Terme Snovik****
Avis Village-vacances Terme Snovik****
Snovik 7, 1219, Kamnik

Village-vacances Terme Snovik a obtenu une note de 8,2 de 10, basé sur 41 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Terme Snovik**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kamnik ! Vous pouvez également trouver 41 Photos concernant Village-vacances Terme Snovik**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesTerme Snovik****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Village-vacances Terme Snovik**** avec les autres logements, dans Kamnik.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Terme Snovik**** Kamnik N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

41 avis sur Terme Snovik****

En couple, Aou 2013
"Mooie omgeving,onderkomen middelmatig."traduire
Lambert
Logement

17/08/2013 Te duur voor wat men in de plaats krijgt.Slecht afgewerkt appartement,airco koelt niet,nooit hersteld.Dampkap in de keuken niet aangesloten op afvoerbuis.(alle kookgeuren blijven in app.!)Versleten zetels.Overvol zwembad,(Is openbaar zwembad!)moeilijk ligzetel te vinden.Anders mooie omgeving en vriendelijke mensen,centraal gelegen.Kamnik mooi en rustig provinciestadje.Misschien zijn andere verblijven beter,maar wij waren zeker niet gelukkig met het onze.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Heerlijk !"traduire
frenol300
Logement

25/08/2013 Mooie appartementen, goede service met schoonmaak en linnen, geweldig zwembad en vriendelijk personeel overal. In het dorpje Snovik geweldig restaurantje etc...

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Heerlijk om hier te zijn"traduire
Linda
Logement

10/07/2013 We zijn hier nu ter plaatse en dit overtreft al mijn verwachtingen, heel mooie plek mooie appartementen en veel wandelpaden ine buurt, alles zoals gewenst dus. Een anrader voor natuurliefhebers. De appartementen zeer goede prijs/ kwaliteit beoordeling

Plus d'informations sur Village-vacances Terme Snovik**** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Heerlijke rustige plek , fijn voor kinderen"traduire
naomi_demi
Logement

10/07/2013 wat hebben wij genoten van onze vakantie in Terme Snovik . leuk appartement. Wij hadden een 6 persoons met 2 aparte slaapkamer voor de kinderen. Leuk zwembad met 3 glijbanen de blauwe is altijd open , de andere is onder toezicht. Eten was goed wij hebben elke ochtend ontbeten in restaurant en 2 keer buffet genomen. Vlak bij de hoofdstad op 30 km , bled 80km zijn goed te rijden.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Prima toefen!"traduire
jansen
Logement

14/08/2013 In de directe omgeving is niet veel te doen. Je kunt er wel heerlijk wandelen. Als je aan de achterkant het park uitloopt en omhoog loopt, kun je met tien minuten in een prima restaurant zitten waar ze enorm heerlijke pizza's maken.
Zwembad is top en de appartementen ook! Wij hadden een 4 persoons appartement met een slaapkamer en een bedbank. Dit gaat prima met vier personen, want het appartement is heel ruim. Animatie is minimaal.
Ik vind dit het mooiste stukje Slovenie, want je zit centraal t.o.v. leuke bezienswaardigheden: Bled, klooflopen, grotten, zee
Wij komen zeker eens terug.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Relaxed en toch centraal"traduire
Gerko Brink
Logement

29/08/2012 Het is heen heerlijk park. We hadden een 3kamer appartement en deze was super. Zag er als nieuw uit en had gelukkig airconditioning. In het park is een heerlijk zwembad en met de auto zijn alle attracties van Slovenie gemakkelijk te bereiken.
Rond het park zijn weinig winkels. Maar ja, hoe vaak moet je naar de winkel als je een appartement hebt. Een keer inkopen en klaar is kees.

Famille avec enfants/adolescents, 2012
"Mooi gelegen en geweldig zwembad"traduire
willems
Logement

19/08/2012 Het zwembad is fantastisch; heerlijk warm. De blauwe glijbaan is vrijwel altijd open, de groene en gele af en toe onder toezicht. De badmeesters zijn streng; niet springen/duiken en niet eten bij het zwembad. Het polsbandje met chip geeft onbeperkt toegang (dus niet slechts 2x pd), en activeert evt. een kluis. Altijd wel een vrij ligbed.
De deuren en de elektriciteit vh app. werken op hetzelfde plastic pasje, waarvan er maar één per kamer wordt verstrekt (dus airco gaat uit als je weggaat).
Om tien uur 's avonds is het rustig buiten en om half elf gaat de straatverlichting uit.
Wij hebben geen last van wespen gehad. 's Avonds wel wat steekmuggen.
De appartementen zijn schoon. 2x pw schone handdoeken en 1x pw schoonmaak en beddengoed.
De animatie stelt niet zo heel veel voor. De medewerkers spreken wel allemaal Duits en wat Engels.
Bij de receptie kun je wat broodjes bestellen voor de volgende dag. Op 2 km is een heel klein Tüs supermarktje, maar in Kamnik is een Spar.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Leuk park"traduire
Fam. Kuijpers'
Logement

10/08/2012 Park was mooi en een goede uitval basis voor uitstapjes. Postonja grotten ca. 1 uur rijden en zeker de moeite waard. Ljubljana ca. 40 minuten rijden. Bled ca. 1 uur rijden. Geoss survival park ca. 35 minuten rijden dit park ligt mooi en is leuk van opzet we hebben naar hartelust kunnen klimmen en klauteren. Personeel in het Geoss park was vriendelijk en erg behulpzaam. Op ca. 1 km van het park ligt restaurant Ibaz waar je geweldig kunt eten en ze hebben een uitgebreide kaart. Op het park kunnen je ook redelijk eten voor weinig geld, buffet voor €10,00 p/p. De appartementen liggen mooi en zijn ruim genoeg. De appartementen kunnen naar mijn inziens wel beter schoon worden gemaakt en de gordijnen hebben nodig een was beurt nodig deze gaven een vieze geur. Het bankstel waar een slaapbank van kon worden gemaakt zag er versleten en vies uit. De slaapbank is zeker niet geschikt voor volwassenen en wat grotere kinderen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Te weinig te doen/te duur voor wat geboden wordt"traduire
Wax

26/07/2012 Pluspunten:

-Mooie plek tussen bergen/bossen
-Appartement erg schoon en vrolijk ingericht

Minpunten:

-Afgelegen; 8 km (dus 16 heen en terug) naar supermarkten (o.a. Spar en Lidl) KLEINE supermarkt a la camping, zou ideaal zijn! Voor alles moet je rijden.
-Geen vaatwasser in app.
-Zelden animatie; 's avonds vroeg erg stil.
-Buitenzwembad geregeld DICHT ivm weer (dat wordt gezegd door receptie, terwijl - door de bewolking heen - de zon toch schijnt, het niet regent en er geen onweer dreigt..)
-Medewerkers niet erg vriendelijk.
-Inwoners stad Kamnik kunnen er ook zwemmen.
-Sluiproute vlak langs park naar bergen.
-Systeem chipkaarten i.p.v. sleutels appartement LASTIG
-Wisselend klimaat.
-Stijl! (ook trappen naar app.)

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Mooie appartementen"traduire
henny
Logement

09/08/2012 heel mooi vakantiepark erg schoon en leuk zwembad het park ligt ook erg mooi in de natuur zeker een aanrader voor de natuur liefhebber

1 2 3 4 5 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?