Avis Chalet Gammelbyn

Gammelbyn
Avis Chalet Gammelbyn
Skelleftea Kommun, Vitsand

Chalet Gammelbyn a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Chalet Gammelbyn pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vitsand ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Chalet Gammelbyn sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suède. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Värmlands. Comparer Chalet Gammelbyn avec les autres logements, dans Vitsand.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Gammelbyn Vitsand N'hésitez pas à donner votre avis!

6 avis sur Gammelbyn

9,4
Famille avec enfants en bas âge, Juil 2009
"Hier ben ik verliefd op Zweden geworden."traduire
Roelof de Boer

31/08/2009 Ruim opgezet vakantieparkje met 22 stuga's, houten huisjes met elk een veranda. Ideaal voor wie van rust, ruimte en natuur houdt. Het woord luxe is hier onbekend; de douches zijn veel te klein en onhandig, er is veel achterstallig onderhoud, maar het is er zo ontzettend mooi en knus; je woont midden in een prachtig natuurgebied Wij zaten hier 2 weken met 4 kids tussen de 4 en 9 jaar; ook al was het klein en smoezelig, we vonden het hier veel prettiger als in het luxe huis elders de week erna. Het is eigenlijk kamperen in een blokhut, een goedkoop plekje zonder poespas maar met een zeer ontspannen sfeer. Je kunt frambozen en bessen plukken naast je blokhut. De nieuwe duitse beheerder is een rustige aimabele man die alle tijd voor je neemt en je graag iets vertelt over de omgeving en de mooiste plekjes. Je huurt er voor 20 euro een kano voor 24 uur. Gratis eenvoudige sauna. Veel wandelmogelijkheden o.a. op nabijgelegen skipiste.

En couple, Juil 2009
"Heerlijke rustige omgeving"traduire

28/07/2009 de omgeving is hier heerlijk!!! wat een rust! na een paar keer naar zuid frankrijk te zijn geweest was het eerst even wennen. het huisje was mooi, alleen de douche was verschrikkelijk! geen ruimte om je fatsoenlijk te kunnen wassen en je hebt de hele tijd het douchegordijn tegen je lichaam aan geplakt zitten! we hebben de hele week in de openbare douches gedouched.ook hadden we alleen stapelbedden, wij hebben de matrassen op de grond gelegd. het park is mooi opgezet, als je op je veranda zit, kun je de anderen niet zien. het enige wat je hier hoort zijn de vogeltjes. het is vlak bij een meer waar je heerlijk kan zwemmen en kanoen! ook zijn er voldoende wandelroutes aanwezig alleen zijn deze heel makkelijk te bewandelen. zeker een aanrader trouwens is de eland safari, vraag hierna bij de eigenaren. wij waren met zijn tweeen mee. dit kostte ons ongeveer 70 euro daarvoor rij je 3,5 uur rond op zoek naar elanden! wij vonden dit geweldig! de mensen daar zijn altijd vriendelijk en behulpzaam

En couple, Juin 2009
"Heerlijk rustig"traduire
alegeer

15/06/2009 wij komen hier al 35 jaar, zowel winter als zomer, per jaar 1 tot 2 keer voor een paar dagen.
huisjes zijn oud, inrichting is verouderd, tv. met 2 kanalen, sinds een paar jaar een douche van 40X40 cm.
desalniettemin, een heerlijke vakantieplek, rustig, volop natuur, elanden op het terrein, fantastische omgeving, wat wil een mens meer en dan vooral voor deze prijzen, zien of dat zo blijft nu het geheel is verkocht aan een Duitse rekreatie onderneming.
zijn net 3 weken thuis en gaan komende week opnieuw voor een week naar dit natuur paradijs.

En couple, Sep 2008
"Zeer goede locatie, verouderde inrichting"traduire
alegeer

14/01/2009 We komen hier al vanaf 1974. bijna ieder jaar voor een paar dagen. In 35 jaar is de inrichting zo goed als niet gewijzigd, behalve een kleine doucheruimte en een tv met 2 zenders. Blijft een perfecte locatie, veel rust en vrijheid, bij een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

En famille, Aou 2008
"Schweden pur"traduire
Fam. Riedel

08/09/2008 Wir haben eine Woche in diesem Feriendorf verbracht und es hat uns sehr gut gefallen. Die Hütten sind im Tiroler Stil erbaut und mit allem Notwendigen ausgestattet. Auch an kalten Tagen fühlte man sich dort wohl - dank der sehr effektiven Elektroheizungen.
Die Gastgeber waren sehr nett und gaben sogar eine Einführung in Dorf, Umgebung und Sehenswürdigkeiten.
Für Kinder ist das Dorf ein Abenteuerspielplatz. Viele Aktivitäten sind hier möglich, z.B. Kanu fahren, angeln, wandern, baden, Pilze und Beeren sammeln, Plauschen am Lagerfeuer.....
Durch die Nähe zu Norwegen ist auch ein Abstecher dahin lohnenswert. Wir besuchten beispielsweise die Festung Kongsvinger und die Glasbläserstadt Magnor.
Alles in allem haben wir uns bestens erholt und wohl gefühlt.

En famille, Juil 2008
"Goed voor een avontuurlijke vakantie"traduire
Verschuren

04/08/2008 Zijn er geweest met een tweeling van 5! Super. Woningen zijn oud, maar prima onderhouden. Omgeving is super; 5km van dorpje, midden in de bossen; 8 min. van groot meer. Verder: veel rust en zeer aardige plekken in de omgeving (meertjes om te zwemmen, kampvuur, rivieren) Douche in huisje is klein; net als de vide (ga er van uit dat je je hoofd stoot) Wij hebben het in ieder geval super gehad. Aardige eigenaren, parkje ruim opgezet, goed uitzicht. Dit is Zweden op z'n best; echt een aanrader. Verwacht geen luxe in het huisje; het is wat oud, maar prima bijgehouden!