A partir de kr 828
Scandic Linköping City****
Avis Hôtel Scandic Linköping City****
Gamla Tanneforsvagen 51, 581 04, Linköping

Hôtel Scandic Linköping City a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Scandic Linköping City**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Linköping ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Hôtel Scandic Linköping City**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Östergötlands. Comparer Hôtel Scandic Linköping City**** avec les autres logements, dans Linköping.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Scandic Linköping City**** Linköping N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Scandic Linköping City****

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2009
"Mooi"traduire
Anna

25/07/2009 Een mooi modern hotel aan de rand van het centrum. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel is erg vriendelijk. In het kleine winkeltje bij de receptie kun je 's avonds nog wat drinken kopen. Verder hebben de kamers een groot panoramaroom, waardoor je een mooi uitzicht hebt op de stad. Het is ong. 10 minuten lopen naar het station, dus het is ook prima te bereiken met het openbaar vervoer.

J. de Jong

08/09/2007 Het is een modern en mooi hotel, van alle gemakken voorzien.Op de kamer is er indernetaansluiting. Het trein- en busstation ligt op ongeveer 10 minuten afstand. Het hotel ligt aan de rand van het centrum. Er is een heel uitgebreid ontbijtbuffet met o.a. biologische producten. Men kan gebruik maken van fietsen.
Vriendelijk personeel.