Avis Camping Vuurplaats (Camine)

9,7

17 avril 2014

Vuurplaats (Camine)
Avis Camping Vuurplaats (Camine)
Strada Principale 130, 727265, Fundu Moldovei

Camping Vuurplaats (Camine) a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 52 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Vuurplaats (Camine) pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fundu Moldovei ! Vous pouvez également trouver 75 Photos concernant Camping Vuurplaats (Camine) sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de CampingVuurplaats (Camine). Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Roumanie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Roumanie. Comparer Camping Vuurplaats (Camine) avec les autres logements, dans Fundu Moldovei.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Vuurplaats (Camine) Fundu Moldovei N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 suivant

52 avis sur Vuurplaats (Camine)

9,7
En couple, Sep 2013
"Hartverwarmende uitstapjes"traduire
Ineke Bakker

30/09/2013 Wij hebben het niet zo op door Nederlanders gerunde campings In het buitenland. Maar Fundu Moldovei is heel bijzonder en een verhaal apart. Een kleine camping in het dorp zelf in een prachtige omgeving, waar zo nu en dan een koe + begeleider langs sjokt. Met Engeline en John die - gestart vanuit een hulporganisatie na 1989 - nu de mogelijkheid bieden om wat van het land en de mensen te zien, op een manier die je je nooit zelf kan kunnen regelen met profijt voor de mensen in het dorp. De kerkdienst in de orthodoxe kerk, het bezoek + maaltijd aan het vlakbij gelegen klooster. Het waren gouden momenten. Ook de tips welke Unesco kloosters te bezoeken (en het eiermuseum) bleken waardevol.
John en Engeline koken ook voor de gasten als zij dat willen. Wij hebben er heerlijk gegeten.

En couple, Sep 2013
"Absolut zu empfehlen"traduire
Petra Grothaus

25/09/2013 Ein vorbildlich geführter Campingplatz, mit vielen Möglichkeiten die Umgebung zu erkunden. Einen großen Dank an die engagierten CP-Betreiber John und Engeline.

En couple, 2013
"Goed verzorgde maar onpersoonlijke camping!"traduire
pimhunnersen

20/08/2013 De camping bevind zich in een omgeving waar voldoende te doen is. Je treft er goede standplaatsen en verzorgd sanitair aan. Alleen jammer van de vele regels op de camping en de strenge controle daarop niet echt bijdragen aan een ontspannen vakantiegevoel. Ook is de camping niet echt hondvriendelijk.

Eigenaar John Manshanden, 27/09/2013
Le propriétaire a dit ::  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling. Maar wij, en vele van onze gasten, herkennen ons niet in het beeld van onpersoonlijk en kil. Wij proberen zoveel mogelijk aandacht aan onze gasten te geven. Als het gaat om honden op een camping is ergenis van de niet hondeneigenaren dat de hond losloopt en op het veld zijn behoefte doet. Dat is de reden dat op veel campings de hond niet meer welkom is. Daarom hond aan de lijn en buiten het terrein uitlaten. Wij vinden het jammer dat u bij vertrek niets gezegd heeft. Wij willen graag leren en onze dienstverlening verbeteren.

En couple, Aou 2013
"Genoten!"traduire
Ellen Klitsie

07/10/2013 Een mooie camping met zeer vriendelijke leiding en heel leuke uitstapjes (naar klooster en mee eten + kaasboerderij) en heerlijk gegeten bij John en Engeline aan tafel. Een mooi gebied met de beroemde kloosters en niet te vergeten het eiermuseum. We bleven er langer dan gepland!

En couple, Juil 2013
"Zeker aan te raden"traduire
Marc Embo

11/07/2013 Camping Vuurplaats, een prachtige camping met zeer gemotiveerde en vriendelijke Nederlandse uitbaters, alle nodige info beschikbaar voor trip in de omgeving. Een aanrader bij uw reis door Roemenie

Seul(e), Juin 2013
"Prachtige uitvalsbasis om Roemenië te verkennen"traduire
Wiljan

25/06/2013 Goed geregeld, gastheer/vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken:)

En couple, Juin 2013
"Urlaub in Rumänien"traduire
Rickli

08/07/2013 Idealer Ausgangspunkt für die Besichtigung der legendären Moldauklöster.

Die Angebote mit den gemeinsamen Nachtessen, Besuch eines orthodoxen Gottesdienstes mit Abstecher zu einem Kloster und dem Ausflug zu einem Bergbauern sind absolut Spitze.

En couple, Mai 2013
"Roemeense lusthof"traduire
p.peters

26/05/2013 een camping waar alles klopt. er is nagedacht over inrichting en de eigenaar doet alles om het je naar je zin te maken.
nuttige info, reisleideren en alles met de nodige humor.
Aan te bevelen!!

En couple, Avr 2013
"Excellent - we hope to return one day!"traduire
Kath Davies

02/05/2013 Stayed 2 days at this beautifully maintained campsite. John and Engeline, the Dutch owners, could not have been more helpful from providing advice on walks in the area to helping us arrange an oil service on our campervan. The were very good hosts and run a lovely campsite.

En couple, Sep 2012
"Der top Campingplatz in Rumänien"traduire
Volker-14

28/09/2012 Der Platz liegt ruhig, etwas abseits von der betriebsamen DN 17 an einer Seitenstraße in Fundu Moldovei. Von hier kann man die Bukovina und die Moldauklöster besichtigen. Die Betreiber des Platzes bieten weitere Touren mit authentischem Erlebniswert an (Besuch eines orthodoxen Gottesdienstes, Essen im Kloster, Pferdewagentour zur Käserei, etc.).
Der Rasen ist eben und gepflegt. Alle Stellplätze verfügen über Strom (CEE). Teilweise bieten große Bäume Schatten. Die Sanitäranlagen sind neu, großzügig, sauber und sehr gepflegt. Wenn es abends kühl wird kann man in der schönen Bibliothek den Ofen anstecken und behagliche Wärme genießen. Die Gastgeber sind sehr freundlich und engagiert. Herzlichen Dank für die nette Betreuung und die schönen Erlebnisse. Der Platz ist absolut empfehlenswert.

1 2 3 4 5 6 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?