Avis Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
Avis Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Camping Terme Catez a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 346 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Terme Catez***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Catez ob Savi ! Vous pouvez également trouver 223 Photos concernant Camping Terme Catez***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 3 Vidéos de CampingTerme Catez*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Terme Catez***** avec les autres logements, dans Catez ob Savi.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Terme Catez***** Catez ob Savi N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

346 avis sur Terme Catez*****

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Leuke camping met heel veel waterpret"traduire
familie Degreef

07/09/2014 Zoals de titel al zegt is het een hele leuke camping met een heel mooi waterpark erbij. In de omgeving zijn meerdere restaurants waar je voor weinig heerlijk kunt eten.

"Heerlijke vakantie"traduire
familie Roos Hoefge...

29/08/2014 De stacaravans van touroperator zijn ideaal ingericht en staan heel mooi aan het meertje en aan het waterpark. In de omgeving zijn voldoende dagtrips te bedenken. Kastelen kijken langs de krka en picknicken en pootjebaden; kanoën; Ljubeljana; shoppen in de winkelcentra rond Zagreb; Zagreb; markten. Postojna vonden wij wat te ver maar moet ook te doen zijn.
het zwemwater is perfect, voor ieder wat wils. Diep/ondiep, wild/rustig, glijbanen/ligweides.
De ontvangst en de verzorging op de camping door onze gastheer Joop was uitmuntend! Ga bij hem langs voor hulp of informatie en het komt goed.

"Geweldig zwembad"traduire
familie Sluiter

27/08/2014 veel zwemplezier, uitzicht vanuit stacaravan was erg mooi

Plus d'informations sur Camping Terme Catez***** chez :

"Leuke plek voor kinderen"traduire
familie Beterams

24/08/2014 Veel waterplezier in mooie omgeving. Wel iets gedateerd maar niet storend. Prima prijskwaliteit verhouding.

"In die Jahre gekommene Therme aber ok ...."traduire
familie Daum

10/09/2014 Wassertemperatur und Rutschen für die Kinder Top; die Sanitäranlagen/Duschen vorallem i d Wintertherme leider in die Jahre gekommen. Die Duschen(algig Risse ) , Einstiegshilfen, der Lack, Fliesen bzw das Gemäuer i d Sommertherme leider teilweise bröckelig oder kaputt.

"Leuke vakantie"traduire
familie Folbert

10/09/2014 We hebben ons goed vermaakt, en voor de kinderen was het ook mooi.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Sanitäranlagen"traduire
familie Warth

10/09/2014 Sanitäranlagen könnten eine Renovierung vertragen. Ist alles sauber gereinigt , aber doch schon sehr gebrauchter Zustand

"Flink genoten"traduire
sandra willems-fren...

07/09/2014 we zijn voor de eerste keer op deze camping geweest,en we hebben het echt heel leuk gehad,zonde dat we de eerste twee dagen regen hebben gehad,dagtochtjes gemaakt naar Zagreb en Postojna,dat laatste is zeer zeker de moeite waard,al met al een hele leuke vakantie

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Mooie stacaravan/camping zelf gaat achteruit"traduire
familie Loos

07/09/2014 Veel achterstallig onderhoud bij terme catez vooral zwembad, eten etc redelijk duur verder wordt het sanitair niet goed schoongemaakt! De stacaravan die wij gehuurd was daarin tegen heel mooi en ruim!
Tip Bedlinnen huur etc goedkoper maken!

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Dit nooit meer"traduire
eddy

23/08/2014 Dit jaar op deze "5 sterren camping" gestaan
Ik denk dat men de sterren heeft kunnen kopen bij div instanties
Plaats kun je zelf uitzoeken, maar deze zijn klein en je kijkt bijna altijd op een tent van touroperators
Hele straten staan er vol mee voor de caravan kampeerder niet leuk op ertussen te staan (mijn mening)
Moesten bijna 80 meter lopen om water te halen zat niet op het veld maar alleen in het sanitair gebouw
Schoonmakers van het sanitair kwamen regelmatig een handtekening zetten dat alles nog schoon was maar deden er niet veel
In ons stuk konden douche deuren niet op slot en zat er schimmel tegen plafond
Verder niets te doen, buiten de camping een ijssalon met hogere prijzen dan in Nederland op het terras.(1.40 per ijsbolletje en 2.60 voor een klein flesje cola)
Camping winkel ligt niet centraal maar aan begin van de camping.
Gevolg mensen gaan met de auto brood halen een drukte van jewelste
Buiten zwembad mooi groot en lekker warm water wel achterstallig onderhoud

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant