Avis Hôtel Långbergets Sport***

Långbergets Sport***
Avis Hôtel Långbergets Sport***
Hotellvägen , 68060, Syssleback

Hôtel Långbergets Sport a obtenu une note de 7,1 de 10, basé sur 9 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Långbergets Sport*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Syssleback ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Hôtel Långbergets Sport*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Värmlands. Comparer Hôtel Långbergets Sport*** avec les autres logements, dans Syssleback.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Långbergets Sport*** Syssleback N'hésitez pas à donner votre avis!

9 avis sur Långbergets Sport***

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Mooi huisje, op afstand van receptie en zwembad"traduire
p

31/07/2014 Voor het zwembad moest je langs de skihelling omhoog klimmen. Huisje heel mooi, omgeving ook. Op park is geen supermarkt dus wel ver rijden voor de boodschappen.
Mooie kanotocht over meer. Lekker lunchbuffet en niet duur.
Excursies duur. Zelf een eindje rijden om elanden te zien kan ook!

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Aardig huisje wat ouderwets en ver van hotel"traduire
jmmilodejong

11/08/2013 Huisje ziet er aardig uit, maar van binnen valt het ietwat tegen. Toch voldoet het verder prima, is het ruim en ook weer niet onplezierig ingericht, met een kleine veranda. Wat tegenviel was dat het hotel met zwembad niet op loopafstand lag. Maar goed af en toe brachten we de kinderen naar het zwembad en de fitnessruimte bij het hotel en het hotel en zwembad ligt echt op prachtige hoogte met een zeer fraai panorama uitzicht. Ons huisje had een minder fraai uitzicht, meer op een paar bomen. Op 4km ligt een meer en als je er een tijdje om heen rijdt kom je bij een prettig strandje waar je heerlijk kan zwemmen. Sysslebeck heeft weinig te bieden, behalve een supermarkt en tankstation e.d. Bij een camping hebben we bij navraag kajaks kunnen huren en een leuke tocht gemaakt. Op sportgebied, behalve misschien wintersport, heeft het hotel niets te bieden. De safari's die ze aanbieden vond ik nogal duur en waren slechts 1 of 2 keer per week.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Leuk park met mooie omgeving in Noord Värmland"traduire
Hans

24/09/2011 Leuk park. Er zitten inderdaad elanden op de berg. We reden ze bijna onder toen we er weg gingen. Mooie omgeving. We hebben veel gedaan in Noord Värmland. Aanraders: de Ransbysätern weide, Granberget en Höljes.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"1 keer maar niet meer"traduire
marianne

28/08/2011 DE huisjes zijn ruim de slaapkamers iets minder.
Alles zit er in maar bij aankomst was het niet schoon de matrassen van de kinderen was een laag schuimrubber.Er lag veel stof en dode vliegen.
Na een nacht slapen gemeld bij het hotel en die schrok er van we kregen en vergoeding hier voor.
Elande safarie kan je ook gewoon zelf doen even de berg afrijden en je komt ze altegen

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Mooie plek boven op de berg, heerlijk rustig"traduire
fam. Bullens

30/07/2011 Als je van rust en ruimte houdt een prima plek.
Elanden in het wild en aan de achterdeur. Een unieke ervaring.
Huisje was prima maar de schoonmaak iets minder.
Ons huisje lag ook ver van de receptie/hotel een klein min-puntje.
Kortom een prima tijd gehad op langbergets.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2010
"Fantastisch!"traduire
Fam. Meijer

09/08/2010 Het was fantastisch! Je stapte binnen en WAUW! Luxe, veel ruimte, een heerlijke plek! Je kan er heerlijk wandelen het is er prachtig. Een echte aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Rustig"traduire
Nienke

24/08/2010 Wij hebben in een van de bungalows gezeten. Het was een prima verblijf, maar van verdere activiteiten op het park merk je verder niets. Wij zaten een fikse wandeling van het hotel verwijderd. Bungelow was schoon, ruim en prima ingericht.

En couple, Juil 2010
"Easy going huisje in een prachtige omgeving"traduire
Anouk van Dijk

02/08/2010 Ruime bungalows op een prachtige locatie boven op de berg Langbergets bij het dorpje Syslleback. Wij vonden de bungalow prima verzorg met een zeer ruime woon/eetkamer en badkamer. De inrichting is van hout, vandaar dat hij mogelijk wat verouderd aandoet maar het meubilair was prima. De keuken was zeer uitgebreid en bevat alles wat je nodig hebt. Heerlijk ruim balkon met een prachtig uitzicht op de bergen en bossen. De wandeltocht vanaf de receptie naar het lagergelegen meer (5-7km) is prachtig. Je loopt dwars door de bossen, komt geen mens tegen en je ziet alleen maar prachtige natuur. De excursies die door het hotel worden aangeboden zijn prima en goed begeleid. Mocht je minder goed ter been zijn dan is het een aandachtspunt dat het terrein zeer heuvelachtig is!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Ietwat verouderd"traduire
Ronald

14/08/2009 In de bij het hotel behorende bungalows geweest. Deze zijn ruim, maar wel wat verouderd. Omgeving is qua natuur geweldig. Veel bossen en water. Hotel organiseert zelf o.a. bever-, eland-, en kanotochten.