Avis Camping Menina****

Menina****
Avis Camping Menina****
Varpolje 105, SI-3332, Recica ob Savinji

Camping Menina a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 102 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Menina**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Recica ob Savinji ! Vous pouvez également trouver 181 Photos concernant Camping Menina**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Menina**** avec les autres logements, dans Recica ob Savinji.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Menina**** Recica ob Savinji N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

102 avis sur Menina****

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Thuis komen"traduire
P

27/08/2013 Jurij en Katja,jullie zijn Menina
Wat is het toch heerlijk bij jullie en wat zijn jullie,en je team,geweldige mensen

"Geweldige camping!!!!"traduire
lin

25/10/2013 Wij zijn in augustus voor 14 dagen naar deze camping geweest. Geweldig gewoon! Wij hadden een mobilhome. Deze stond op een schitterende, rustige plek, met een aantal bij elkaar. De bedjes waren al klaar toen wij aankwamen (super!!!). Eerst was er een probleempje met de toewijzing van de juiste mobilhome : toen we waren uitgepakt bleek dat we de verkeerde hadden toegewezen. We moesten toen terug verhuizen (zucht), maar dit werd terug goedgemaakt met een gratis maaltijd voor heel het gezin. Prima toch!! Het is vakantie!!
De vijver is heel leuk (maar heel koud), de rivier gewoon SUPER!!!!!
Wij gaan volgend jaar zeker terug!!

"Hier kom ik zeker terug"traduire
Astrid

17/09/2013 Dit jaar waren wij voor de eerste keer in Slovenie. Het land heeft ons hart gestolen. Lieve, behulpzame mensen. De camping was fantastisch;lekker relaxed. De kinderen hebben heerlijk gespeeld in het meertje en rivier. Wij zaten net na het hoogseizoen en dat was ideaal. Wij begrepen dat het echt druk is in het hoogseizoen. De campingeigenaar doet zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Heb je zin in de bergen,half uurtje rijden. Wil je naar de zee, 2 uur rijden. Wil je naar het wijngebied 3 kwartier. Elke dag kan je in een ander soort omgeving zitten!

Plus d'informations sur Camping Menina**** chez :

Avec des ami(e)s, Aou 2013
"Geweldig leuke camping!!"traduire
brusselaers-strackx

16/10/2013 we waren er al verschillende keren geweest, maar een paar jaar geleden, we wilden heel graag de veranderingen op de camping zien, maar de kinderen wilden vooral terug omdat het zo een leuke camping was en vooral de Jurij bleef hen bij omdat die vanalles voor hen deed. Het is een heel leuke, gezellige camping, zeker niet duur en proper in het sanitair. Je kan er voor weinig geld lekker eten en er is vanalles te doen in de omgeving, je kan er raften, paragliden, wandelen,.... voor iedereen wat wils dus ! Het is dan ook alweer een keitoffe vakantie geweest en volgend jaar gaan we weer terug.

"Relaxte camping."traduire
irisjorn

10/08/2013 2 weken op Menina gestaan. Leuke camping met nog het echte kampeergevoel, Overspoeld door Nederlanders, spijtig vinden er zich hierdoor sommigen heer en meester van de camping. Veel gewandeld, natuur van Slovenië is prachtig. Dorpjes zijn saai, valt niks te beleven.

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Aangename maar onveilige camping"traduire
christiaen cindy

04/08/2013 Wij hebben begin deze zomer twee weken op deze camping verbleven. Eerste week heel rustig en gezellig. In weekend is het wat drukker en zie je er meer 'vaste bewonders' . Sanitair wordt gedurende de ganse dag proper gehouden.
Een GROOT minpunt voor ons was dat op onze laatste avond bestolen zijn geweest. Twee iglotenten en een PSP console armer zijn we teruggekeerd. Er lopen mensen rond op de camping die er niet verblijven noch werken..

"Avontuurlijke voor elk wat wils camping"traduire
familie schuurhuis

15/08/2013 Leuke, nette camping met veel mogelijkheden.
Onze kinderen leeftijd 1 t/m 7 jaar hebben zich hier prima vermaakt.
Het meer en de rivier trok enorm en de kano's waarvan je gratis gebruik van mocht maken waren helemaal top!!
Dat je naast je eigen tent een kampvuurtje mocht maken maakte het helemaal compleet. Kortom een leuke camping met veel mogelijkheden en vriendelijke behulpzame mensen.
We zullen er zeker eens terug komen

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Zeer gemoedelijke gastvrije camping"traduire
RiaV

18/08/2013 De sfeer is erg prettig op deze camping, waar veel kan en mag. Erg leuk is het om 's avonds een vuurtje bij je tent te kunnen maken. Er is niet zo heel veel andere verlichting en dat maakt dat je echt van de sterrenhemel kan genieten en als donker is ziet de camping er erg gezellig uit met al die vuurtjes voor de tenten en caravans. Voor de kleine kinderen is het kleine riviertje wat over de camping loopt erg leuk om visjes te vangen. Voor de grotere kinderen is het meer leuk en het klimparcours, voor de oudere jeugd is het super dat ze 's avonds een kampvuur mogen maken en elkaar daar kunnen ontmoeten. Het personeel van de camping was erg vriendelijk en behulpzaam en konden goed adviseren over uitstapjes. Verder werden de toiletgebouwen goed schoongehouden en roken altijd fris. Op de camping kon je lekkere broodjes halen, maar even buiten de camping was ook een piepklein propvol winkeltje waar je voor van alles en nog wat terecht kon.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Aanrader met oudere kinderen (15+)"traduire
freddie

25/08/2013 Heb niets toe te voegen aan de comments die nu al op zoover staan.
+ topcamping met oudere kinderen
+ zeer betaalbaar
+ mooie omgeving
+ vrijheid blijheid
+ geen vaste plekken (kies je eigen plekje)
+ top camping als je je hond mee wilt nemen
+ bijzondere gastvrijheid

- (als je er niet van houdt) 80% Nederlanders
- weinig marktjes etc.
- al het prachtigs ligt rondom Bled, maar daar ligt geen camping zoals Menina.

2013
"TOPPERTJE"traduire
Jean-Paul Heins

16/06/2013 Kamperen doe ik al heel mijn leven en nooit heb ik ergens de behoefte gehad om terug te keren... tot wij bij Yuri en Katja op Camping Menina terecht kwamen. Meerdere gasten waarschuwden ons er al voor en al na 3 dagen wisten we dat we het jaar erop terug zouden keren. Deze trotse eigenaren zijn van vroeg tot laat bezig om het hun gasten naar de zin te maken en dat lukt ze aardig. Voor alle leeftijden is er genoeg te doen of te organiseren. Ook ideeën van gasten worden, indien uitvoerbaar, meestal georganiseerd. Van alle door ons bezochte campings heeft deze de beste sanitaire voorzieningen die 3x daags worden schoongemaakt. Als je wat meer met de lokale bevolking in aanraking komt merk je dat de Sloveen enorm trots is op zijn land maar bovenal zeer behulpzaam en vriendelijk. En voor de gemiddelde Hollander niet onbelangrijk, de prijzen zijn hier zeer redelijk. Zo ook in het restaurant op de camping. Simpel, lekker en voor een leuke prijs. Alleen balen dat we dit jaar niet weg kunnen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?