Avis Camping Terme Catez*****

Terme Catez*****
Avis Camping Terme Catez*****
Topliška 35, 8251, Catez ob Savi

Camping Terme Catez a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 358 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Terme Catez***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Catez ob Savi ! Vous pouvez également trouver 236 Photos concernant Camping Terme Catez***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 3 Vidéos de CampingTerme Catez*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Terme Catez***** avec les autres logements, dans Catez ob Savi.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Terme Catez***** Catez ob Savi N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

358 avis sur Terme Catez*****

En couple, Sep 2014
"Mooie camping met geweldig aquapark"traduire
familie Visser

28/09/2014 Een hele mooie camping met een geweldig aquapark in de omgeving is niet veel te doen maar supermarkten zijn er volop binnen 5km. Wij zijn door onze Gastvrouw Ans en gastheer Joop heel goed ontvangen en als er iets was waren ze er binnen no time om het op te lossen deze mensen verdienen een dikke 10.
Onze stacaravan was heel mooi en van alle luxe voorzien.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Zwischenstand auf dem weg nach Kroatien"traduire
familie Blasius

13/09/2014 Die sanitären sind wirklich sehr schlecht ansonsten War die Terme super.Gerne wieder aber nicht mehr wie 4 Tage. Dann langt es.

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Leuke camping met heel veel waterpret"traduire
familie Degreef

07/09/2014 Zoals de titel al zegt is het een hele leuke camping met een heel mooi waterpark erbij. In de omgeving zijn meerdere restaurants waar je voor weinig heerlijk kunt eten.

Plus d'informations sur Camping Terme Catez***** chez :

"Prima"traduire
familie Eleveld

28/09/2014 Hele leuke camping vooral met kinderen classe maar voor de beziens waardigingen moet je wel erg cer reisen.

En couple, Sep 2014
"Grote camping voor ons te massaal"traduire
saskiavlugt

18/09/2014 Na omboeking vanwege wateroverlast in Lesce op deze camping terecht gekomen. Voor ons qua omgeving te weinig natuur, wandelmogelijkheden en dergelijke. Weinig sfeer op camping en in de nabije omgeving. Hierdoor paar maal naar de andere kant van Slovenië gereden (omgeving Bled)

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Warmes Wasser im Überfluss"traduire
familie Scherb

21/11/2014 Freibad mit Rutschen, für jeden etwas dabei, Mitarbeiter vor Ort immer zur Stelle, sehr bemüht und immer für einen Spass gut. MH von Roan in Top-Lage, absolut ruhig, Autobahnabfahrt 1 km, viel Sehenswertes in der Umgebung - vielleicht gibts mal noch mehr Radwege

"Sprachkenntnisse"traduire
familie Kirsch

21/09/2014 EnglischKenntnisse sind von Vorteil. ...

Deutsch Sittich hier kaum jemand

"Heerlijke vakantie"traduire
familie Roos Hoefge...

29/08/2014 De stacaravans van touroperator zijn ideaal ingericht en staan heel mooi aan het meertje en aan het waterpark. In de omgeving zijn voldoende dagtrips te bedenken. Kastelen kijken langs de krka en picknicken en pootjebaden; kanoën; Ljubeljana; shoppen in de winkelcentra rond Zagreb; Zagreb; markten. Postojna vonden wij wat te ver maar moet ook te doen zijn.
het zwemwater is perfect, voor ieder wat wils. Diep/ondiep, wild/rustig, glijbanen/ligweides.
De ontvangst en de verzorging op de camping door onze gastheer Joop was uitmuntend! Ga bij hem langs voor hulp of informatie en het komt goed.

"Geweldig zwembad"traduire
familie Sluiter

27/08/2014 veel zwemplezier, uitzicht vanuit stacaravan was erg mooi

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Mooie camping met een fantastisch zwembad"traduire
Reinier

24/09/2014 Wij zijn eind augustus / begin september twee weken op deze camping geweest in een stacaravan. Het is een mooie camping met werkelijk een fantastisch buiten zwembad. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n groot zwembad bezocht met verschillende baden voor ieder wat wils. In ieder geval een feest voor onze kinderen! Overigens is het binnen zwembad ook erg groot en mooi dus mocht het eens een dag minder weer zijn... Voor wat betreft de opmerkingen die ik her en der heb gelezen over de staat van het onderhoud van het zwembad. Op dit moment is dat gewoon goed, je kunt zien dat veel plekken zijn opgeknapt en achterstallig onderhoud is weggewerkt.

Verder zijn alle voorzieningen wel aanwezig, een kleine supermarkt, cafe/terras en enkele restaurants. Wifi is wel aanwezig maar waar we hadden geen bereik bij onze plek. Over het sanitair kan ik weinig zeggen, in de zwembaden was dit gewoon goed, op de camping hebben we hier geen gebruik van hoeven maken, alles zat in de stacaravan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant