Avis Camping Menina****

Menina****
Avis Camping Menina****
Varpolje 105, SI-3332, Recica ob Savinji

Camping Menina a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 124 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Menina**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Recica ob Savinji ! Vous pouvez également trouver 223 Photos concernant Camping Menina**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Camping Menina**** avec les autres logements, dans Recica ob Savinji.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Menina**** Recica ob Savinji N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

124 avis sur Menina****

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Great spot! A lot of things to do and explore!"traduire
robnik mihael

30/09/2014 Menina have super location by river and have its own lake for swiming and nice water toys on the lake are free to use! My Kids loved them! They have new sanitair block with very nice cabins and family toalets! At reception you can book for all kind of activities in cooperatin with white rabbite team and all offer is in offer as Savinja = cool! All the team is very kind and always happy ! Is easy to get new holiday friends at Menina as atmosphere is just greta relaxed and friendly! We will be back!

"Discocamping"traduire
Vincent_van_veen

18/08/2014 Dit is (in het hoogseizoen) echt een discocamping voor gezinnen met tieners. (die staan er dan ook heel veel) De camping is leuk en mooi gelegen. Er is voldoende ruimte en het sanitair is prima.

Heel leuk van deze camping is dat je voor je tent vuurtje mag stoken. Het meertje is leuk en achter de camping ligt riviertje. In de omgeving is een kabelbaan. verder is het voornamelijk boerengebied.

Wat je (in het hoogseizoen) wel voor lief moet nemen is dat er de hele dag door muziek te horen is vanaf het restaurant (terwijl we achteraan op de camping stonden) en dat op de discoavonden je zelfs bij de tent tegen elkaar moet schreeuwen om elkaar te verstaan. De disco is overal te horen en extreem luid 120 db met pieken tot 129 db !!!. Maar wel leuk voor tieners.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Heerlijke plek"traduire
Hetty

26/08/2014 Gezellige camping, waar je kampvuurtjes mag stoken. Campingeigenaar probeerde, ondanks de regen, de stemming er goed in te houden. Veel activiteiten voor pubers. Prachtig riviertje vlak naast de camping.

Plus d'informations sur Camping Menina**** chez :

"Der beste Campingplatz in Slowenien"traduire
Sonja Wiest

04/09/2014 wunderschöne parkähnliche Anlage direkt am Fluß, mit kleinen Bächen, einem angestauten See, in dem vor allem die Kinder viel Spaß hatten, saubere Sanitäranlagen, unzählige Aktivitäten möglich, z.B. Hochseilklettern direkt am Platz oder Raften, mit sehr netten und entspannten Campingplatzbetreibern in landschaftlich herrlicher Umgebung...

"Gewoon expres overboekt! 1 groot toneelstuk."traduire
Melasra

03/09/2014 Na 1 lange autorit zijn wij asociaal teleurgesteld door eig. Juri! Vakantie geboekt in nov.13 rechtstreeks via mail. Bij aankomst receptie, alles ingevuld, ondanks verzoek geen paspoort of bankpas afgegeven (onderbuikgevoel) Daarna krijg je te horen, tezamen met nog meer gasten: dat Mobilehome nog niet schoon is (18u!) Moesten maar eerst gaan eten zei ze. Na 1 u gevrgd waar blijft mobile home? Eig. Jurij wordt erbij gehld. En toen ging 't hele toneelstuk verder. Juri noemt zichzelf King of the Camping. Maar terwijl hij steeds wegliep, had hij het lef om te zeggen dat wij overboekt waren en geen mobilehome voor ons had. Als alternatief tuinhuisje zonder sanitair (3x2,5m). Was cheaper zei hij Gratis zou nog te duur zijn! En anders app. buiten camping, wat moet je daar nou met 2 kleine kids? Na uren discussie,Juri liep steeds weg, deed popi met z'n lokale vrienden, aanbetaling + vignet teruggeëist. En dankzij ned. medew 1 nacht hostel op stapelbed en volgende ochtend vlug naar Oostenrijk!

"Mooie camping, sjoemelende eigenaar"traduire
Fedor van Eldijk

26/07/2014 De camping is ontegenzeggelijk mooi en leuk maar de eigenaar is een sjoemelaar die ons probeerde in een mindere accomodatie te plaatsen dan we hadden geboekt. Met allemaal leugentjes van hem en zijn personeel eromheen. Onze reserveringspapieren mochten we niet meer terug om vage redenen. We lieten het er niet bij zitten maar mijnheer nam niet de moeite om even onze reservering erbij te zoeken maar liet me zelf zijn bevestiging terugzoeken met een mobieltje via zijn brakke WiFi en ging er ondertussen vandoor. Wij kregen uiteindelijk wat we geboekt hadden en hoorden hem een uurtje later andere gasten teleurstellen.

De eigenaar is overigens de enige stoorzender op de camping met zijn grapjes op het kopen-kopen-niet-kijken-niveau. De stacaravan was heelijk, prettig publiek en voor de rest komen de slovenen over als erg plezierige mensen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Top camping"traduire
bever

20/08/2014 Een topvakantie sinds vele jaren volgend jaar weer naar menina toe mooie plekkken goed sanitiar betrouwbare en super vriendelijke en behulpzame eigenaren ( jurij en katja ). Rustige camping en voor alle leeftijden genoeg te doen en de omgeving genoeg te beleven. Tot volgend jaar.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Actieve vakantie goede uitval basis"traduire
Jaap

22/07/2014 Geen camping voor 14 dagen maar wel voor een paar dagen of als doortrek camping. Water zwemmeer is erg koud zeker in het begin van het seizoen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Leuke camping voor oudere jeugd"traduire
van den Hove

21/08/2014 Eerste keer op Menina. Eerste indruk was wat chaotisch. Gelukkig werden we op een vlotte, leuke manier rondgeleid door één van de nederlandse jongens daar op de camping. Gelukkig konden we nog kiezen en hebben we een leuke plek gekregen. Lekker aan de rand van de camping bij het beekje. In het begin wel een beetje "ons kent ons", vooral de jeugd kent elkaar al vaak van de jaren daarvoor. Maar al snel vonden die van ons ook aansluiting (13 en 16). Ze hebben dan ook hun eigen vakantie gehad, ieder met z'n eigen groep.
Er worden leuke activiteiten georganiseerd en er is voor ieder wat wils.
Ontzettend mooie omgeving, totaal niet toeristisch, zodat je ook echt kunt genieten van de dingen die je ziet. Overal vriendelijke, behulpzame mensen.
Min puntje vonden wij wel de indeling van de camping. Vooral in het middengedeelte leek het wel of alles op elkaar gepropt werd. Dat is erg jammer. Hier gaat toch een beetje de charme van de camping mee verloren.

"Volgend jaar weer!"traduire
Rene

16/10/2014 Dit jaar voor het eerst op camping Menina, wat een geweldige vakantie! We verbleven in een klein houten huisje "Villa Barbie" met zijn vieren en hadden er prive sanitair bijgeboekt. De "villa" bestaat uit 1 kamer met een 2 persoonsbed en een stapelbed, kleine keuken, grote koelkast en een mooie veranda en was gezellig ingericht. De kinderen (12 en 9) hebben zich Top vermaakt bij de rivier, het meertje en op het klimparcours. 'S avonds kampvuur maken bij het huisje (kruiwagen met hout voor 5,-). De eigenaren Jurij, Katja en de rest van het personeel zijn zeer gastvrij en zijn van vroeg tot laat bezig om het de gasten naar hun zin te maken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant