Avis Camping Menina****

Menina****
Avis Camping Menina****
Varpolje 105, SI-3332, Recica ob Savinji

Camping Menina a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 119 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Menina**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Recica ob Savinji ! Vous pouvez également trouver 193 Photos concernant Camping Menina**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Menina**** avec les autres logements, dans Recica ob Savinji.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Menina**** Recica ob Savinji N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

119 avis sur Menina****

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Discocamping"traduire
Vincent_van_veen

18/08/2014 Dit is (in het hoogseizoen) echt een discocamping voor gezinnen met tieners. (die staan er dan ook heel veel) De camping is leuk en mooi gelegen. Er is voldoende ruimte en het sanitair is prima.

Heel leuk van deze camping is dat je voor je tent vuurtje mag stoken. Het meertje is leuk en achter de camping ligt riviertje. In de omgeving is een kabelbaan. verder is het voornamelijk boerengebied.

Wat je (in het hoogseizoen) wel voor lief moet nemen is dat er de hele dag door muziek te horen is vanaf het restaurant (terwijl we achteraan op de camping stonden) en dat op de discoavonden je zelfs bij de tent tegen elkaar moet schreeuwen om elkaar te verstaan. De disco is overal te horen en extreem luid 120 db met pieken tot 129 db !!!. Maar wel leuk voor tieners.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Heerlijke plek"traduire
Hetty

26/08/2014 Gezellige camping, waar je kampvuurtjes mag stoken. Campingeigenaar probeerde, ondanks de regen, de stemming er goed in te houden. Veel activiteiten voor pubers. Prachtig riviertje vlak naast de camping.

"Mooie camping, sjoemelende eigenaar"traduire
Fedor van Eldijk

26/07/2014 De camping is ontegenzeggelijk mooi en leuk maar de eigenaar is een sjoemelaar die ons probeerde in een mindere accomodatie te plaatsen dan we hadden geboekt. Met allemaal leugentjes van hem en zijn personeel eromheen. Onze reserveringspapieren mochten we niet meer terug om vage redenen. We lieten het er niet bij zitten maar mijnheer nam niet de moeite om even onze reservering erbij te zoeken maar liet me zelf zijn bevestiging terugzoeken met een mobieltje via zijn brakke WiFi en ging er ondertussen vandoor. Wij kregen uiteindelijk wat we geboekt hadden en hoorden hem een uurtje later andere gasten teleurstellen.

De eigenaar is overigens de enige stoorzender op de camping met zijn grapjes op het kopen-kopen-niet-kijken-niveau. De stacaravan was heelijk, prettig publiek en voor de rest komen de slovenen over als erg plezierige mensen.

Plus d'informations sur Camping Menina**** chez :

"Top camping"traduire
bever

20/08/2014 Een topvakantie sinds vele jaren volgend jaar weer naar menina toe mooie plekkken goed sanitiar betrouwbare en super vriendelijke en behulpzame eigenaren ( jurij en katja ). Rustige camping en voor alle leeftijden genoeg te doen en de omgeving genoeg te beleven. Tot volgend jaar.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Actieve vakantie goede uitval basis"traduire
Jaap

22/07/2014 Geen camping voor 14 dagen maar wel voor een paar dagen of als doortrek camping. Water zwemmeer is erg koud zeker in het begin van het seizoen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Leuke camping voor oudere jeugd"traduire
van den Hove

21/08/2014 Eerste keer op Menina. Eerste indruk was wat chaotisch. Gelukkig werden we op een vlotte, leuke manier rondgeleid door één van de nederlandse jongens daar op de camping. Gelukkig konden we nog kiezen en hebben we een leuke plek gekregen. Lekker aan de rand van de camping bij het beekje. In het begin wel een beetje "ons kent ons", vooral de jeugd kent elkaar al vaak van de jaren daarvoor. Maar al snel vonden die van ons ook aansluiting (13 en 16). Ze hebben dan ook hun eigen vakantie gehad, ieder met z'n eigen groep.
Er worden leuke activiteiten georganiseerd en er is voor ieder wat wils.
Ontzettend mooie omgeving, totaal niet toeristisch, zodat je ook echt kunt genieten van de dingen die je ziet. Overal vriendelijke, behulpzame mensen.
Min puntje vonden wij wel de indeling van de camping. Vooral in het middengedeelte leek het wel of alles op elkaar gepropt werd. Dat is erg jammer. Hier gaat toch een beetje de charme van de camping mee verloren.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"It is worse each year - never again"traduire
Oldcamper

25/07/2014 Terrible experience. Toillets were more then dirty. Totally full and crowded. Drunk people from neighborhood are coming to the campsite. Owner ignores all complains, just watching how to stuff all guests in the overcrowded camp. Thanks , never again.

"Beste plekje ooit"traduire
F.P. De Jong

15/08/2014 Geweldige camping met enorm vriendelijk personeel. De organisatie is wel wat chaotisch, maar samen met het team wordt alles opgelost. Er lopen ook twee aardige Nederlandse jongens rond die erg graag helpen, ook erg fijn voor de kinderen! Wij waren zo goed als 'zonder kinderen' op vakantie, die waren de hele dag bezig met de groep en hebben het ook geweldig gehad. De rivier was goed vol en geweldig om te raften, wel fris, maar dat hoort bij bergwater. Het sanitair is goed verzorgd, warm water en schoon. Het eten in het restaurant is goed, veel verbeterd. Het laat soms nog wel op zich wachten als het druk is. Het is wel allemaal erg betaalbaar, Slovenië biedt ontzettend veel en het is prachtig! Dit jaar was het weer 'slecht' volgens de berichten, toch viel het enorm mee in de realiteit. Al met al, wij komen zeker terug!! Een echte aanrader, je voelt je hier echt gezien en gewaardeerd.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Leuke camping voor een paar dagen"traduire
Luna

12/08/2014 Wij waren hier 4 nachten. Sfeer op de camping is goed. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het "popiejopie" gedrag van de eigenaar weet te waarderen.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Schitterende omgeving voor een actieve vakantie"traduire
patriciatd

11/08/2014 Positieve punten aan de camping en omgeving:
* camping is leuk ingericht, geen rechte paden
* mooie natuur, mooie dorpjes en steden
* veel activiteiten op de camping zoals klimpark/fietsen/wandelen
* warme douches
* je kan tegen borg een vuurkorf halen en voor 5 euro een volle kruiwagen met hout.

Negatieve punten:
* water van rivier en meertje was ijskoud (13 graden
* De commentaren over de eigenaar sluit ik me bij aan. Hij probeerde ons eerst ook een onvoordelig plekje aan smeren onder het klimpark, terwijl de camping toen nog lang niet vol was. We vroegen om een andere plek en die kregen we dan ook meteen. Het is op zich geen verkeerde man, maar je moet je gewoon niet laten sollen door hem. Hij overboekt zijn camping waardoor hij zich niet aan zijn belofte kan houden.
* De plekken zijn heel groot, maar op het einde van onze vakantie werd het druk en dan propt hij gewoon tenten tussen twee plekken in.
* Slechte WIFI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant