 Hotel Omnia is een mooi modern hotel. Goede uitvalsbasis voor de wintersporters. Parkeerplaats is met slagboom, maar kaartje kan bij de receptie omgewisseld worden voor een uitrijkaart. Kamers waren schoon.
Gratis (klein) zwembad en een sauna (voor twee personen). Tegen betaling is er ook een solarium.

Geen wifi op de slaapkamers maar wel de mogelijkheid tot gratis internet met kabel (verkrijgbaar bij de receptie). Helaas ook geen airco.

En couple, Mai 2014
"Een top hotel"traduire
Jan Dijkstra

12/05/2014 na diverse overnachtingen in Tjechie te hebben gehad. was dit voor ons een topper. prachtige kamer, vriendelijke personeel. na een dag van pittige wandeltochten een ruime maaltijd.

Avec des ami(e)s, Mar 2014
"Het hotel valt goed mee zonder eten."traduire
Liliane
Emplacement par rapport aux pistes

11/03/2014 Op de accommodatie valt niets op te merken.Dicht tegen de liften om te gaan skiën Kamers heel mooi en tamelijk goed onderhouden. Altijd zuivere handdoeken.
Personeel in de bar héél vriendelijk.
Ontbijt voldoende keuze ,in de broodjes mocht er wat meer keuze zijn.
Als je half pension hebt geboekt, moet ge u van het avondeten niet véél voorstellen. Nog nooit meegemaakt , eten was 8 op 10 keer koud . 1x keer voor 3 personen ketchup bij gevraagd en daar rekenen ze dan 60 kronen voor aan, de ketchup brachten ze ook als je bijna gedaan had met eten. Service is hier ondermaats, en als de laatste hap door je keel is,is je bord al weg. Niet heel aangenaam.

"Prima hotel!"traduire
Rijkie
Emplacement par rapport aux pistes

04/03/2014 Van 22 feb tot 28 feb 2014 hier geweest en het hotel heeft ons positief verrast. Mooie kamers met de mogelijkheid om je laptop op het netwerk aan te sluiten.Schoon en leuk design door het hele complex. Eetzaal mist wat aan sfeer, maar ach.... Eten goed van kwaliteit maar de porties (behorend bij half pension) ietwat weinig voor de meeste mannen, denk ik. Maar als je dan ter plekke je mond open doet!!! krijg je echt nog een portie. Wel jammer dat er in de lobby bar gewoon gerookt mag worden. Erg vies als je niet rookt. Dit ruik je direct bij binnenkomst en ook in het trappenhuis. Verder echt geen redenen om hier niet nog een keer naartoe te gaan. Zelfs zonder echte sneeuw hebben we prima kunnen skiën op de pistes dankzij sneeuwkanonnen.

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2014
"Super gehad voor volgend jaar weer geboekt"traduire
Chantal
Emplacement par rapport aux pistes

18/08/2014 Een echte familieskivakantie gehad, beter dan in Oostenrijk of Frankrijk waar het giga groot is en je elkaar de hele dag niet kan zien. Wij willen graag met het gezin op vakantie en dat kan daar uitstekend. Super is helemaal de rit naar de andere kant, zit bij de prijs inbegrepen, je gaat met een soort van auto op rupsbanden door een bos, stukje skieen, weer met de auto en weer stukje skieen en je komt in een gigantisch skiparadijs terecht inclusief Nederlandse tent! Ja hebt hebt hooguit 3 zwarte pistes maar kom op zeg voor het bedrag wat je kwijt bent met skipas moeten we niet klagen. Zwembad is klein maar voor even na een dag buiten prima, sauna idem. Eten is prima natuurlijk zijn het geen giga porties maar voor ons voldoende en dan ga je toch nog wat halen? Je moet wel de eerste dag gelijk al opgeven wat je de rest van de week wilt eten. In de ochtend is het ontbijt perfect! Wij hebben onze lokatie gevonden.

"Zeker voor herhaling vatbaar"traduire
Familie Li
Emplacement par rapport aux pistes

23/02/2014 Prima hotel. Alles netjes en schoon. Eten ook prima, niet alles vonden de kinderen lekker maar voor- en nagerecht was altijd goed. In de middag op de berg eten en dan is het eten echt voldoende. Personeel vriendelijk en ze praten of Duits of Engels. Met handen en voeten kom je er ook. Prima ligging voor de skipiste. Skipassen gratis voor ontzettend leuk gebied. Ski-tour is zeker aan te raden, kom je in pec poc terecht. Op loopafstand liften en ook huren van de skispullen en lessen. In de avond kan je ook skieen.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Heerlijk gehad"traduire
Mel
Emplacement par rapport aux pistes

06/01/2013 Afgelopen kerst met het gezin er geweest. Wij hebben het super gehad. Stapt zo vanuit het hotel de gondel in. Skipassen zaten bij het hotel in. Zwembad en sauna prima. Niet groot maar echt netjes en schoon. Kinderen hebben het super gehad. Halfpension zou ik ook niet meer nemen. Eten van de kaart en dorp is beter. Maar het is echt allemaal prima te doen. Kamer, top! Service en personeel zeer vriendelijk. Wij komen volgend jaar terug.

En couple, 2012
"Heerlijk verblijf gehad!"traduire
Maaike

10/08/2012 Wij vonden het een prettig hotel. Ook onze hond was welkom en werd met een aai begroet. Personeel maakt lange dagen, kijkt niet altijd heel vrolijk, maar wilde alles voor ons uit- of opzoeken. Wij vonden het ontbijt wel prima. Diner was erg zout. Vlak bij het hotel zit overigens een geweldig restaurant. Zwembad, sauna en tennisbaan waren prima en ook gratis. Nederlandse zender was aanwezig! Gelukkig maar tijdens de OS!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Lijkt mooier dan de werkelijkheid"traduire
hans
Emplacement par rapport aux pistes

13/08/2012 net terug van dit hotel, en kan uit ervaring zeggen dat je beter een ander hotel kan boeken. dit hotel is hooguit 2 sterren waardt, i.p.v. 4. kamers zijn wel mooi en schoon,maar meer biedt dit hotel niet!, ontbijt is kranig en eentonig, avond eten is wel redelijk tot goed van smaak, maar zeer kleine porsjes,zodat je wekelijk met trek het restaurant verlaat. bescherm je eten,lijk niet om of loop naar het toillet want je eten is alweer weg gehaald.receptie gaat wel,maar spreekt alleen duits, ze vertikken om engels te spreken. personeel is correct maar kijken allen alsof ze liever hebben dat je er niet bent. zwembad is net zo groot als een ruime badkamer, en alles in het hotel sluit om 8 uur, hierna is er niets meer te beleven in het hele hotel. fotos van de balkons zie je niet op de site omdat die zo klein zijn dat je , amper met 2 op kan zitten, ( er is ook maar slechts 1 stoel op balkon) verder is het dorpje zelf oersaai en dood, kortom 1 keer , nooit meer!!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Supervakantie"traduire
Nele

03/09/2012 Wij verbleven met 2 kinderen (8 en 13) in dit hotel voor 10 nachten. Wij hebben zonder probleem voor elke dag een activiteit gevonden op maximum 1 uur rijden met de wagen (waar we drie dagen van gebruik hebben gemaakt), de rest kon je van uit het hotel en met de gratis kabel genoeg mooie wandelingen maken. In hotel zwembad, plaustation, internettoegang en tennis dus genoeg voor de kinderen te doen 's avonds na terugkeer. Maaltijden waren telkens keuze uit twee gerechten en was wel lekker (en niet typisch tsjechisch op paar uitzonderingen na). De porties waren wel niet zo groot en onze zoon van 13 kreeg ook een halve portie (als kind) en had daarmee niet altijd voldoende. Voor de rest mooie ruime kamer en badkamer en zeer goed onderhouden. Dagelijks lunchpakket en personeel dat ofwel Duits of Engels sprak en op al je vragen probeerde te helpen zo goed als mogelijk. Voor internet op de kamer moet je aan de receptie wel een kabel vragen want wifi werkt daar niet.

1 2 3 suivant