Avis Camping Vuurplaats (Camine)

23 septembre 2014

Vuurplaats (Camine)
Avis Camping Vuurplaats (Camine)
Strada Principale 130, 727265, Fundu Moldovei

Camping Vuurplaats (Camine) a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 62 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Vuurplaats (Camine) pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fundu Moldovei ! Vous pouvez également trouver 91 Photos concernant Camping Vuurplaats (Camine) sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingVuurplaats (Camine). Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Roumanie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Roumanie. Comparer Camping Vuurplaats (Camine) avec les autres logements, dans Fundu Moldovei.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Vuurplaats (Camine) Fundu Moldovei N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

62 avis sur Vuurplaats (Camine)

En couple, Juin 2014
"Gezellig dagen"traduire
Huub en annie

06/07/2014 Een mooie camping ,goed sanitair netjes en schoon ,alleen het gemoedelijke miste we.de tocht naar de kaasboerderij was suuuuuuper mooie ,en zondag naar de kerk en het klooster is echt indrukwekkend ,echt een plek om terug te kommen

En couple, 2014
"Betrokken eigenaren"traduire
José Kok

23/06/2014 Een zeer gastvrij ontvangst. Door John en Engeliene hebben wij deze omgeving kunnen verkennen op een heel speciale manier, met paard en wagen de bergen in, en een heerlijke lunch bij de kaasboerderij. De camping zelf is schoon, zeer goed onderhouden en gastvrij. John heeft een avond Nederland-Australie geregeld in de plaatselijke kroeg. Veel informatie gekregen over Roemenië. Wij kijken met veel plezier terug op de dagen die we bij John en Engeliene hebben mogen doorbrengen!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Un camping perfect."traduire
Iacobet Iulian

15/06/2014 O locatie perfecta pentru camping.locuri suficiente,curatenie,liniste.Gazde primitoare.

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2014
"Un camping in care te simti excelent."traduire
Enea Bogdan

28/05/2014 Camping foarte bine amplasat, intr-un sat linistit si curat cu oameni primitori, in apropierea obiectivelor turistice din Bucovina. Foarte curat si bine dotat pentru un camping de dimensiuni mici. Proprietarii iti ofera tot ajutorul si informatii despre zona la nevoie. Nu ezitati sa mergeti acolo. Noi ne-am simtit minunat.

En couple, Mai 2014
"Mooie omgeving, bijzondere activiteiten"traduire
t.j.oosterwijk

20/06/2014 hartelijk ontvangst, rustig gelegen, mooi gras voor de tent, vele bijzonder bezienswaardige kloosters in de omgeving.

En couple, Sep 2013
"Hartverwarmende uitstapjes"traduire
Ineke Bakker

30/09/2013 Wij hebben het niet zo op door Nederlanders gerunde campings In het buitenland. Maar Fundu Moldovei is heel bijzonder en een verhaal apart. Een kleine camping in het dorp zelf in een prachtige omgeving, waar zo nu en dan een koe + begeleider langs sjokt. Met Engeline en John die - gestart vanuit een hulporganisatie na 1989 - nu de mogelijkheid bieden om wat van het land en de mensen te zien, op een manier die je je nooit zelf kan kunnen regelen met profijt voor de mensen in het dorp. De kerkdienst in de orthodoxe kerk, het bezoek + maaltijd aan het vlakbij gelegen klooster. Het waren gouden momenten. Ook de tips welke Unesco kloosters te bezoeken (en het eiermuseum) bleken waardevol.
John en Engeline koken ook voor de gasten als zij dat willen. Wij hebben er heerlijk gegeten.

En couple, Sep 2013
"Absolut zu empfehlen"traduire
Petra Grothaus

25/09/2013 Ein vorbildlich geführter Campingplatz, mit vielen Möglichkeiten die Umgebung zu erkunden. Einen großen Dank an die engagierten CP-Betreiber John und Engeline.

"Camping-ul perfect"traduire
Horatiu Pacurar

13/08/2014 De anul trecut de cand am poposit pentru prima data in acest camping am stiut ca este un loc special.
Il recomandam cu toata caldura. Ceam mai buna zona de campare, cele mai curate locuri sanitare, o priveliste de invidiat, iar de are ce sa mai vorbim.
Gazdele vorbesc romana, desi sunt olandezi iar ospitalitatea este la ea acasa.
Multumim Vuurplaats

En couple, 2013
"Goed verzorgde maar onpersoonlijke camping!"traduire
pimhunnersen

20/08/2013 De camping bevind zich in een omgeving waar voldoende te doen is. Je treft er goede standplaatsen en verzorgd sanitair aan. Alleen jammer van de vele regels op de camping en de strenge controle daarop niet echt bijdragen aan een ontspannen vakantiegevoel. Ook is de camping niet echt hondvriendelijk.

Eigenaar John Manshanden, 27/09/2013
Le propriétaire a dit ::  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling. Maar wij, en vele van onze gasten, herkennen ons niet in het beeld van onpersoonlijk en kil. Wij proberen zoveel mogelijk aandacht aan onze gasten te geven. Als het gaat om honden op een camping is ergenis van de niet hondeneigenaren dat de hond losloopt en op het veld zijn behoefte doet. Dat is de reden dat op veel campings de hond niet meer welkom is. Daarom hond aan de lijn en buiten het terrein uitlaten. Wij vinden het jammer dat u bij vertrek niets gezegd heeft. Wij willen graag leren en onze dienstverlening verbeteren.

En couple, Aou 2013
"Genoten!"traduire
Ellen Klitsie

07/10/2013 Een mooie camping met zeer vriendelijke leiding en heel leuke uitstapjes (naar klooster en mee eten + kaasboerderij) en heerlijk gegeten bij John en Engeline aan tafel. Een mooi gebied met de beroemde kloosters en niet te vergeten het eiermuseum. We bleven er langer dan gepland!

1 2 3 4 5 6 7 suivant