Špindlerův Mlýn
Évaluations Špindlerův Mlýn

Špindlerův Mlýn a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 174 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur Špindlerův Mlýn ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur Špindlerův Mlýn. Vous avez déjà été à Špindlerův Mlýn ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis 10 Appartements, 1 Camping, 55 Hôtels, 3 Maisons de vacances, 1 Bungalow et 36 Pensions sur Špindlerův Mlýn. Venez rajouter 105 Photos sur Špindlerův Mlýn. Venez regardez les vidéos de Špindlerův Mlýn : 1 Vidéo Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans Špindlerův Mlýn. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hradec Králové.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination Špindlerův Mlýn. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

174 avis sur Špindlerův Mlýn

Famille avec enfants en bas âge, Nov 2014
"Nehodnoceno"traduire
Jaroslav
Après Ski

19/11/2014 Okolí Špindleru moc pěkné, volil bych jiné ubytování než hotel Špindlerova bouda.

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Mooi wintersportgebied"traduire
Petra
Après Ski

20/10/2014 Mooi gebied met veel skipistes en wandel mogelijkheden.

En couple, Sep 2014
"Sfeervol dorpje"traduire
dineke de jonge
Ambiance dans le village

28/09/2014 Volop mogelijkheden in de omgeving om je te vermaken, ook buiten het ski seizoen!

Plus d'informations sur Špindlerův Mlýn chez :

En couple, Juil 2014
"Ook in de zomer een gezellig dorpje!"traduire
liliane.dullaert
Ambiance dans le village

20/08/2014 De terrasjes en restaurants in een mooi natuurgebied zijn uitnodigend en zijn redelijk van prijs. Ook in de zomer zijn er skiliften die naar de top van de bergen gaan, waar men mooie wandelingen kan maken.

En couple, Juin 2014
"Prachtig"traduire
Adria en bart

20/07/2014 Het stadje zelf is heel klein en je mag nergens met de auto parkeren. Dus moet je naar de centrale parkeerplaats als je iets wil bezoeken, best wel eindje lopen.

En couple, Mai 2014
"Beautiful place"traduire
Michael Smith

29/05/2014 we will come back as soon as possible :-)

Famille avec enfants/adolescents, Avr 2014
"Mooi in het Reuzengebergte"traduire
Sander Ankringa

06/05/2014 Prima uitgangspunt voor mooie wandelingen in het Reuzengebergte.

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2014
"Goede locatie"traduire
melisa d
Après Ski

31/10/2014 de sneeuwkwaliteit begin maart was niet optimaal en veel pistes waren gesloten. De gevorderden zullen zich snel vervelen, skigebied is klein.

Avec des ami(e)s, Mar 2014
"Een heerlijk rustig dorpje"traduire
Inge
Après Ski

17/04/2014 Voor de derde keer naar Spindleruv met wintersport en het bevalt nog steeds uitstekend. Het wintersportgebied is zeer geschikt voor beginners. Zelf ben ik een ervaren snowboarder-skier maar omgeving en sfeer maken voor mij de wintersport compleet. Uitgaansgelegenheden zijn met name in de hotels zelf te vinden, verder voldoende leuke restaurantjes overal te vinden. Maak ook gewoon eens een leuke wandeling door het dorp en omgeving en geniet van de sfeer en natuur. Ik ben er een keer in de zomer geweest en ook dan is dit dorp en zijn ligging een schitterende ervaring.

Wie niet van schreeuwerige skidorpjes houdt kan hier uitstekend terecht. Overigens moet ik daar aan toevoegen dat ik hier met name buiten het hoogseizoen te vinden ben geweest.

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2014
"Pěkné, ale příliš drahé lyžování."traduire
Filip
Après Ski

12/03/2014 Středisko je vhodné na krátkodobý pobyt, nebo pobyt s malými dětmi, jinak bych volil Alpy. Ceny lyžování jsou příliš vysoké a neodpovídají kvalitě. Je tam i bobová dráhy a 2 aquacentra. Centrum má příjemnou atmosféru. Někde se najdou kouty, kde je nepořádek, je to ale také tím, že se tam ještě staví.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?