Avis Bungalow Klarälvsbyn

Klarälvsbyn
Avis Bungalow Klarälvsbyn
Vingäng 1-12, 68063, Syssleback

Bungalow Klarälvsbyn a obtenu une note de 7,5 de 10, basé sur 28 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Klarälvsbyn pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Syssleback ! Vous pouvez également trouver 35 Photos concernant Bungalow Klarälvsbyn sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Värmlands. Comparer Bungalow Klarälvsbyn avec les autres logements, dans Syssleback.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Klarälvsbyn Syssleback N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

28 avis sur Klarälvsbyn

En couple, Juin 2014
"Rustig park in schitterende omgeving"traduire
Geraldine van Binsb...

25/06/2014 De bungalow die wij bewoonden had een nieuwe keuken. Op het ogenblik wordt er ook weer aan de bungalows en de omgeving gewerkt door de Deense beheerders. Beheerder Jens beheerst het Engels uitstekend.
Veel ruimte om de stuga met een bloemenveld ernaast. Jammer dat er niet veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving van het park is. Daarvoor kun je het beste naar Langberget rijden waar goed gemarkeerde en begaanbare wandelroutes zijn.

En couple, Aou 2013
"Jammer van de plaats Sysslebäck"traduire
Marian en Bas Venhu...

03/09/2013 De bungalows zijn netjes en hebben een nieuwe keuken met oven en magnetron, ook de zijn de slaapkamers netjes. Alleen jammer dat de omgeving weinig heeft te bieden als het zomerseizoen over is want als je nar de school vakanties van de Zweden gaat is er niks meer te doen.

En couple, Aou 2012
"Teleurstelling"traduire
Wijnand en Silvia

21/08/2012 Bij het inlezen voor de vakantie hadden we hier hoge cijfers gezien, dus moest het een topper worden.
Bij aankomst meteen al een domper, een jonge dame had de sleutel een info boekje en dat was het, beetje op de manier van hier en ga.

Verder was in het huis van alles wat niet goed was, enkele lampen deden het niet meer, de droogkast maakte wel lawaai, maar drogen eh niet dus.
Ook de inrichting van het huis valt veel te verbeteren.

Van de beloofde activiteiten vanuit de reisgids hebben wij niets gemerkt, door de logboeken werd ons duidelijk dat door de wisseling van de eigenaar de gastvrijheid er niet meer is.
Wel belangrijk voor mensen die voor het eerst in dit gebied komen.

Ook het ontbreken van een medewerked waar je even wat kan vragen is een gemis.
Er is wel een telefoon nummer, maar dat is niet altijd handig ivm de taalbarriere en de kosten van even een telefoontje plegen.

Voor ons was de 3 hele dag te lang.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Heel oud en vies"traduire
Heerhugowaard

04/09/2012 Huisje 2 op onze reis door Zweden en Noorwegen. We hadden al vernomen dat de Nederlandse eigenaren er niet meer waren en dat de service flink achteruit was gegaan. We werden vriendelijk onthaald door een mevrouw die best aardig engels sprak. Maar er werd verder niet veel aan ons verteld over de omgeving, gelukkig hadden we onszelf goed voorbereid en hadden we op de camping wifi dus konden we zelf een paar dingen opzoeken. Huisje is groot en heeft een handige droogkast maar verder is het oud en ruikt het er vies. En het was niet echt schoon, zag nog haren op het bed en veel haren in het doucheputje. Keuken is zo oud dat ie niet meer goed schoon te krijgen is. Afzuigkap ieeeh, bestekbak ieeh, te vies. Wij waren aan het eind van het seizoen en veel activiteiten konden dan ook niet meer plaatsvinden, huskytocht, beversafari en de rondleiding in de chocoladefabriek werd ook niet meer gegeven. Erg jammer. Gelukkig waren wij hier maar 3 dagen.

En couple, Juil 2012
"Zware teleurstelling"traduire
Sjonnie Flodder

30/08/2012 Dit was de derde keer dat we op Klaralvsbyn waren, en meteende laatste.

Eerste 2 keer waren fantastisch, toen het park nog bestierd werd door een andere familie.

Maar nu? Geen normale ontvangst, je krijgt een foldertje in je handen gedrukt met wat telefoonnummers, je krijgt een huisje toegewezen en verder moet je het maar uitzoeken. Heel veel achterstallig onderhoud en een stinkende badkamer.
Kortom: De wisseling van eigenaar is een verschil van dag en nacht!!
Wij gaan op zoek naar een andere bestemming in Zweden want dat blijft toch een prachtig land!!!!!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Huisjes zwaar aan renovatie toe."traduire
Volbeda

12/08/2012 Klarälvsbyn lag op een mooie locatie. Er was volop ruimte voor de kinderen om elkaar te ontmoeten, te voetballen, vuurtjes te stoken. Dat was erg leuk. De huisjes waren zeer ruim. Verder zijn ze zwaar aan renovatie toe. De ontvangst was waardeloos.

En couple, Juil 2012
"Dikke, dikke tegenvaller"traduire
peng

02/08/2012 Wij kwamen dinsdags aan i.p.v. maandags i.v.m. met de overtocht die vol zat. We werden opgewacht door een Engels sprekende vrouw die veel haast scheen te hebben. We kregen de sleutel en ze vroeg wat wij wilden gaan doen. Ze heeft wat verteld en vertrok ook meteen met de woorden "achter het huisje staat een telefoonnummer voor het geval dat én als jullie donderdag weggaan dan laat de sleutel maar in het slot"...om vervolgens niemand vanaf die dag meer bij de receptie te zien. Inrichting was diep en diep triest (van de loppis??). De koelkast stond op een 'nachtkastje??" en was zo gammel als wat. (aan mijn kant van het bed stond in ieder geval geen nachtkastje meer!). De veranda was zo klein dat er met moeite twee stoelen konden staan. In de brochure staat dat het riviertje op 200 meter afstand ligt...dan moet je over het erf van de boer wat dus verboden is. Het gebied is mooi maar geef mij Noorwegen maar...daar kan Zweden niet tegenop.

En couple, Mai 2012
"(Te) hoge verwachtingen (?)"traduire
Wilko en Anita

03/06/2012 Hoge verwachtingen door eerdere reacties.
Bij aankomst geen nederlandse eigenaar, maar een Zweedse die vrijwel geen engels sprak. Oke, je bent in het buitenland, niet iedereen spreekt engels. Wij kregen een huisnummer genoemd. Sleutel zou op de deur zitten....
Huisje ziet er wat gedateerd uit, maar wel weer gezellig. Keuken is oud en in slechte staat. Afzuigkap is lang niet schoon gemaakt en verliest vet!
Er hangt een tv, maar geen kabelaansluiting? Wel Wifi!!!
Matrassen zijn wel heel erg dus. Wij lagen dus beiden op de bodem..
Omgeving erg mooi en tijdens hoogseizoen veel te doen.
Misschien hebben wij de pech dat de Nederlandse eigenaar er niet was?

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2012
"Super vinter sted!"traduire
Asger Holm

17/05/2012 Klarälvesbyn er et kanon fedt sted. Vi havde den bedste ferie på ski. God plads til alle (mor og far og 3 børn). Tæt på branäs og langrend lige udenfor. Massere af sne og høj solskind. Kan varmt anbefales herfra.
Vi prøver igen til sommer, som bliver vores første tur til sverige i sommer perioden, er allerede reseveret og børnene glæder sig.

En couple, Aou 2011
"Hiervoor ga je naar Zweden!!!"traduire
Romy en Rob

28/08/2011 We hebben een aantal bijzonder fijne dagen gehad bij Klaravsbyn!!! Helaas veel te kort, want wij zouden ons hier probleemloos 2 weken kunnen amuseren. Het park ligt midden in de natuur. Je kunt hier werkelijk tot rust kunt komen. Prachtige omgeving om te wandelen, rond te rijden, te kanoën of wat dan ook. Het park wordt gerund door een bijzonder gastvrij echtpaar (geëmigreerde Nederlanders), waarbij we ons meteen zeer welkom voelden. Zij hebben hadden er veel voor over om het hun gasten naar hun zin te maken. Paardrijden, elandentoer, beversafari, kanoën en de huur van een fluisterboot / vlot behoren tot de aangeboden mogelijkheden.
De inrichting van de stuga was weliswaar wat gedateerd, maar dat heeft ons niet gestoord. Het belangrijkste voor ons was de behoorlijke ruimte, schoon en goed functionerend sanitair en een goed bed. Dat is er dus allemaal!!
Klaravsbyn was voor ons de aangenaamste locatie tijdens onze Zweden en Noorwegen rondreis! Siep en Jeanette, nogmaals erg bedankt!!

1 2 3 suivant