Angelo****
Avis Hôtel Angelo****
Radlicka 1g, CZ-15000, Prague

Hôtel Angelo a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 27 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Angelo**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Prague ! Vous pouvez également trouver 50 Photos concernant Hôtel Angelo**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelAngelo****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans République Tchèque. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Prague. Comparer Hôtel Angelo**** avec les autres logements, dans Prague.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Angelo**** Prague N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

27 avis sur Angelo****

En couple, Nov 2012
"Genoten"traduire
Miranda Dijkstra

10/11/2012 Gezellig, modern hotel. Alles goed verzorgd en een overvloedig ontbijt.
Metro erg dicht in de buurt. Iets uit het centrum maar wel een levendige wijk.

En couple, Oct 2012
"Fijn hotel"traduire
Annette

16/10/2012 Afgelopen week 4 dagen in hotel Angelo verbleven. Het is een prima hotel, prachtige en schone kamers, de service is super, iedereen is vriendelijk en behulpzaam en er is een heerlijk ontbijtbuffet. Ondanks dat het hotel in Praag5 ligt hebben wij alles lopend gedaan en dat was heel goed te doen.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Redelijk"traduire
annette grent

29/08/2012 is wel goed hotel, maar de kamer is niet groot en heeft weinig kastruimte, wel netjes. vreselijk waren de lamellen die niet goed sluitend waren waardoor er veel licht binnenkwam in de vroege ochtend. Weinig geluidshinder en goed ontbijt. Leuke buurt.
Verder problemen met overboeking hadden een executive kamer geboekt, maar kregen een gewone kamer. Zijn daar blijven zitten en mochten uiteindelijk wel gebruik maken van de faciliteiten op de executive etage en kregen 2 drankjes. ter compensatie. Naar mijn mening niet helemaal goed opgelost , en omdat we maar 3 nachten hier verbleven en onze trip niet teveel wilden verpesten hebben we het er maar bij gelaten. Jammer. Kortom naar mijn mening geen 9 waard.

En couple, Juil 2012
"Modern hotel"traduire
rene_s_2

05/08/2012 Wij zijn zeer tevreden over de accommodatie. De kamers zijn schoon en de bedden liggen zeer goed. Badkamer is zeer modern en is netjes ingericht. Het ontbijt het hotel is heerlijk en voor een gebakken eitje gewoon even een van de obers aanschieten.
Met de Metro (station Andel, lijn B) ben je binnen 3 haltes in hartje centrum van Praag. Verder is op loopafstand (andel) een nieuw winkelcentrum gebouwd. Met een supermarkt die van 7 tot 24 uur open is. Handig om wat drinken te halen. Eten in dit winkelcentrum kan ook heel makkelijk op de tweede etage en dat voor een goede prijs. Vooral bij running Sushi kan je lekker wokken of all you can eat sushi eten.
Een aanrader dus!

Avec des ami(e)s, Juil 2012
"Heerlijk luxe hotel"traduire
Amanda

14/08/2012 Hotel Angelo is een heerlijk luxe hotel. Wij hadden extra luxe op de executive floor op verdieping 6 en 7. Een goede tweepersoonsbed met tv, heerlijke douche/badkamer en een minibar. Voor koffie en thee kan je naast je eigen kamer terecht in de hal waar je deze gratis kan verkrijgen. Ontbijt is heerlijk uitgebreid, personeel is vriendelijk en het avondeten is ook goed met prima bediening. Geen last gehad van andere hotelgasten.

En voyage organisé en groupe, Juil 2012
"Geweldig goed hotel"traduire
charming_babs

14/07/2012 Hotel ligt niet ver van de bezienswaardigheden af, goed ontbijt, goed eten, goede service, vriendelijke mensen, goede buurt. De buurt was 5 jaar geleden een achtergestelde buurt, maar tegenwoordig is het een mooie buurt geworden en dat is wel te zien. Voorzieningen (winkels, McDonalds, pin automaat) zijn er op loopafstand.
Wij hebben in het hotel gegeten en de ober was zeer vriendelijk, zelfs grappig. Eten was lekker.

Probeer eens Italiaans restaurant Colosseum, deze zit aan het begin van het plein waar het hoofdgebouw van The National Museum zit. (The National Museum zit aan het eind van het plein). Prijzen zijn niet hoog en zeker lekker gegeten. Je moet een passage in, roltrap op en daar zit het restaurant.

En couple, Juin 2012
"Goed hotel!"traduire
Sascha

07/06/2012 7-6-2012 Hotel Angelo is een modern en gezellig hotel. De hotelkamer was schoon en het personeel vriendelijk en de service uitstekend!
We hebben geen last gehad van geluid van andere kamers of het verkeer.
Het hotel ligt net buiten het centrum maar prima te bereiken via metro of de tram die binnen 5 minuten lopen te bereiken zijn.
In de buurt van het hotel zijn meerdere eetgelegenheden en een grote passage "Novy Smichov" met heel veel winkels en een supermarkt.
Het ontbijtbuffet was echt super uitgebreid en lekker!

En couple, Mai 2012
"Ideaal hotel"traduire
Erik

24/05/2012 Hotel ligt buiten centrum maar is zoals al eerder beschreven prima met het OV te bereiken. We kwamen rond middernacht terug uit de stad en hebben ons geen seconde onveilig gevoeld.

Avec des ami(e)s, Mai 2012
"Goed hotel en prima ligging!"traduire
wittehagelslag

17/05/2012 Hotel Angelo is ongeveer 2 min lopen naar de trams of metero heeft echt een ideale ligging.We zijn 5 dagen geweest maar we hadden nog wel langer willen blijven.

En couple, Avr 2012
"Prima hotel, handige locatie"traduire
Berry

01/05/2012 Nabij metro en op loopafstand van centrum. Prima hotel, mooie kamers, goed ontbijt.

1 2 3 suivant