Avis Camping Sysslebacks Fiske

9,9

21 octobre 2014

Avis Camping Sysslebacks Fiske
Badhusvägen, 68060, Syssleback

Camping Sysslebacks Fiske a obtenu une note de 9,8 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Sysslebacks Fiske pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Syssleback ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Värmlands. Comparer Camping Sysslebacks Fiske avec les autres logements, dans Syssleback.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Sysslebacks Fiske Syssleback N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Sysslebacks Fiske

9,9
En couple, 2014
"Fantastische camping!"traduire
Marit

19/09/2014 Wij zijn inmiddels al 4 keer naar deze camping geweest (5 nachten per keer max) en komen er steeds weer terug.
Mooi gelegen camping met net sanitair, we vinden het als tentkampeerders ook erg fijn dat we gebruik kunnen maken van keukenfaciliteiten, zeker als het weer niet al te best is.

Een werkelijk prachtige omgeving, we raken er maar niet uitgekeken.
Wandelen bij het prachtige(!) Lettenmeer, kano-en op de Klaralven, een ijsje eten bij de Glasfabrik in Syssleback, wandelen naar de ' top' van het Granberget. 's Morgens vroeg met de auto de bossen in op zoek naar elanden!
We zagen zelfs1 maal vanaf de camping een Eland-moeder met haar kalf de rivier de Klaralven oversteken.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2005
"Prachtige Camping"traduire
Cappelle Martin

26/11/2008 Camping bezocht in 2000 met 2 kinderen (7 en 8 jaar). Gelegen langs de Klaralven rivier. Uitstekend viswater. Ook geschikt voor kano of vlotten tocht van meerdere dagen.
Naar Lillehammer in Noorwegen als daguitstap is goed te doen.
Naast camping is het gemeentelijk sportpark met voetbalveld atletiekpiste en zwembad.