Avis Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
Avis Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Camping Terme Catez a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 258 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Terme Catez***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Catez ob Savi ! Vous pouvez également trouver 205 Photos concernant Camping Terme Catez***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 3 Vidéos de CampingTerme Catez*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Terme Catez***** avec les autres logements, dans Catez ob Savi.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Terme Catez***** Catez ob Savi N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

258 avis sur Terme Catez*****

"Leuke glijbanen"traduire
familie Steijvers

27/07/2014 Onrustige camping waarbij de campingwinkel ver van de tenten vandaan staat. De animatie is bij de hotels en bijna volledig in het Sloveens. Er zijn veel zwembaden met leuke glijbanen, helaas is er geen hoek voor de jongste kinderen waar je ze lekker kunt laten gaan.

"Alles was prima geregeld"traduire
familie Nijstad

23/07/2014 ontvangst was hartelijk,we kregen tips om buiten de camping eventueel wat te doen gemakkelijk bereikbaar

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Super camping als je gaat voor het aquapark"traduire
wendy

19/07/2014 Wij zijn hier nu 1,5 week met een eigen caravan. Je mag zelf een plaats uitzoeken en je bepaald dus zelf waar je staat. De plaatsen zijn niet fantastisch maar wij zijn hier voor de vele zwembaden. Onze kids van 1 en 4 genieten volop!
sanitair is prima. Wifi slecht.

aquapark super! Daar kunnen we i nederland nog wat van leren. Temperatuur vd baden zijn heerlijk! Nooit te koud.

in de omgeving genoeg te doen als je en auto hebt.

Plus d'informations sur Camping Terme Catez***** chez :

"Leuke ervaring"traduire
Sylvie

29/07/2014 Een leuke ervaring. Het sanitair van een camping kan je nooit perfect verwachten, maar de poetsvrouwen stonden te poetsen tegen hun zin en ook met van die wappen die al een paar dagen niet waren uitgewassen.. dit kon echt wel beter. wij sliepen in een tent van een touroperator, dit was in orde! Het was er een echt zwemparadijs. dit is een echte aanrader voor de jong en oud ! wij hebben genoten van onze vakantie.. we zijn geen mensen die 2x hetzelfde doen, maar ik zou het mensen wel aanraden. alleen jammer van het sanitair, maar we hebben het al slechter geweten op andere campings.

"Genoten!"traduire
Astrid_28

25/07/2014 Standaard huisje van park via internet geboekt. Goed geregeld. Keukenspullenwel wat weinig (geen schaar, rasp etc).
Zwembad super!
Ijsboer super!
Verder geen entertainment
Dame bij infobalie zeer behulpzaam.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Prima camping met Mega zwemparadijs"traduire
familie Appeldoorn

12/07/2014 Het zwemparadijs buiten is mega groot en geweldig voor kleine kinderen aangezien diep en ondiep zeer ruim van elkaar gescheiden zijn

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Prima stacaravan met een fantastisch uitzicht!"traduire
familie Siebelt

25/07/2014 De stacaravan was prima en vanaf de veranda keek je prachtig uit over het meer. De begeleiding van de medewerkers van touroperator was super! Het zwembad op de camping was prachtig met heerlijk warm water.

"Terme catez"traduire
familie Franke

23/07/2014 Erg jammer dat buiten het zwembad om niks wordt georganiseerd....dus er is totaal geen animatie aanwezig, jammer!!
Voor de rest een mooie camping.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Prima vakantie-adres met een mooi zwemparadijs!"traduire
familie Jong

21/07/2014 We zijn hier 10 dagen geweest en hebben ons hier prima vermaakt. het buitenzwembad is heel groot en daarom was het in de verschillende zwembaden niet druk. Ook wanneer het weer een beetje slechter is, is het binnenbad een goede optie. Kortom: een mooie vakantie op een leuk park.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Nur eingeschränkte Weiterempfehlung"traduire
familie Seitz

29/06/2014 Der Gast ist in der Anlage egal. Servicewüste. Der Gast ist nicht König, sondern Bittsteller. Kein Vergleich mit immer schon westlich orientierte Südländer.
Warum um 8.30 noch labbrige Brötchen haben - ist uns doch egal, Warum Gäste im Kapitänrestaurant bedienen - soll sich die Getränke selber holen, das Personal ist lieber mit sich selber beschäftigt,
nach Tage durchwachsenen Wetter wird am endlich sonnigen Tag der Pool gesperrt für eine aufschiebbare Reinigung ( nur drei Beispiele von vielen ).
Teure Getränke in Restaurant / Bar ( Slowenisches Flaschenbier 0,5 Liter für 3,40 Euro ).
Empfehlung: Außerhalb des Platzes Restaurants besuchen, deutlich günstiger, freundlicher und besser.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant