Avis Camping Vuurplaats (Camine)

9,6

21 décembre 2014

Vuurplaats (Camine)
Avis Camping Vuurplaats (Camine)
Strada Principale 130, 727265, Fundu Moldovei

Camping Vuurplaats (Camine) a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 67 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Vuurplaats (Camine) pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fundu Moldovei ! Vous pouvez également trouver 94 Photos concernant Camping Vuurplaats (Camine) sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingVuurplaats (Camine). Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Roumanie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Roumanie. Comparer Camping Vuurplaats (Camine) avec les autres logements, dans Fundu Moldovei.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Vuurplaats (Camine) Fundu Moldovei N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

67 avis sur Vuurplaats (Camine)

9,6
En couple, 2014
"Zeer klantonvriendelijk"traduire
A.Faber

30/11/2014 Het gras is er heilig en de eigenaar kan er niet tegen dat er een radiootje aanstaat.

En couple, Sep 2014
"Wonderful place to stay"traduire
Margaret Harkness

23/09/2014 This was a lovely camping site with clean, modern facilities in a very attractive location with great views of the mountains. Our hosts were wonderful & we were able to experience some of the local village life with John. Engeline was a wonderful chef & we had a great meal there with their table d’hôte. Best campsite ever!

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Schitterende camping"traduire
N.A. Becht

27/09/2014 Zeer goed onderhouden sanitair en goed onderhouden terrein. De camping straalt rust uit, goed bereikbaar; goede uitvalbasis voor bezoek aan kloosters. prima prijs/kwaliteit, Heerlijke keuken, fantastische excursies naar kaasboerderij in de bergen met paard en wagen, naar nonnenklooster, stoeterij. eiermuseum e.d. Winkeltje op loop afstand, iedere dag vers brood! Camping is goed aangegeven en prima bereikbaar via prima wegen.

En couple, Aou 2014
"Een aanrader voor een ieder die van roemeïe houd"traduire
snijder g

02/12/2014 de toe lichting die ik hier wil geven is als volgt.
wij zijn door anderen af geraden deze camping te bezoeken dezen hadden een negative beoordeling op deze camping gegeven.
wij zijn van mening dat wij dit zelf willen meemaken.
wij kregen mee je mag niet op het gras lopen geen was bij de caravan hebben de beheerders echtpaar zijn bruut naar de gasten.
wij waren zo eerlijk om dit ook bij het beheerders echtpaar neer te leggen.
zij hebben dit ter kennisgeving aangenomen en kunnen zich in dit negatieve niet vinden. wij hebben hier zowat een week gestaan en met heel veel plezier en zeer behulpzame beheerders.
ja zij hebben regels die van tevoren meegedeeld worden die axepteer je en dan moet je je daar aan houden. en terecht.
hele goede camping wij kunnen niet anders zeggen

En couple, Juin 2014
"Gezellig dagen"traduire
Huub en annie

06/07/2014 Een mooie camping ,goed sanitair netjes en schoon ,alleen het gemoedelijke miste we.de tocht naar de kaasboerderij was suuuuuuper mooie ,en zondag naar de kerk en het klooster is echt indrukwekkend ,echt een plek om terug te kommen

En couple, 2014
"Betrokken eigenaren"traduire
José Kok

23/06/2014 Een zeer gastvrij ontvangst. Door John en Engeliene hebben wij deze omgeving kunnen verkennen op een heel speciale manier, met paard en wagen de bergen in, en een heerlijke lunch bij de kaasboerderij. De camping zelf is schoon, zeer goed onderhouden en gastvrij. John heeft een avond Nederland-Australie geregeld in de plaatselijke kroeg. Veel informatie gekregen over Roemenië. Wij kijken met veel plezier terug op de dagen die we bij John en Engeliene hebben mogen doorbrengen!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Un camping perfect."traduire
Iacobet Iulian

15/06/2014 O locatie perfecta pentru camping.locuri suficiente,curatenie,liniste.Gazde primitoare.

En couple, Juin 2014
"Geweldige gastvrije plek"traduire
Jan Bongarts

16/10/2014 Mooie gastvrije gezellige accommodatie midden in dit mooie Roemeense gebied de Bukovina.
De gastouders maken het verblijf tot een feest door met hun gasten de mooie dingen van dit stuk land te laten zien en proeven.
Bijzondere zaken als een viering van de orthodoxe dienst, maaltijd in een klooster en de tocht naar de alm met de boerenwagen en onderweg

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2014
"Un camping in care te simti excelent."traduire
Enea Bogdan

28/05/2014 Camping foarte bine amplasat, intr-un sat linistit si curat cu oameni primitori, in apropierea obiectivelor turistice din Bucovina. Foarte curat si bine dotat pentru un camping de dimensiuni mici. Proprietarii iti ofera tot ajutorul si informatii despre zona la nevoie. Nu ezitati sa mergeti acolo. Noi ne-am simtit minunat.

En couple, Mai 2014
"Mooie omgeving, bijzondere activiteiten"traduire
t.j.oosterwijk

20/06/2014 hartelijk ontvangst, rustig gelegen, mooi gras voor de tent, vele bijzonder bezienswaardige kloosters in de omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 suivant