Avis Hôtel Zlatý Dukát****
Hlavná 16, SK-04001, Kosice

Hôtel Zlatý Dukát a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Zlatý Dukát**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kosice ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovaquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovaquie. Comparer Hôtel Zlatý Dukát**** avec les autres logements, dans Kosice.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Zlatý Dukát**** Kosice N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Zlatý Dukát****

En couple, Juin 2014
"Wij komen er terug"traduire
Irma Westerhuis

11/10/2014 Prachtig ingericht hotel. Heel ruime kamer en badkamer. Heerlijk stil
's nachts. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij kwamen pas om 22.45 uur aan, vanwege treinreis vanuit Boedapest. In deze trein was niets te eten, Toch hebben ze voor ons nog even snel een heerlijke uitgebreide broodmaaltijd klaargemaakt.
In de kamer is geen Wifi, maar wel een WLan-cable voor je Laptop. Wifi beneden is uitstekend, waar het ook gezellig zitten is.
Als je het hotel uitloopt struikel je meteen over de vele gezellige terrasjes, waar je 's avonds ook heel goed en vooral heel goedkoop kunt eten.
Vanaf het treinstation was het ruim 10 minuten lopen. Verder kun je de rest van dit mooie historische stadje heel goed te voet doen.

En couple, 2012
"Wonderful place"traduire
Iga

23/04/2012 We were there for a weekend and it was awsome. Delicious food, very nice and helpful service, park places for free. The place ist beautiful - in the centre of market square but very quiet. It is a perfect place for some relax and/ or a romantic weekend :) We are delighted of Zlaty Dukat and if we have such a possibility to visit this place one more time, we'll do it.