Avis Camping Menina****

Menina****
Avis Camping Menina****
Varpolje 105, SI-3332, Recica ob Savinji

Camping Menina a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 109 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Menina**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Recica ob Savinji ! Vous pouvez également trouver 181 Photos concernant Camping Menina**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Menina**** avec les autres logements, dans Recica ob Savinji.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Menina**** Recica ob Savinji N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

109 avis sur Menina****

"Mooie camping, sjoemelende eigenaar"traduire
Fedor van Eldijk

26/07/2014 De camping is ontegenzeggelijk mooi en leuk maar de eigenaar is een sjoemelaar die ons probeerde in een mindere accomodatie te plaatsen dan we hadden geboekt. Met allemaal leugentjes van hem en zijn personeel eromheen. Onze reserveringspapieren mochten we niet meer terug om vage redenen. We lieten het er niet bij zitten maar mijnheer nam niet de moeite om even onze reservering erbij te zoeken maar liet me zelf zijn bevestiging terugzoeken met een mobieltje via zijn brakke WiFi en ging er ondertussen vandoor. Wij kregen uiteindelijk wat we geboekt hadden en hoorden hem een uurtje later andere gasten teleurstellen.

De eigenaar is overigens de enige stoorzender op de camping met zijn grapjes op het kopen-kopen-niet-kijken-niveau. De stacaravan was heelijk, prettig publiek en voor de rest komen de slovenen over als erg plezierige mensen.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Actieve vakantie goede uitval basis"traduire
Jaap

22/07/2014 Geen camping voor 14 dagen maar wel voor een paar dagen of als doortrek camping. Water zwemmeer is erg koud zeker in het begin van het seizoen.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"It is worse each year - never again"traduire
Oldcamper

25/07/2014 Terrible experience. Toillets were more then dirty. Totally full and crowded. Drunk people from neighborhood are coming to the campsite. Owner ignores all complains, just watching how to stuff all guests in the overcrowded camp. Thanks , never again.

Plus d'informations sur Camping Menina**** chez :

En couple, 2014
"Camping Top, Management Flop"traduire
Harry07

08/07/2014 Bij aankomst, receptie niet bezet, wel een verwijzing naar de bar aan de deur.
Bardame spreekt geen Engels/Duits en begreep onze accommodatiebrief niet.
Na gepuzzel te horen gekregen dat de eigenaar er ZO aankomt. Na een 1/2 uur nog niet aanwezig. We zijn toen opgevangen door een aardige (NL) stagiaire die haar uiterste best deed ons van info te voorzien. Stacaravan: ziet er goed uit met koffiezetapparaat op de aanrecht maar GEEN stopcontact in de buurt! Kookpannen: meeste ZONDER passende deksels. De master-bedroom heeft en 2p stretcher bed dat de kamerbreedte zo goed als opvult (nauwelijks langs te lopen). De matras behoorlijk versleten want je voelt de veren de hele nacht drukken en je rolt naar elkaar toe (doorgezakt) :-(
Gasfles leeg: 's ochtends vervanging gevraagd: 'eerst even koffiedrinken' zei de eigenaar en hem uren later nog eens herinnerd, 's avonds nog niet geregeld!
Eigenaar joviaal naar gasten, maar grote chaoot en zeer (vrouw)onvriendelijk gedrag naar (forse) stagiaire.

En couple, Juin 2014
"Fantastisch, geweldige plek, leuke eigenaren."traduire
reva

08/07/2014 Voor de tweede keer op deze camping terecht gekomen en weer een heerlijke tijd gehad. Dit is een camping waar je gewoon echt welkom bent!!
Katja en Jurij zijn top mensen altijd een gezellig praatje en tips over wat je kunt gaan doen.
Mooie omgeving om te wandelen ,fietsen en nog veel neer te doen.
Als je een perfect georganiseerde camping wilt moet je hier niet zijn, geen strakke receptie met een keurige receptioniste, geen plaats afbakening, geen middag rust, en lekker rumoerig af en toe. Drukke eigenaar die ook wel eens wat vergeet maar respect heeft voor de gasten hij zet niet op internet dat er een (...)stagiaire rond loopt.
Als je een master-bedroom wil huur dan een kamer in het Hilton en heb niet zo'n hoge verwachtingen van een stacaravan op een geweldige camping in Slovenie!

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Empfehlenswert!!"traduire
Anika K.

02/07/2014 Aufgrund der guten Bewertungen hier und auch in anderen Foren, sind wir in den Pfingstferien auf diesen Campingplatz gefahren.
Den Stellplatz konnten wir frei wählen. Die Plätze sind nicht parzelliert und wir hatten massig Platz um unseren Wohnwagen.
Die Sanitärhäuser sind über den Platz verteilt, mit unterschiedlichen Ausstattungsmerkmalen (Familienbäder, Kinder-WC). Leider hat es in machen Duschen wenig Ablagemöglichkeiten gehabt. Die Sanitäranlagen waren zu jeder Zeit sauber.

Unseren Kids hat es an dem platzeigenen Badesee, an den Bächen und an der vorbei fließenden Savinja (kristallklares Wasser) sehr gefallen und mit schnorcheln, schwimmen und Fische fangen konnten sie sich dort den ganzen Tag beschäftigen.
Abends war ein Lagerfeuer am Stellplatz möglich (Feuerschale).
Auf dem Campingplatz gibt es direkt einen (kostenpflichtigen) Kletterpark und es werden viele Ausflüge angeboten.
Das Betreiberehepaar ist sehr herzlich und hilfsbereit.

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Thuis komen"traduire
P

27/08/2013 Jurij en Katja,jullie zijn Menina
Wat is het toch heerlijk bij jullie en wat zijn jullie,en je team,geweldige mensen

"Geweldige camping!!!!"traduire
lin

25/10/2013 Wij zijn in augustus voor 14 dagen naar deze camping geweest. Geweldig gewoon! Wij hadden een mobilhome. Deze stond op een schitterende, rustige plek, met een aantal bij elkaar. De bedjes waren al klaar toen wij aankwamen (super!!!). Eerst was er een probleempje met de toewijzing van de juiste mobilhome : toen we waren uitgepakt bleek dat we de verkeerde hadden toegewezen. We moesten toen terug verhuizen (zucht), maar dit werd terug goedgemaakt met een gratis maaltijd voor heel het gezin. Prima toch!! Het is vakantie!!
De vijver is heel leuk (maar heel koud), de rivier gewoon SUPER!!!!!
Wij gaan volgend jaar zeker terug!!

"Hier kom ik zeker terug"traduire
Astrid

17/09/2013 Dit jaar waren wij voor de eerste keer in Slovenie. Het land heeft ons hart gestolen. Lieve, behulpzame mensen. De camping was fantastisch;lekker relaxed. De kinderen hebben heerlijk gespeeld in het meertje en rivier. Wij zaten net na het hoogseizoen en dat was ideaal. Wij begrepen dat het echt druk is in het hoogseizoen. De campingeigenaar doet zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Heb je zin in de bergen,half uurtje rijden. Wil je naar de zee, 2 uur rijden. Wil je naar het wijngebied 3 kwartier. Elke dag kan je in een ander soort omgeving zitten!

Avec des ami(e)s, Aou 2013
"Geweldig leuke camping!!"traduire
brusselaers-strackx

16/10/2013 we waren er al verschillende keren geweest, maar een paar jaar geleden, we wilden heel graag de veranderingen op de camping zien, maar de kinderen wilden vooral terug omdat het zo een leuke camping was en vooral de Jurij bleef hen bij omdat die vanalles voor hen deed. Het is een heel leuke, gezellige camping, zeker niet duur en proper in het sanitair. Je kan er voor weinig geld lekker eten en er is vanalles te doen in de omgeving, je kan er raften, paragliden, wandelen,.... voor iedereen wat wils dus ! Het is dan ook alweer een keitoffe vakantie geweest en volgend jaar gaan we weer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant