Avis Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
Avis Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Camping Terme Catez a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 306 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Terme Catez***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Catez ob Savi ! Vous pouvez également trouver 210 Photos concernant Camping Terme Catez***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 3 Vidéos de CampingTerme Catez*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Terme Catez***** avec les autres logements, dans Catez ob Savi.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Terme Catez***** Catez ob Savi N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

306 avis sur Terme Catez*****

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Mooie camping"traduire
familie Trines

20/08/2014 mooie camping, mooie zwembaden (alleen een beetje achterstallig onderhoud van de zwembaden) onze kinderen 14 en 12 jaar hebben zich prima vermaakt.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Niet meer onze camping van twee jaar geleden"traduire
familie Doorn

17/08/2014 Deze camping gaat achteruit door dat er geen toezicht is over het lawaai en te veel tenten.

"Gezellige,zonnige, Go 4 camp bungalowtent"traduire
Fam Vermeulen

15/08/2014 Dit is de tweede keer dat we nu zijn geweest,eerste x in een huisje wat meer dan top was en nu in een bungalowtent, wat niet onder doet aan een huisje!! Wij zijn super tevreden met Camping Terme Catez ,alleen het onderhoud van het zwembad en sanitair in die 5 jaar .......is ten boze!!!!!!!!!!!! moet echt wat aan gedaan worden! verders weer een top vakantie gehad.met super lekker weer

Plus d'informations sur Camping Terme Catez***** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Goed voor een week !"traduire
familie Dokter-Bakk...

13/08/2014 Twee jaar geleden zijn we ook op deze camping geweest. Voor de kids een waar zwembadparadijs. Toch moet er wel wat onderhoud gebeuren.
Ook de prijzen van bijv. een bolletje ijs zijn in de laatste twee jaar gestegen.
Het was leuk voor een week maar wij zijn er nu wel uitgekeken vooral ook omdat er in de omgeving weinig te doen is.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Waterparadijs voor de kinderen"traduire
Fam. van Oosterwijk

12/08/2014 In augustus verbleven we een week in een supermooie, ruime (7x5 m), luxe mobil home (via touroperator geboekt). De ligging was prima, aan het meer, vooraan op de camping. De camping is groot en als je wat verder naar achteren zit is het behoorlijk ver lopen naar het zwembad en winkeltje. Bij het complex horen ook 3 hotels en een heleboel vakantiehuizen. Aan de auto's te zien zaten daar vooral Slovenen.
De zwembaden zijn supermooi met lekker warm water en heel veel glijbanen. De kinderen vonden het geweldig. Wel achterstallig onderhoud (losliggende tegels, afbladderende verf). Je mag 2 keer per dag in de buitenbaden óf 1 keer voor 3 uur in het binnenbad.
De broodjes in de winkel vonden wij niet zo lekker. Op 2 km zit een Lidl met heerlijke verse broodjes. In de omgeving is verder niet veel te zien.
Gelukkig hadden we mooi weer, en hebben we volop kunnen genieten van het waterparadijs. Een week op deze camping is lang genoeg.

"Erg leuk"traduire
henkhaaze

08/08/2014 voor honden niks aan maar nleuke glijbanen voor kinderen je word om 8 uur wakker door lawaai van blerende kinderen vies sanitair glijbaan echt super

"Leuke glijbanen"traduire
Stinesen

04/08/2014 De glijbanen waren super leuk voor de kids zowel jong als oud. Onze jongens misten wel de tafeltennistafels op de camping. Het onderhoud van het aquapark was minder goed in orde, losse tegels en vieze randen van de zwembaden. Ontvangst door de mensen van touroperrator was prima. Ook werden onze vragen snel en vriendelijk afgehandeld. Het eten op de camping vonden we slecht. De restaurantjes in de omgeving zijn prima!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Schoon en nette camping met veel faciliteiten"traduire
familie Bahadoer

17/08/2014 De ligging van onze accommodatie was zeer goed met vrij uitzicht op de bergen. Veel vrije speelruimte voor de kinderen en op loopafstand van de zwembaden.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Leuke camping, mooi zwembad binnen en buiten"traduire
Leon

31/07/2014 Leuke camping, maar pas op voor het touroperator straatje.
De tenten staan erg dicht op elkaar. De campeer plaatsen zijn een stuk groter.

"Leeuk voor de kinderen"traduire
familie Kleinbussin...

30/07/2014 wij vonden het een leuke camping vanwege de zwembaden en glijbanen maar een week is lang genoeg. Het ligt buiten het stadje en in de directe omgeving is niet heel veel te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant