Avis Bungalow Klarälvsbyn

Klarälvsbyn
Avis Bungalow Klarälvsbyn
Vingäng 1-12, 68063, Syssleback

Bungalow Klarälvsbyn a obtenu une note de 7,6 de 10, basé sur 32 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Klarälvsbyn pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Syssleback ! Vous pouvez également trouver 42 Photos concernant Bungalow Klarälvsbyn sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Värmlands. Comparer Bungalow Klarälvsbyn avec les autres logements, dans Syssleback.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Klarälvsbyn Syssleback N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

32 avis sur Klarälvsbyn

En couple, Sep 2014
"Dejligt sted, super service og hyggelig atmosfære."traduire
Susanna Kræfting

14/09/2014 Huset er godt indrettet og adgang til wifi fungerede perfekt. Området er smukt og den korte gåtur ned til Klarelven er spændende .

En couple, 2014
"Summerholieayday"traduire
jesper dige

02/09/2014 Super good summer holieayday house.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Mooi plekje"traduire
iplattel

21/08/2014 Een leuk plekje waar niet heel veel te doen is behalve als je van veel wandelen of vissen houd.Een mooi huisje,lekker ruim,mooie keuken.Leuke vuurplaats.Het stikte er van de muggen.Het was echt vreselijk zo tegen de avond.De wandeling naar Langberget uitzichtpunt is mooi de wandeling naar digerfjalet een waterval ligt daarbij in de buurt en is heel kort.

En couple, Juil 2014
"A beutiful and quiet place"traduire
Kirsten Holm

04/08/2014 We enjoyed our stay very much. Rented Klarelvsbyn´s canoe. Made a lot of walks in the Woods and visited the lakes just in the neighbourhood.
A very helpfull manager.
The Price was absolutely reasonable - and we will definately recommand the place and we will come back Again.

En couple, Juin 2014
"Rustig park in schitterende omgeving"traduire
Geraldine van Binsb...

25/06/2014 De bungalow die wij bewoonden had een nieuwe keuken. Op het ogenblik wordt er ook weer aan de bungalows en de omgeving gewerkt door de Deense beheerders. Beheerder Jens beheerst het Engels uitstekend.
Veel ruimte om de stuga met een bloemenveld ernaast. Jammer dat er niet veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving van het park is. Daarvoor kun je het beste naar Langberget rijden waar goed gemarkeerde en begaanbare wandelroutes zijn.

En couple, Aou 2013
"Jammer van de plaats Sysslebäck"traduire
Marian en Bas Venhu...

03/09/2013 De bungalows zijn netjes en hebben een nieuwe keuken met oven en magnetron, ook de zijn de slaapkamers netjes. Alleen jammer dat de omgeving weinig heeft te bieden als het zomerseizoen over is want als je nar de school vakanties van de Zweden gaat is er niks meer te doen.

En couple, Aou 2012
"Teleurstelling"traduire
Wijnand en Silvia

21/08/2012 Bij het inlezen voor de vakantie hadden we hier hoge cijfers gezien, dus moest het een topper worden.
Bij aankomst meteen al een domper, een jonge dame had de sleutel een info boekje en dat was het, beetje op de manier van hier en ga.

Verder was in het huis van alles wat niet goed was, enkele lampen deden het niet meer, de droogkast maakte wel lawaai, maar drogen eh niet dus.
Ook de inrichting van het huis valt veel te verbeteren.

Van de beloofde activiteiten vanuit de reisgids hebben wij niets gemerkt, door de logboeken werd ons duidelijk dat door de wisseling van de eigenaar de gastvrijheid er niet meer is.
Wel belangrijk voor mensen die voor het eerst in dit gebied komen.

Ook het ontbreken van een medewerked waar je even wat kan vragen is een gemis.
Er is wel een telefoon nummer, maar dat is niet altijd handig ivm de taalbarriere en de kosten van even een telefoontje plegen.

Voor ons was de 3 hele dag te lang.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Heel oud en vies"traduire
Heerhugowaard

04/09/2012 Huisje 2 op onze reis door Zweden en Noorwegen. We hadden al vernomen dat de Nederlandse eigenaren er niet meer waren en dat de service flink achteruit was gegaan. We werden vriendelijk onthaald door een mevrouw die best aardig engels sprak. Maar er werd verder niet veel aan ons verteld over de omgeving, gelukkig hadden we onszelf goed voorbereid en hadden we op de camping wifi dus konden we zelf een paar dingen opzoeken. Huisje is groot en heeft een handige droogkast maar verder is het oud en ruikt het er vies. En het was niet echt schoon, zag nog haren op het bed en veel haren in het doucheputje. Keuken is zo oud dat ie niet meer goed schoon te krijgen is. Afzuigkap ieeeh, bestekbak ieeh, te vies. Wij waren aan het eind van het seizoen en veel activiteiten konden dan ook niet meer plaatsvinden, huskytocht, beversafari en de rondleiding in de chocoladefabriek werd ook niet meer gegeven. Erg jammer. Gelukkig waren wij hier maar 3 dagen.

En couple, Juil 2012
"Zware teleurstelling"traduire
Sjonnie Flodder

30/08/2012 Dit was de derde keer dat we op Klaralvsbyn waren, en meteende laatste.

Eerste 2 keer waren fantastisch, toen het park nog bestierd werd door een andere familie.

Maar nu? Geen normale ontvangst, je krijgt een foldertje in je handen gedrukt met wat telefoonnummers, je krijgt een huisje toegewezen en verder moet je het maar uitzoeken. Heel veel achterstallig onderhoud en een stinkende badkamer.
Kortom: De wisseling van eigenaar is een verschil van dag en nacht!!
Wij gaan op zoek naar een andere bestemming in Zweden want dat blijft toch een prachtig land!!!!!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Huisjes zwaar aan renovatie toe."traduire
Volbeda

12/08/2012 Klarälvsbyn lag op een mooie locatie. Er was volop ruimte voor de kinderen om elkaar te ontmoeten, te voetballen, vuurtjes te stoken. Dat was erg leuk. De huisjes waren zeer ruim. Verder zijn ze zwaar aan renovatie toe. De ontvangst was waardeloos.

1 2 3 4 suivant