Avis Pension Bystrica**

2 novembre 2014

Avis Pension Bystrica**
Okruzna, Dudince

Pension Bystrica a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Pension Bystrica** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Dudince ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovaquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovaquie. Comparer Pension Bystrica** avec les autres logements, dans Dudince.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bystrica** Dudince N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Bystrica**

En couple, Oct 2011
"Voor herhaling vatbaar"traduire
Ger

23/10/2011 Met z'n vieren waren we twee nachten bij Duchan in zijn pension. We werden hartelijk verwelkomd en kregen allerlei tips voor trips. Kamers waren degelijk en netjes. Ontbijt was prima verzorgd. Hoewel we in hotel Mineral hebben gedineerd, was het wel mogelijk dat de eig. voor wat avondeten kon zorgen. Prima adres en zeker aan te bevelen. Bouwvakkers waren bezig een nieuw pand te bouwen in de straat, gaf wat geluidshinder, maar dat is gauw genoeg weer over.
Wij waren op rondreis via Tsjecho-reizen.

En couple, Sep 2010
"Gemoedelijk"traduire
bert en jeanne

18/09/2010 We werden hier allervriendelijkst ontvangen. Zowel meneer als mevrouw spraken Duits en hielpen ons daar waar mogelijk bv. bij het dragen van de koffers. De eigenaar informeerde naar onze interesses en gaf ons uitstekende tips.Daar konden onze reisgidsen niet tegenaan. Het eten was voortreffelijk met zelfs keuzemogelijkheden. Voor ons was het verblijf van 2 dagen-Tsjecho reizen- te kort.