Avis Hôtel Planinka***

Planinka***
Avis Hôtel Planinka***
67 Zgornje Jezersko , SLO-4206, Zgornje Jezersko

Hôtel Planinka a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Planinka*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Zgornje Jezersko ! Vous pouvez également trouver 2 Photos concernant Hôtel Planinka*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Slovénie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Slovénie. Comparer Hôtel Planinka*** avec les autres logements, dans Zgornje Jezersko.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Planinka*** Zgornje Jezersko N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Planinka***

En couple, Juin 2009
"Geweldig hotel op toplocatie in Slovenië!"traduire
Frank ten Vliet

15/06/2009 Hotel Planinka is echt een geweldig hotel! Het personeel is vriendelijk en zijn altijd in voor een praatje. Het hotel is een ideaal uitgangspunt voor wandelingen in de natuur, bergwandelingen, bergbeklimmingen en meerdaagse tours. Wij zijn een week gebleven en hebben iedere dag met volle teugen genoten. Of je nu hoog de bergen in gaat, lekker in het dal blijft of iets verder de Kamnik-Savinja Alpen in gaat, het is een perfecte locatie om te verblijven.
Het Sloveense eten is ook een aanrader. De keuken is erg goed. Complimenten aan de koks.
We zijn vele jaren in Slovenië geweest, maar dit is naar onze mening het fijnste hotel waar we hebben verbleven!

Avec des ami(e)s
Hennie

29/09/2007 Wij waren ook voor het EMK in Slovenië Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het eten viel ons tegen dit kwam vooral omdat er weinig keuze mogelijk was, wel was er de bereidheid iets anders klaar te maken wanneer je aangaf dat je dat wat je gekregen had niet lust. De kamers zijn oud,maar wel ruim en schoon. Het uitzicht en de omgeving is prachtig. Wij hebben er genoten.

Charles en Karin Bo...

12/09/2007 Wanneer je van rust en wandelen houdt zit je hier goed. Tussen de bergen waar je veel wandeltochten kunt maken. Neem alleen genoeg proviand mee want er zijn hier geen Jause-stations. Helaas moesten we iedere dag 25 km de vallei uitrijden om in Kranj deel te nemen aan de Europese zwemkampioenschappen voor masters.