Jezero****
Avis Hôtel Jezero****
Ribčev Laz 51, 4265, Ribcev Laz (Bohinj)

Hôtel Jezero a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 19 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Jezero**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ribcev Laz (Bohinj) ! Vous pouvez également trouver 38 Photos concernant Hôtel Jezero**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Hôtel Jezero**** avec les autres logements, dans Ribcev Laz (Bohinj).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Jezero**** Ribcev Laz (Bohinj) N'hésitez pas à donner votre avis!

19 avis sur Jezero****

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Fantastisch gelegen"traduire
ronald

26/08/2014 ligging vlakbij het prachtige meer en over de ingang van het hotel kun je beginnen aan een kayaktocht..Avondeten zeer goed maar ontbijt iets minder. We hadden ruime 4-persoonskamer maar wel vrij warm op de kamers (geen airco).Het binnenzwembad is niet gezellig en vonden we ook te koud (zowel het water als de omgeving); toffe bestemming voor mensen die niet van de grote vakantiedrukte houden.

En couple, Juin 2014
"Mooi hotel vlak bij prachtig meer."traduire
ingridv60

09/07/2014 Wij zijn paar dagen in dit hotel geweest voordat we door gingen naar Kroatie.
Wij vonden het goed hotel met goed eten. Aardige mensen en mooi binnen zwembad en mooie kamer.

En couple, Sep 2013
"Verwachting was anders dan twee jaar terug"traduire
AJ van GElder

15/09/2013 We hadden dit jaar opnieuw dit Hotel geboekt , daar wij twee jaar gelden prima ervaring met het Hotel hadden. Voor het avondeten kon in die tijd een dag van te voren gekozen worden uit drie menu's. Het eten werd dan de dag erop vers voorbereid en warm geserveerd , iets wat ons uitstekend bevallen was. Echter deze formule is nu ten nadele veranderd.Men heeft nu voor een lopend buffet gekozen, waarvan de kwaliteit zeker niet de kwaliteit van de maaltijd van twee jaar geleden behaald en is zeker geen vier sterren waard.In de buurt zijn geen echte eetgelegenheden om uit te gaan, dus je bent wel aangewezen op de keuken van het Hotel.De kamers zijn goed onderhouden en schoon.
De locatie biedt een goede uitvalbasis om andere activiteiten in de omgeving te ondernemen.

En couple, Aou 2013
"Prachtig gelegen, maar geen 4 sterren waard."traduire
Paul

28/11/2013 Gelegen bij een prachtig meer. Het uitzicht met de schitterende alpen is fantastisch mooi.
Het personeel is zeer behulpzaam.
De prijs viel mee. De meeste kamers zijn aan vernieuwing toe, sommige zijn al gerestaureerd.
Het eten was gewoon goed, maar zeker geen "waw".

Famille avec enfants/adolescents, Avr 2013
"Geweldige plek!"traduire
js

10/06/2013 Hotel Jezero ligt aan het meer van Bohinj, op een prachtige plek! Geweldig uitzicht. De kamers op zich zijn ruim, maar wat gedateerd. Alles werkt echter.....
Hier moet je naar toe om te genieten van de prachtige natuur. Omdat Slovenië ook nog wel eens regen kent, is het prettig dat er een zwembad en tafeltennistafel is.
Geen gebruik gemaakt van het restaurant.

En couple, Sep 2012
"Geweldig hotel, echt een aanrader"traduire
Frits

24/09/2012 Prima hotel, kamers zijn erg ruim en schoon, ligging is geweldig aan het meer van Bohinj, wij hadden kamer 311 met een prachtig uitzicht op het meer, ontbijt en diner waren in buffetvorm met veel variatie, we zijn er 2 weken geweest en elke dag iets anders gegeten m.a.w. variatie genoeg vlees/vis echt geweldig
Slovenen zijn enorm vriendelijk en gastvrij

En couple, Juil 2012
"Uitstekend ****hotel, en adembenemde omgeving"traduire
jaap300

11/07/2012 Hotel Jezero**** in Ribcev Laz ligt aan de voet van het grootste meer van Slovenie. Gelegen in een Nationaal park is een bezoekje aan de waterval en de berg Vogel een must.Het hotel zelf is goed schoon, balkon met uitzicht op het meer (kamer 210) en een bijzonder goed koud/warm buffet op een half pension basis.Je kunt hier volop kanoeen, zwemmen, lopen, fietsen en nog veel meer.
Naar onze mening echt een aanrader.

En couple, Sep 2011
"Hotel Jezero mooi gelegen"traduire
rudy_denoyette

16/09/2011 hotel Jezero in Bohinj is prachtig gelegen aan het meer.Kamers ruim en confortabel. Personeel vriendelijk. Minpunten zijn: tafels in het restaurant staan te dicht bij elkaar. Middengedeelte worden tafels niet gebruikt (gemakkelijker voor personeel). Eten enkel gericht op Engelse toeristen (waarvan een groot aantal). In Slovenië zeker niet verwacht om "fish and chips" te eten? Promoot meer slovenische keuken!

En couple, Sep 2011
"Nooit meer"traduire
vandebosch rosette

20/09/2011 kamers zeer klein en gehorig, veel lawaai van op het terras zittende mensen die tot 1 u en later zitten te lachen en babbelen. geen airco op de kamers. eten niet lekker.
balie en kelners zeer vriendelijk. de geur van het zwembad(chloor) rook je tot op de kamers. De houten peilers van ons terras waren bijna volledig weggerot(onveilig)!!!.Het ontbijtbuffet was ok. Blij dat we weg konden gaan. Nooit meer!

En couple, Aou 2010
"Mooie locatie, geen grande chic maar doenbaar"traduire
Toerist

09/09/2010 Hotel Jezero doet al wat ouder aan, maar verder is de accommodatie op de kamers ok. Het enige wat voor ons ontbrak was de mogelijkheid om wat kledij te drogen te hangen. Gezien hier veel wintersporters komen vind ik dat toch opmerkelijk. Het eten vind ik ondermaats. Ik moet er meteen bij vermelden dat ik op dat vlak redelijk kritisch ben. Ik heb genoeg mensen gezien die wel smakelijk hun bord vulden, maar ik persoonlijk krijg zoiets niet doorgeslikt. Heb ook andere mensen horen klagen over het eten. Ontbijtbuffet is erg beperkt. Bizar is dat het eten in het à la carte restaurant wel tiptop in orde is en heel lekker! Qua ligging zit Jezero zeker goed. Vlak aan het meer, rustig, volle natuur... Om heel de Julische Alpen te verkennen (zoals wij deden), ligt Bled centraler, maar Bled is zoveel drukker. Ik rij graag een half uurtje langer om in volle rust te zitten. Conclusie: als je niet al te veel luxe wil en à la carte gaat eten (tip: chateaubriand voor 2!!!) toch nog een aanrader.