Avis Bed and Breakfast Billingsberg Eklunden

17 septembre 2014

Billingsberg Eklunden
Avis Bed and Breakfast Billingsberg Eklunden
671 95 , Klässbol

Bed and Breakfast Billingsberg Eklunden a obtenu une note de 10,0 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Billingsberg Eklunden pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Klässbol ! Vous pouvez également trouver 16 Photos concernant Bed and Breakfast Billingsberg Eklunden sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Värmlands. Comparer Bed and Breakfast Billingsberg Eklunden avec les autres logements, dans Klässbol.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Billingsberg Eklunden Klässbol N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Billingsberg Eklunden

En couple, Sep 2008
"Ett fantastiskt ställe!"traduire
Hans

09/03/2009 Jätte vänliga människor. Vi hade ett vackert rum med utsikt över sjön Billingen. Ett mysigt ställe!

En couple, Aou 2008
"Heerlijke plek, helemaal fantastisch"traduire
Hendrika

09/03/2009 Wat hebben we het fijn gehad. Wij waren op doorreis en de bedoeling was om één nacht op Eklunden te verblijven.

We hadden het echter zo naar ons zin dat we de hele week zijn gebleven. Gelijk bij aankomst werden we zo gastvrij ontvangen. De ligging was fantastisch tegen het natuurgebied Glafsfjorden aan een meer. We hebben heerlijk gewandeld, gezwommen, gevaren, kampvuurtje gemaakt 's avonds bij het meer. Prachtige natuur. Heerlijk tot ons zelf gekomen. Wat een rust! Lekker buiten en toch de mogenlijkheid om andere dingen te ondernemen. Het stadje Arvika ligt op 15 minuten rijden heeft een rijke historie van schrijvers en kunstenaars. Voor ons kon het niet meer stuk, dit jaar gaan we weer.

Doen, zeker de moeite waard!

Seul(e), Juil 2008
"Toller Sommerurlaub in Eklunden"traduire
christel w

11/02/2009 wer Ruhe und Entspannung sucht, ist hier genau richtig. Ich habe noch nie eine so um ihre Gäste besorgte und freundliche Familie kennen gelernt.Das Wellnessprogramm war individuell und sehr gut auf meineWünsche abgestimmt.
Es war einfach alles perfekt, selbst das Wetter war traumhaft.

En couple, Juin 2008
"We had a wonderful time!"traduire
Dinah

06/03/2009 We were here last summer and felt right away at home. Our room gave view over lake Billingen. Most wonderful people who who run this. And the price was really good!