Avis Hôtel Relax Hotel Sojka***

Relax Hotel Sojka***
Avis Hôtel Relax Hotel Sojka***
Malatiny 104, SK-032 15, Malatiny

Hôtel Relax Hotel Sojka a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 25 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Relax Hotel Sojka*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Malatiny ! Vous pouvez également trouver 40 Photos concernant Hôtel Relax Hotel Sojka*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovaquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovaquie. Comparer Hôtel Relax Hotel Sojka*** avec les autres logements, dans Malatiny.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Relax Hotel Sojka*** Malatiny N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

25 avis sur Relax Hotel Sojka***

En voyage organisé en groupe, Mai 2014
"Verborgen parel in de vallei"traduire
Davy Van Acker

20/05/2014 Kleinschalinge accomodatoe met 30 kamers en 11 huisjes. Heel toffe opzet met toch heel wat mogelijkheden zowel binnen als buiten het hotel. Er is een uitgebreide keuze in het restaurant zowel aan dranken als gerechten. Het woord service wordt hier met een grote 'S' geschreven. Kamers zijn praktisch en degelijk ingericht en beschikken maar liefst over 6 Vlaamse TV-kanalen. Op zoek naar een goedkope rustige vakantie, twijfel niet,neem de auto en boek dit hotel.

En voyage organisé en groupe, Mai 2014
"Belgische kwaliteit in een te ontdekken regio"traduire
veerle wauters

14/06/2014 dit driesterrenhotel is een dikke 3 * Plus waard: prima ontvangst, aangename tuin, verzorgde kamers, lokale en Belgische keuken + dranken, kleine maar complete wellness, zeer ontspannende ervaring door professionele massage, enz...
Stijl is beetje Oostenrijks.
half pension is ok prijs / kwaliteit, maar de à la carte maaltijden zijn 3 trappen hoger van niveau, echt Zeer lekker!!
de vakantiewoningen die ook bij het hotel horen zijn een geweldige keuze voor gezinnen of groepjes vrienden. zo mooi ingericht en ruim, verrassend!

Avec des ami(e)s, Sep 2012
"Fantastické"traduire
Ladislav Krampol

28/10/2012 Krásné místo, blízko vody a také hor. Stylové ubytování, stylová restaurace s fantastickou kuchyní. Velice ochotný a příjemný personál i majitel.
Luxusní wellness.

Plus d'informations sur Hôtel Relax Hotel Sojka*** chez :

En couple, Sep 2012
"Wie rust en ontspanning zoekt"traduire
Schandevyl

24/09/2012 Hotel relax Sojka is eenvoudig en zonder overbodige luxe.
Je vindt er wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie.
Je hoeft echt niet ver te lopen om je in de ongerepte natuur te bevinden.
Fietsen kan, maar vraagt toch een zekere inspanning gezien het vele "vals plat". Hoteluitbater heeft ook electrische fietsen te huur, als ondersteuning weliswaar. Je vindt een fietsenroutenetwerk dat met de electrische mountainbike wel avontuurlijk is. De omgeving is werkelijk adembenemend !
De is zeer rustig gelegen. Je hoeft er in de onmiddellijke omgeving niet op zoek te gaan naar vertier. In het hotel is wel alles voorhanden om de verveling tegen te gaan. De bierkaart is voorbeeldig en totaal niet prijzig. Je hoort altijd wel ergens de gulle lach van de "Vlaamse" baas wel weerklinken. Hij weet altijd raad bij vragen of problemen. De overgrote meerderheid van het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

En couple, Juil 2012
"Fantastishe plek!"traduire
sunaert josepha

15/08/2012 Hotel Sojka was SUPER!! We hebben volop kunnen genieten van de gastvrije Slovaken.We hebben echt geen aanmerkingen,het loopt allemaal op wieltjes........Er waren heel wat jonge gezinnetjes,dat zegt meer dan genoeg over de kindvriendelijkheid.DUS wij komen vast en zeker terug!

En couple, Juin 2012
"Vlaamse uitbater met uiterst vriendelijk personeel"traduire
heer Vandecauter

08/03/2013 Men doet er zijn uiterste best om alles naar ieders wens te laten verlopen, de prijs-kwalteitsverhouding is ideaal (zelfs een all-in formule). Verblijfsformules worden individueel uitgewerkt. Ideaal dus.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Leuk verblijf in sojka!"traduire
bie

06/08/2011 we zijn net terug van 6 dagen in hotel sojka! we hadden schitterend weer en over het algemeen een mooie vakantie. toch een paar opmerkingen: -we werden afgehaald door werknemers van het hotel met een minibusje de rit was één grote rally! onverantwoord rijgedrag, we vroegen om wat voorzichtiger te rijden bij de terug reis , hier werd eens mee gelachen, we waren echt bang! -de beschreven gezinswandeling van 3,5 uren werd onze zwaarste wandeling ooit van 6 uren, zeker ni te doen met kleine kinderen! -we hadden meer verwacht van de belgische hoteluitbater, wij kwamen in slowakije aan en hij vertrok naar belgie, vinden we niet kunnen terwijl het hotel half vol belgen zit!

eigenaar Gerdi, eigenaar, 12/09/2011
Le propriétaire a dit ::  Ikzelf reed ook op de weg terug naar de luchthaven en de wagens reden volgens de wettelijke limieten. Slovaken hebben wel een vlotte rijstijl maar veilig. Deze wandeling werd ter plekke veranderd er werd ondertussen ook aangepast in de infofolder. Wij hebben zomerseizoen van mei tot eind september dus het is niet realistisch te verwachten dat mijn echtgenote en ik continue in het hotel zijn. Wij waren maar 4 dagen in België, en er waren op het moment van de boeking van onze vlucht maar enkele Belgische kamers geboekt. Jullie boeking kwam als lastminutereis. Bovendien is ons personeel van alles op de hoogte.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2011
"Actieve vakantieplek bij uitstek"traduire
willy

23/07/2011 Hotel Sojka is een plaats waar je echt tot rust kunt komen, waar je verwend wordt op alle gebied (comfort, wellness, eten, bediening, receptie) en waar je in de omgeving vanalles kunt doen : aan het strand van het meer liggen, waterpretpark bezoeken, kastelen of authentieke dorpjes en openluchtmusea bezoeken, fietsen, bergbeklimmen, wandelen in de bergen (uitgewerkte en beschreven wandelingen liggen op de kamers van het hotel)... 5 dagen waren veel te kort. Ik ga zeker nog eens terug. Gerdi, zijn vrouw en heel het team staan garant voor een zorgeloze, aangename vakantie.

En couple, Juin 2010
"Een oase van rust"traduire
een rustig Vlaams k...

07/08/2010 - prachtige kamers
- prachtige wellness en binnenzwembad
- zalige tuin met mooie beelden
- ontspannend terras en restaurant
- veel informatie
- sympathieke en behulpzame eigenaars
- heel veel variatie aan activiteiten in de regio maar toch rustige ligging

Avec des ami(e)s, Fev 2010
"Dit hotel is meer dan *** waard!!!"traduire
Hilde en vrienden

10/03/2010 Het lijkt mij dat hieronder enkel de ontevreden klanten hebben gereageerd. Ik heb alleen maar tevreden mensen gezien, heel behulpzame en lieve eigenaars, prachtig personeel (niet alleen van uitzicht :-)), zalige wellness en binnenzwembad, uitgebreide informatie voor uitstappen en wandelingen, kortom... alles piekfijn. Er waren ook heel wat lokale klanten en toen we met hen spraken waren ze eveneens heel tevreden. Doe zo voort en laat je niet misleiden door die paar klagers die veel willen voor geen geld! Wij komen zeker terug en sturen onze vrienden!!!

1 2 3 suivant